Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist var Ordet, og Ordet var hos Entern.

Der fikk Ordet kaffe

Se kildebildet

Endret av Entern
Feil tråd, men men
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg i dag har gjort noe det er mange år siden jeg gjorde sist: en nugattiboks er innkjøpt
og jeg spise-kosesmatter med liten teskje av den fordi det er så himla godt og jeg har ikke sjokolade. Ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg i dag har gjort noe det er mange år siden jeg gjorde sist: en nugattiboks er innkjøpt
og jeg spise-kosesmatter med liten teskje av den fordi det er så himla godt og jeg har ikke sjokolade. Ennå. 

Den orginale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke? Jeg pleier ikke å spise sånt, men den er uten palmeolje står det, så da er det kanskje en ny variant? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig? :klo:  Er ikke inni sånt.      Da måtte det ha vært en stor boks om jeg skulle ha vært det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg har lest det og husker det. :lur:  God kveld herfra. Bortevekk er jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Leste nettopp i avisene at Norge har vunnet håndball vm, og da blir innrømmelsen min, jeg viste ikke engang at det var håndball vm :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det med meg vagt via overskrifter i aviser på nett, men ellers gir jeg blaffen i sånt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg har fått det med meg vagt via overskrifter i aviser på nett, men ellers gir jeg blaffen i sånt. :) 

Bare hoppetau du bryr deg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal storhandle litt to ganger til i dette året. Greit å slippe å småhandle ofte, for da blir det alltid dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...