Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena79 skrev (2 timer siden):

Jeg skal aldri  kle meg  som ei gammal kjerring eller få meg kjerringsveis, :opplyser:

Hva er kjærringsveis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ofte er det damer som har fått seg en utilsiktet herrefrisyre som ikke er flatterende for størrelsen og ansiktsformen deres. Veldig ofte medfører det å kjøpe seg krøller og alle venninnene har også sånne frisyrer. De har bestemt seg for at det er pent og dessuten skal ikke eldre damer ha hår som om de var ungpiker ennå. De fnyser av damer som ikke innordner seg og blir som dem. Kler seg som dem. Jeg er såvisst ikke en av dem. 

Fant ikke bilder av sånne i farten, men de finnes over alt. 

Dagens innrømmelse fra meg er at denne jenta her står det respekt av og jeg skulle ønske at mine foreldre hadde latt meg få gjøre en slik ting som jeg hadde interesse av og talent for. Hun er syv og løfter T-U-N-G-T for sin alder. Med de rette folkene rundt seg og at hun blir ivaretatt på en sunn måte.....jeg bare...ahh.....så fenomenalt!  :rodmer:  
Rory-van-Ulft-2.jpg

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Hva er kjærringsveis? 

Ser Hoppe alt har svart deg, det er slik hun beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har vært bortreist i to dager og jeg sitter bare å ventet til han kommer tilbake. Det går fint sånn egentlig men legger godt merke til hvor urolig jeg kan bli uten han.. (sliter med angst til vanlig så var urolig også før han kom inn i bildet) Hadde endelig klart å spart på neglene mine (jeg har bitt i mange mange år) men de ble borte samme dagen han reiste 😅 Herregud, jeg er på bærtur. Malte vindu og dørlister i hele går bare for å holde på med noe. I dag er jeg heldigvis på jobb (helt utrolig at jeg faktisk er glad for å jobbe helg) 

Min innrømmelse er vell at jeg har innsett at jeg er små avhengi av samboer. Det går bra, men er bare urolig. Klarer ikke slappe helt av 😅 Trodde jeg skulle sove godt i natt fordi han vanligvis tar så stor plass, men neida.... Ble ensomt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial

Tok en skei av sjokoladepålegget til ungene🙈🙈🙈 måtte bare ha noe søtt🙈🙈🙈 Usj, det er så kleint🙈🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har ispause, så sjekker jeg alltid isdiskene for å se om det har kommet noen nyheter siden sist...og det hender jo at det har det, men jeg savner en nyhet som virkelig smeller. De har sine vanlige kombinasjoner av vanilje, sjokolade og karamell. Av og til litt kirsebær, sitron...men hvor blir det av helt nye smaker for seg selv eller satt sammen? 

Jeg vil gjerne ha en liters boks som har en kvart-del hver av fargerike, gode, forskjellige smaker.
Kan jeg få det eller, Hennig Olsen? :nigo: #innsmigrendesmil

Akkurat som en relativt nykommet sjokolade hvor nye yngre mennesker skal lage sin nye variant av smaker og en melkesjokoladevariant ble presentert som siste oppfinnelse "japp, riscrisp og havsalt"...men den smakte jo akkurat som "Crispo" og er ikke ny. Den er veldig gammel. Jeg ble skuffet.  Jeg trenger virkelig en spiselig overraskelse som løfter meg gledeshylende inn i det nye året og det på straksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at inspirert av Hoppe så kom jeg på at jeg savner en is som het Trio eller noe sånt. Den var delt inn i fire ruter. Smakene var pistasj, jordbær og vanilje. Mulig det var Joker-is som hadde den. Savner flere av ispinnene til Joker-is også. Tom og Jerry, plattfot, rakett-isen (som ikke het det), tennis... u name it.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 timer siden):

Hva er kjærringsveis? 

Ser du har fått svar, men jeg velger å legge til litt. "Kjerringssveis" er også hva det typisk kalles når kvinner velger å ha kort hår generelt, med meget få unntak, enten fordi de trives best med kort frisyre, eller fordi de ikke kan ha lengre hår av diverse årsaker. Det er få tema både menn og kvinner har så sterke meninger om her inne for eksempel, for mange er åpenbart nesten all feminitet knyttet mot lengden på håret. Et ganske pussig fenomen, spør du meg :vetikke: 

Ja, til valgfri lengde på håret, uten å bli kalt kjerring, sier nå jeg :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Ser du har fått svar, men jeg velger å legge til litt. "Kjerringssveis" er også hva det typisk kalles når kvinner velger å ha kort hår generelt, med meget få unntak, enten fordi de trives best med kort frisyre, eller fordi de ikke kan ha lengre hår av diverse årsaker. Det er få tema både menn og kvinner har så sterke meninger om her inne for eksempel, for mange er åpenbart nesten all feminitet knyttet mot lengden på håret. Et ganske pussig fenomen, spør du meg :vetikke: 

Ja, til valgfri lengde på håret, uten å bli kalt kjerring, sier nå jeg :opplyser:

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Rumle skrev (15 timer siden):

Ja, til valgfri lengde på håret, uten å bli kalt kjerring, sier nå jeg :opplyser:

     Selvsagt. Det har med helheten til disse damene. Må oppleves i hele sin velde for å skjønne det,
     om en aldri har truffet på noen. Sier nå jeg. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at...hmm...   jo, at det ofte er vondt å være meg.  

Det er et slit å være menneske, sa min salige far.

Og jeg signerer den.....

😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tenk positivt
Perkins skrev (3 timer siden):

Innrømmer at...hmm...   jo, at det ofte er vondt å være meg.  

Det er et slit å være menneske, sa min salige far.

Og jeg signerer den.....

😥

Klem fra meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor rik jeg helt sikkert kommer til å bli en dag, så skal jeg aldri ha glassrekkverk inne eller ute;
for det er ikke pent, er umulig å holde seg i, er ikke koselig å sitte bak eller sitte på utstilling gjennom.
Hvem i alle dager finner på moter som egentlig ikke er fint, men alle vil ha det uansett? :klo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...