Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri hatt eget juletre 

 

Ikke jeg heller. Har aldri pynten til jul en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Wickham skrev (Akkurat nå):

 

Ikke jeg heller. Har aldri pynten til jul en gang.

Ser ikke poenget når jeg feirer hos andre uansett, blir jo bare å fjerne alt innen et par uker uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Gleder meg til i morgen for da er det vintersolverv og da går det mot lysere tider igjen. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bakt boller og sagt til ungene at de kan spise 2 boller hver. Jeg stappet akkurat i meg min femte🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrebarn og menneskebarn har hver sin omsorgsskuff hos meg. Jeg tror nok at en hver av uansett babyvariant som trengte hjelp og omsorg, hadde appellert til meg og fått hjelp, men siden de aller fleste ville ha gitt hjelp og omsorg til menneskebabyer, så står dyreungene litt mere alene og da kjenner jeg for å forsvare og pleie dem litt ekstra. Nå har jeg skrevet morgenens lengste avhandling for i dag. Jeg blir litt utmattet og kjenner at jeg vil ha grovbrød med brunost på...og kaffe med hvitt i. Ha en nydelig tirsdagsmorgen og solsnudøgn.
                            :kaffekopp: :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 minutter siden):

De moderne?

Nei de klassiske som jeg så på da jeg var barn på slutten 80 tallet begynnelsen av 90 tallet.

Endret av Mr. Wickham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mr. Wickham skrev (3 minutter siden):

Nei de klassiske som jeg så på da jeg var barn på slutten 80 tallet begynnelsen av 90 tallet.

Ser de holdt på til nylig nå før de startet en ny serie. Jeg synes ikke den moderne cgi kvaliteten både på den, postmann pat eller brannmann sam er noe fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Ser de holdt på til nylig nå før de startet en ny serie. Jeg synes ikke den moderne cgi kvaliteten både på den, postmann pat eller brannmann sam er noe fin

De har vist begynt og lage det i 2D nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...