Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går bra. :jepp:  Min personlige innrømmelse i dag blir at...jeg gikk som en pingvin i dag, for det var glattere
enn jeg hadde trodd og piggskoene mine ble byttet ut med skogskoene mine, for de er bedre å ha på føttene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullførte aldri videregående. 

Skrevet
Balian d'Ibelin skrev (Akkurat nå):

Jeg fullførte aldri videregående. 

Når hoppet du av?

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Når hoppet du av?

Etter det første året.

Skrevet

Ny coronavariant oppdaget i sør-frankrike. Tolv mennesker smittet. Det kommer til å ta tid dette... :sukk: 

Skrevet

Jeg innrømmer at selv om det var deilig å prate ut med psykologen i går, så føler jeg meg nedfor og som et slags "håpløst tilfelle". 

Jeg får ikke kontroll på ting, og selv om det viser at hun bryr seg, så stakk det litt ekstra både at hun nesten begynte å gråte i løpet av timen, samtidig som hun virket lei seg da vi avsluttet og hun lurte på hva fint, lite og enkelt jeg skulle gjøre for meg selv i går. Jeg hadde ikke noen gode svar

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har sett alle 15 sesongene og 327 episodene av serien Supernatural, jeg så på den fra den begynte i 2005 til den sluttet i 2020.

Men den serien burde ha sluttet etter sesong 5.  Selv om jeg synes serien var stort sett underholdene nok til å se på etter sesong 5, så vil jeg si at den varte 10 år for lenge.

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 2
Skrevet

Det kan jeg si om Margit Sandemos serie om "Isfolket" også. Altfor mange tråder som skulle nøstes på slutten
og jeg ble lei, men jeg fikk nå solgt dem for en grei pris og det fikk en bra løsning til slutt. :) 

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe i mot at Norge er monarki, og det ville ikke gjort meg noe om Norge ble republikk.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men jeg har tiltrekningskraft på "taletrengte eldre enslige damer" som vil slå av en prat. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg er sulten, og skal straks steke meg litt egg og bacon og ha på brødskive. 

Skrevet

Jeg bare må ha en god dose med Rammstein før jeg slår meg selv av for kvelden.... :hoppe: 

Skrevet

Jeg liker ikke Metallica. 

Skrevet
Balian d'Ibelin skrev (Akkurat nå):

Jeg liker ikke Metallica. 

Liker du pop?

Skrevet

Ostepop? :lur: 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (59 minutter siden):

Liker du pop?

Jeg liker ting innenfor alle musikk sjangre. 

Skrevet

Det gjør nok ikke jeg. Danseband og frijazz klarer jeg ikke. :sukk: 

Skrevet (endret)

Jeg er mye bedre på britisk og russisk historie enn norsk historie.

Endret av Balian d'Ibelin
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg liker ikke skinke på pizza. 

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke pizza på skinka mi. :laugh:    Neida, spøk til side: meny har begynt å selge denne lille fine krabaten
igjen, enda det visst er til påske de skal i salg vanligvis. Hurra meg rundt for det og jeg skal handle splætterfrukt 
image.jpgimage.jpg 
til uka. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...