Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke i stand til å forstå meg på mennesker, som ikke er i stand til å være alene en stund, uten at de begynner og syte som en gjeng unger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mr. Wickham skrev (49 minutter siden):

Jeg er ikke i stand til å forstå meg på mennesker, som ikke er i stand til å være alene en stund, uten at de begynner og syte som en gjeng unger.

Bare deilig med alenetid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket "over alt" og ingen har tilbud på toetasjers konfekt ala Sfinx eller Gode Ønsker.
De koster 169,- over alt og jeg husker før i tiden at de kanskje kostet 69,- på slutten av desember
og 49,- etter nyttår. Da var det skikkelig utsalg av alle slike julete varer og jeg kjøpte litt da...
Bortkomne konfekter skal alltid få komme til et godt hjem hos meg. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at når Kong Harald dør og etter begravelsen hans. Så burde man gjøre som i 1905 og ha en skikkelig folkeavstemming om Norge skal være monarki eller republikk.

Folkeavstemmingen kunne ha vært 3-6 måneder etter begravelsen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er ny hos meg og jeg likte den faktisk ikke. Kjøpte den (på salg) p.g.a. at palmolive pleier å være ok og fargen var fin, men; den skummer lite + lukter tannkrem og tyggis...og det blir helt feil for min nese. Såpe skal skumme mere og gi en god følelse av at hendene blir rene, myke og godt duftende. Jeg kjøpte to, så da får jeg bare holde ut en stund. Antibakteriell er den også. Akk ja sann.  :sukk: 
67302-palmolive-hygiene-plus-fresh-300-m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Denne her er ny hos meg og jeg likte den faktisk ikke. Kjøpte den (på salg) p.g.a. at palmolive pleier å være ok og fargen var fin, men; den skummer lite + lukter tannkrem og tyggis...og det blir helt feil for min nese. Såpe skal skumme mere og gi en god følelse av at hendene blir rene, myke og godt duftende. Jeg kjøpte to, så da får jeg bare holde ut en stund. Antibakteriell er den også. Akk ja sann.  :sukk: 
67302-palmolive-hygiene-plus-fresh-300-m

Jeg kjøpte flere på Normal og alle hadde diverse mektige lukter som kjentes godt lenge etter, ekkelt når man skal spise 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Den sitter veldig lenge på hendene uansett om jeg skyller ekstra. Ikke vellykket syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Ja, det stemmer. Den sitter veldig lenge på hendene uansett om jeg skyller ekstra. Ikke vellykket syns jeg. 

Foretrekker lano eller neutral såpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse håndspritetidene blir hendene mine tørre og rare. :(  Finner ikke balansen igjen. 
Fant tre pinneis av dette slaget innimellom fryseposene og det hjelper straks for det meste. :biggrin: 
large.jpg
Jeg mente...hehe...fem. :laugh:  Fort gjort å telle litt feil en sen kveld. Borte vekk er den siste nå...

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verre halvdel fant på at vi kunne bestille årets siste porsjonspizza "og litt til" på døren,
men det er tydeligvis stengt allerede der ute i verden. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oijj...i natt har det vokst frem en start på nyttårsmunnsår...takk for den gaven. Bare et synslig bevis
på at noe ikke er helt som det skal i det Hoppske legemet. Hun føler seg ikke helt 100% i god form. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er den svakeste sesongen, men jeg synes ikke sesong 8 av Game of Thrones var så elendig som folk sier.

Endret av Balian d'Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOT: jeg har fremdeles ikke kommet inn i den igjen da jeg falt ut etter tredje sesongen.
Det må jeg gjøre noe med i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En dråpe i havet

Jeg må innrømme at jeg virkelig hater oppussing og flytting. Kjøpte min første leilighet nylig, har pusset den opp og er nesten ferdig innflyttet. Kjenner jeg allerede er drittlei den leiligheten nå :grine:. Men blir sikkert til å trives når jeg er ferdig og har landet litt 🤗.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste noe smågodt i natt (ødelagt døgnrytmen etter jul) når jeg egentlig skulle begynne å slanke meg denne uken. Heldigvis var det ikke mye, så satser på det går bra :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...