Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som regel bruker jeg pastasaus på pasta.....Men noen ganger når jeg er tom for pastasaus og ikke gidder og gå til butikken for å kjøpe mer, så bruker jeg ketchup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Patrick Swayze-dokumentar i ettermiddag. Han var virkelig god. Gjorde de vanskelige stuntene selv. 
Var hard, knallhard og myk i alle valører....danset og sloss like bra og jeg må bare si at jeg liker ham!
Veldig, veldig synd at han døde så altfor tidlig ...av bukspyttkjertelkreft...en lumsk variant, 57 år ung. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Jeg har sett Patrick Swayze-dokumentar i ettermiddag. Han var virkelig god. Gjorde de vanskelige stuntene selv. 
Var hard, knallhard og myk i alle valører....danset og sloss like bra og jeg må bare si at jeg liker ham!
Veldig, veldig synd at han døde så altfor tidlig ...av bukspyttkjertelkreft...en lumsk variant, 57 år ung. :sukk: 

Har du hørt om broren hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var litt med i dokuen han også ja. Er det noe spesielt du tenkte på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Han var litt med i dokuen han også ja. Er det noe spesielt du tenkte på? 

Så han i en episode av millionær søker kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (1 minutt siden):

Får håpe februar blir bedre :)

Kanskje :) Pappa er blitt syk og vi vet ikke helt hva det er. Får ikke besøke ham på sykehus pga korona så er bare å vente å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Kanskje :) Pappa er blitt syk og vi vet ikke helt hva det er. Får ikke besøke ham på sykehus pga korona så er bare å vente å se. 

Uff trist å høre :( håper han blir bra da! Er han gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (Akkurat nå):

Uff trist å høre :( håper han blir bra da! Er han gammel?

Det håper jeg også :) Han er 62 🥺 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste tingen jeg har litt problemer med å gjøre alene, er og gå spise ute alene.

Når jeg er på ferie et sted, pleier jeg bare og kjøpe take away og ta det tilbake til hotellet, eller bare kjøpe noe jeg kan spise mens jeg går som f.eks en baguette. 

Egentlig ganske tullete, siden det er jo ingen som bryr seg om jeg sitter alene, når jeg fint kan gå på kino alene, på museum alene, på festivaler alene, og reise på ferie alene. Så burde jeg da også greie og spise ute alene uten og føle meg dum.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (2 minutter siden):

Den eneste tingen jeg har litt problemer med å gjøre alene, er og gå spise ute alene.

Når jeg er på ferie et sted, pleier jeg bare og kjøpe take away og ta det tilbake til hotellet, eller bare kjøpe noe jeg kan spise mens jeg går som f.eks en baguette. 

Egentlig ganske tullete, siden det er jo ingen som bryr seg om jeg sitter alene, når jeg fint kan gå på kino alene, på museum alene, på festivaler alene, og reise på ferie alene. Så burde jeg da også greie og spise ute alene uten og føle meg dum.

 

Jeg tar alltid med hjem og spiser foran TV-en 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg tar alltid med hjem og spiser foran TV-en 

Nå snakker jeg om, når jeg er på ferie

Når jeg er hjemme spiser jeg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Balian d'Ibelin skrev (22 minutter siden):

Så burde jeg da også greie og spise ute alene uten og føle meg dum.

Hva går den følelsen ut på om jeg får spørre? Får jeg ikke det så bare si i fra. Helt ok. 
Å spise alene er en helt ærlig og lovlig ting det. Jeg gjør det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hva går den følelsen ut på om jeg får spørre? Får jeg ikke det så bare si i fra. Helt ok. 
Å spise alene er en helt ærlig og lovlig ting det. Jeg gjør det selv. 

Jeg liker ikke å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Hva går den følelsen ut på om jeg får spørre? Får jeg ikke det så bare si i fra. Helt ok. 
Å spise alene er en helt ærlig og lovlig ting det. Jeg gjør det selv. 

Ja jeg vet det er lovlig, det er bare det at jeg føler folk ser på meg, noe som jeg vet er idiotisk det er ingen som ser på meg. Det er ingen som bryr seg om jeg spiser alene.

Men jeg tror nok det vil gå over når jeg blir mer vant til å spise alene, når jeg drar på ferie til andre byer og land, så blir det for dumt at jeg skal dra med maten tilbake til hotellet vær gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (12 timer siden):

Den eneste tingen jeg har litt problemer med å gjøre alene, er og gå spise ute alene.

Når jeg er på ferie et sted, pleier jeg bare og kjøpe take away og ta det tilbake til hotellet, eller bare kjøpe noe jeg kan spise mens jeg går som f.eks en baguette. 

Egentlig ganske tullete, siden det er jo ingen som bryr seg om jeg sitter alene, når jeg fint kan gå på kino alene, på museum alene, på festivaler alene, og reise på ferie alene. Så burde jeg da også greie og spise ute alene uten og føle meg dum.

 

Er egentlig ikke lagt særlig opp til på kafeer og restauranter at man skal spise alene. Da opptar man flermannsbord og de ansatte stresser litt med å få en ut. Har opplevd det mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...