Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har ikke sett en millimeter på OL :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt en mikrometer på OL i det hele tatt aldri forever i all evighet! :P 

• Liker 1
Skrevet

Absolutt NULL interesse for OL, og innrømmer det er helt ok at samboer har langhelg på hytta uten meg så jeg slipper at ol-sendingen står på her hjemme. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir overrasket når jeg ser brukere som pleier å være støttende for andre som sliter plutselig være krass og kritisk mot en som sliter.

• Hjerte 2
Skrevet

Maorimåten å hilse på hadde ikke vært tingen for meg gitt. Altfor tett. :ninja: 
a41f726b055916b8204d02.JPG

Skrevet

Må innrømme at jeg må legge meg nå

Skrevet

Må innrømme at det gir ro i sjela å se en trøtt ost gi etter og sove som en liten babybel. :)  DYEdzDkWkAAXH1C?format=jpg&name=small 
Jeg har laget en liten rose av det røde på den lille babyosten. :sjenert: Altså sover han som mange oster og jeg har kunnet forme denne av det røde omslaget i voks. Ok, vi får si det som det er: han snorker veldig friskt. Den reneste massasjen for mine ører. Som en meditasjon å forsvinne inn i... 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Må innrømme at det gir ro i sjela å se en trøtt ost gi etter og sove som en liten babybel. :)  DYEdzDkWkAAXH1C?format=jpg&name=small 
Jeg har laget en liten rose av det røde på den lille babyosten. :sjenert: Altså sover han som mange oster og jeg har kunnet forme denne av det røde omslaget i voks. Ok, vi får si det som det er: han snorker veldig friskt. Den reneste massasjen for mine ører. Som en meditasjon å forsvinne inn i... 

babybel?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Cid skrev (16 minutter siden):

babybel?

Babybel - Wikipedia

Skrevet

Ja, nettopp: små baby-oster, Cid. :) 

Jeg fikk en melding fra TGTG og der sto det: "Hvert sekund går 51 tonn med mat til spille globalt."
                                  :sjokkert: DET er veldig mye!!! 

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg dilla på smudier. Fy søren så godt og kjølig det er å drikke. :rodmer: Sunt også. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

I dag har jeg dilla på smudier. Fy søren så godt og kjølig det er å drikke. :rodmer: Sunt også. 

Ja det er kjempegodt :) 

Skrevet

Mhm...og hvis en setter det litt i frysa en halvtime, så blir det litt "slush`ete" å drikke. :biggrin: 

Gjest Rand al'Thor
Skrevet

Det er større sjanse at jeg ser på en kvinnelig youtuber om jeg synes hun er tiltrekkende.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg er mer en lytter, enn en prater. Og jeg er veldig god på aktiv lytting. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 7.2.2022 den 10.26):

Ja, nettopp: små baby-oster, Cid. :) 

Jeg fikk en melding fra TGTG og der sto det: "Hvert sekund går 51 tonn med mat til spille globalt."
                                  :sjokkert: DET er veldig mye!!! 

Trodde et øyeblikk du var gravid :baby:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

🤘

Endret av AthenaRavenLuna
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg spiste litt mye kveldsmat. 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg spiste litt mye kveldsmat. 

Ikke kjekt å overspise 😕

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Ikke kjekt å overspise 😕

Nei. Men det var godt 😂 Var ikke så mye da, men mer enn jeg hadde tenkt 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...