Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet
Athena79 skrev (12 minutter siden):

Kjøpte på Meny.

Åja derfor jeg ikke har finni det. Handler sjelden på meny

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet
Letharia skrev (37 minutter siden):

På Meny har de Maarud søtpotetchips med havsalt 🙂

🥰

Skrevet
Letharia skrev (4 timer siden):

I dag skulle jeg ha trent, men endte opp med å spise berlinerboller og game. Jaja, har nå hvert fall morgendagen 🙃

Hva spilte du?

Skrevet

Hmm... :klo: Nå vil min bank at jeg skal legitimere meg noe kraftig og jeg må scanne ting, eller ta bilder av bevis og sende til dem...jeg er supermistenksom til alle sånne insisteringer, så dette må jeg tenke litt på og så får jeg ringe dem. :jolie: Kanskje. 

Gjest Letharia
Skrevet
Cid skrev (12 timer siden):

Hva spilte du?

ARK Survival Evolved, ett av mine favoritt spill gjennom tidene. Bare synd det er så sinnsykt mye bugs  😂

Gjest Letharia
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hmm... :klo: Nå vil min bank at jeg skal legitimere meg noe kraftig og jeg må scanne ting, eller ta bilder av bevis og sende til dem...jeg er supermistenksom til alle sånne insisteringer, så dette må jeg tenke litt på og så får jeg ringe dem. :jolie: Kanskje. 

Jeg ville nok ha ringt de først jeg også, bare for sikkerhetsskyld. Man vet aldri 🤗

Skrevet

:( ...jeg er mismodig i denne stille morgenstund; jeg leser avisene og har en magefølelse på
at bensinen kommer til å bikke 30,- pr.ltr før elendigheten stopper. Jeg hadde ikke trodd dette... :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

:( ...jeg er mismodig i denne stille morgenstund; jeg leser avisene og har en magefølelse på
at bensinen kommer til å bikke 30,- pr.ltr før elendigheten stopper. Jeg hadde ikke trodd dette... :( 

Sjeldent jeg har vært SÅ glad over å kjøre kollektivt!

Skrevet

Det kan nok hende at bussprisene også kryper oppover, men det kan ikke sammenlignes.
     Hoppen er "maskefjes" ennå en stund og kollektivt er også min venn etter hvert. :) 

Skrevet

Her i Ålesund så betaler man dobbelt pris hvis man kjøper bussbillett på bussen via kort eller kontanter, man må kjøpe via appen for å få den vanlige prisen 

Skrevet

Jeg er litt mer distré og glemsk enn jeg liker å innrømme 🙈

Stresset litt etter trening i går, hadde 15 min på å skifte og komme meg til bussen, i tillegg til at jeg måtte på do. 

Da jeg kom hjem i går og tømte sekken, så syns jeg noe manglet, men jeg fant ikke ut hva. 

På doen på treningssenteret idag fant jeg ut det. Drikkeflasken min sto fortsatt oppå papir-dispenseren :fnise:

Skrevet

....og alle hadde drukket av den og satt den tilbake... :lur:  Hehe...neida. 

Dagens innrømmelse er at jeg har gledet meg til frokost i flere timer nå og jeg skal ha EGG! :spise: 

Skrevet

Jeg har blitt oppringt to ganger fra tilsynelatende norske mobilnumre i dag og det var gebrokkent engelsk
med snev av asiatisk tonefall og et lite hav av summende like stemmer i bakgrunnen. Begge er blokkert nå. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg har blitt oppringt to ganger fra tilsynelatende norske mobilnumre i dag og det var gebrokkent engelsk
med snev av asiatisk tonefall og et lite hav av summende like stemmer i bakgrunnen. Begge er blokkert nå. 

Hjelper ikke, de ringer bare fra nye numre

Skrevet

Ja, men jeg skjønner ikke dette, for det er virkelige folk som står som eiere av nummeret. 
Sjekket og kryssjekket med navn, nummer og FB. Hvordan kan de stjele noens nummer
og ringe derfra? Hilsen en litt uvitende Hoppe som gumler nøtter på en lørdag. 🐵

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja, men jeg skjønner ikke dette, for det er virkelige folk som står som eiere av nummeret. 
Sjekket og kryssjekket med navn, nummer og FB. Hvordan kan de stjele noens nummer
og ringe derfra? Hilsen en litt uvitende Hoppe som gumler nøtter på en lørdag. 🐵

Chilinøtter? 

Skrevet

Val-nøtter! :jolie: Jeg har kontakter med kjøkkenavdelingen i Val-hall, nemlig...

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Denne helgen har jeg ingen planer, i det hele tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...