Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet
Athena79 skrev (3 minutter siden):

Denne helgen har jeg ingen planer, i det hele tatt. 

Men da har du likevel en plan.

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
lurven skrev (5 minutter siden):

Men da har du likevel en plan.

Nei, jeg er ikke Egon Olsen...

Gjest lurven
Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg er ikke Egon Olsen...

Helmaks

Skrevet

Jeg har nu sett en litt skummel film som jeg egentlig ikke likte, for jeg liker ikke skummelt, natt og regnvær og skummelt, skummelt, skummelt....men jeg husker ikke hva den het heller, så jeg kan ikke u-anbefale den. :vetikke: Netflix jaffal. Jeg kan nok krysse av et sted om at jeg ikke vil ha anbefalt flere i samme sjangeren. 

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Jeg har nu sett en litt skummel film som jeg egentlig ikke likte, for jeg liker ikke skummelt, natt og regnvær og skummelt, skummelt, skummelt....men jeg husker ikke hva den het heller, så jeg kan ikke u-anbefale den. :vetikke: Netflix jaffal. Jeg kan nok krysse av et sted om at jeg ikke vil ha anbefalt flere i samme sjangeren. 

Hva handla den om?

Skrevet

Ehh...nå skal vi se her: en dame var i et dårlig forhold med en mann og han kontrollerte henne og gjorde alle vemmelige innskrenkende ting mot henne og så klarte hun så vidt å rømme. Han hadde lovet å komme etter henne om hun forlot ham og hun var i fortvilet panikk.....bodde hos søsteren og mannen i skjul....klarte ikke å gå noe sted for han kunne lure hvor som helst, så kom beskjeden om at han var død, kremert og borte. Hun trodde ikke på det, for han var utspekulert nok til å gjøre et slikt stunt for å få henne til å slappe av og så komme etter henne, men alle sa at han var død til tross for at hun sa at han levde...hun hadde sett, følt, kjent tegn på at han var der, men hun kunne ikke se noe...ikke få folk til å tro på seg...han hadde blitt usynlig...hun var i mere panikk og ble truet på livet og angrepet av "ingen"...og ingen trodde henne noe sted. Hun ble sett på som gal. Ruset. Fikk masse problemer som denne "noen" gjorde, men hun fikk skylden....altså; mye skjedde og spesielt mot slutten så fikk vi jo en forklaring....jeg kan ikke røpe det, men hun ble til sist trodd. Vemmelig film for meg som er en reddhare og ikke liker sånne filmer. :fryser:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg liker skumle og nervepirrende filmer. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Favoritt sjangeren min er psykologiske thrillere. 

Gjest StellaNova
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ehh...nå skal vi se her: en dame var i et dårlig forhold med en mann og han kontrollerte henne og gjorde alle vemmelige innskrenkende ting mot henne og så klarte hun så vidt å rømme. Han hadde lovet å komme etter henne om hun forlot ham og hun var i fortvilet panikk.....bodde hos søsteren og mannen i skjul....klarte ikke å gå noe sted for han kunne lure hvor som helst, så kom beskjeden om at han var død, kremert og borte. Hun trodde ikke på det, for han var utspekulert nok til å gjøre et slikt stunt for å få henne til å slappe av og så komme etter henne, men alle sa at han var død til tross for at hun sa at han levde...hun hadde sett, følt, kjent tegn på at han var der, men hun kunne ikke se noe...ikke få folk til å tro på seg...han hadde blitt usynlig...hun var i mere panikk og ble truet på livet og angrepet av "ingen"...og ingen trodde henne noe sted. Hun ble sett på som gal. Ruset. Fikk masse problemer som denne "noen" gjorde, men hun fikk skylden....altså; mye skjedde og spesielt mot slutten så fikk vi jo en forklaring....jeg kan ikke røpe det, men hun ble til sist trodd. Vemmelig film for meg som er en reddhare og ikke liker sånne filmer. :fryser:

The invisible man? :) 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Når det gjelder bøker (som ikke er fakta) leser jeg kun krim og spenning.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg er også veldig glad i True crime. 

Skrevet
Athena79 skrev (49 minutter siden):

Jeg er også veldig glad i True crime. 

Samme her. Går «all in» Var en sommer vi så staircase på netflix, så hørte jeg amerikansk pod om den etterpå. Episode på episode. Samme med Madeleine McKann. Serie og pod på pod. Mange timer. Bra sommer😎

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ja den har jeg sett. Men husker heller ikke hva den heter😶

Skrevet
StellaNova skrev (13 timer siden):

The invisible man?  

🌹   Jupp! :hoppe: Må si at det var et øyeblikk i nattsvart soverom at jeg tenkte vagt på det som kunne skje.  :sjokkbla:

Gjest StellaNova
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

🌹   Jupp! :hoppe: Må si at det var et øyeblikk i nattsvart soverom at jeg tenkte vagt på det som kunne skje.  :sjokkbla:

Ja det gjorde jeg åså 😄 Liker sånne filmer mens jeg ser på dem, og så ender jeg opp med å angre etterpå 😬

Skrevet

Ja.... :sukk: Har trålet netflix etter noe nytt, lyst, lett og hyggelig å se på, men finner ingenting.
Jeg er rastløs. Det er rett og slett altfor lyst hos meg i dag. Sol og varme...jeg må visst planlegge 
noe mørkt å kunne dra for vinduene, for jeg må ha det mørkt når jeg kjenner at jeg må det. 
Det finnes vel ikke sorte persienneting? :klo: Hmm...kanskje enklere med sorte, litt tette gardiner? 
*mumler hun for seg selv og leter på nett* 

Skrevet (endret)

Jeg vedgår å drikke vin på veranda i sol for 3.dag på rad, kaller det vårslipp. 😜 Gruer meg til jobb. Teit å ha sånn jobb som hoper seg opp når man er borte og forkjøla en uke🥺 Men jeg liker den godt da. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (38 minutter siden):

Jeg vedgår å drikke vin på veranda i sol for 3.dag på rad, kaller det vårslipp. 😜 Gruer meg til jobb. Teit å ha sånn jobb som hoper seg opp når man er borte og forkjøla en uke🥺 Men jeg liker den godt da. 

Du har jo pol ved siden av jobben så da kan du fortsette der du slapp i morgen

Skrevet

Det høres velgjørende ut å kose seg med vin som får skuldrene til å slappe av i sola...eller uten sol også.
Skulle nesten ønske at jeg også gjorde det, for avslapping er av det gode...men vin er ikke noe godt.

Vårsleppet er deg vel unt. :jepp:  

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det høres velgjørende ut å kose seg med vin som får skuldrene til å slappe av i sola...eller uten sol også.
Skulle nesten ønske at jeg også gjorde det, for avslapping er av det gode...men vin er ikke noe godt.

Vårsleppet er deg vel unt. :jepp:  

Takk, det var fint. Lagde suppe fra skrætsj etterpå, gir også litt ro og avkobling syns jeg🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...