Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...jeg innrømmer at kveldens siste måltid skal i gang. Skiver med saltpølse og agurk på. :spise: Alltid godt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den russiske sier at de holder på til målet er nådd...men hva er målet sånn eksakt? :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden):

Den russiske sier at de holder på til målet er nådd...men hva er målet sånn eksakt? :klo: 

Lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Håper Putin blir avsatt

Han vil nok måtte stå til rette for sine handlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (14 minutter siden):

Han vil nok måtte stå til rette for sine handlinger.

Krigsrett høres ut som en passende straff, med en ny president så kan vi kanskje ende opp med et mye beste forhold til Russland, hadde vært bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

Krigsrett høres ut som en passende straff, med en ny president så kan vi kanskje ende opp med et mye beste forhold til Russland, hadde vært bra :(

Er lov å håpe på bedre tider der. Folk er redde der og. Ytrer de sin mening, som er mot regimets handlinger, så blir de arresterte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...dette var sterk kost for en jomfruelig Hoppetusse på morgenen...der ristes ikke bare på skuldrene, nei... :sjokkbla:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns enkelte burde slutte å oppføre seg som om det skulle være krig i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg med en nydelig rekebaguett med alt godt på og jeg er veldig fornøyd. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 1.3.2022 den 20.21):

Den russiske sier at de holder på til målet er nådd...men hva er målet sånn eksakt? :klo: 

Å bytte ut regjering som.. dagens regjering er truende for Russland pga de har tettere samarbeid med USA og NATO, EU

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (2 timer siden):

Jeg syns enkelte burde slutte å oppføre seg som om det skulle være krig i Norge. 

De er redd vi får krig her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer faktisk ikke så veldig langt unna oss og det er forståelig om man blir engstelig. Situasjonene kan lett eskalere ut av kontroll og spre seg. Stakkars folk som blir utsatt for den gales vrangforestillinger. :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte å gråte av å lese en nyhetssak fra Nord-Norge om en som hadde levert noe til en russisk tråler.

Da han var ferdig med leveringen kom en mann fra båten bort med en konvolutt med penger, som han ville de skulle sende som hjelp til Ukraina. 

Og når det i hvertfall i saken står (siden jeg kan minimalt om dette) at fiskerne fra før har veldig dårlig lønn, samtidig som de blir betalt i rubler som jo ikke akkurat "står høyt i kurs" om dagen, så ble det liksom litt for mye for følelsene 😢

Det er så galt det som skjer i verden! Burde man ikke være mer sivilisert nå, til å finne andre måter å være uenig på enn å skape krig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper aliens`ene holder et øye med oss fra oven nå.
Vi er noen forvillede barn som trenger å bli tatt i ørene og rettledes. 

...og jeg er ikke helt meg selv; det er fredag og jeg har vært i butikken for helgehandling. 
Jeg så mange fristende konfektbokser til sterkt nedsatt pris, men kom hjem med 600 gram laks. 
Fyttikatta så motstandsdyktig og sunn jeg er altså. :sjokkbla: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink 😄 

Jeg skulle ikke kjøpe noe "rart" i går, og hadde med litt for mye rare greier hjem. Heldigvis får jeg besøk i helgen, så det blir litt mindre på meg enn om jeg skulle spist alt alene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg kose meg i mitt eget selskap. Ingenting skjer og nettopp det skal jeg nyte. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...