Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dr. Ops skrev (12 timer siden):

Hva er dette for noe? Klasking?

:klaske:

Ops og au, feil klask.

 

Det illustrerer når det plutselig går opp for en at svaret var et annet og at en tok feil? Kanskje?   :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i gang med å rense vaskemaskinen min i dag. Åpnet og tok ut vaskemiddelskuffen, tok smådelene ifra hverandre og vasket dem i mildt såpevann. Så fikk jeg se der denne skuffen hadde vært...i maskinen var det fordundre meg også litt støv og såperester, så nå er alt det gjort og en rensevask av vaskerommet er igangsatt. Det lukter godt mens den vasker til en forandring.      Så tok jeg sluket i dusjen.  Så tok jeg tørketrommelens lille gjemte sted nede ved gulvet i maskinen hvor den samler mengder av støv. Det er renset og gjennomsiktig igjen. Jeg er fornøyd med dagens lille husmoderlighet. Straks er det dags for å spise fjordlandtorsk og ha en tidlig middag. :spise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...nå slo jeg opp en gammel venns adresse på nett der han hadde bodd med sin kone og unger.
Nå har han flyttet og kona står ikke på samme adresse som ham lengre. Hun bor et annet sted. 
Hva i alle dager har skjedd der? De virket så solide sammen. Fire unger og alt. :sukk: 
Det finnes tydeligvis "eksplosiver" i alle familier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden når jeg skulle ha meg en boks leverpostei, tok jeg Vitago Grønnsaker og tenkte det var leverpostei med grønnsaker, men den gang ei. Det var postei av grønnsaker med leverposteismak. Den er ikke god. Så nå tar jeg litt grønnskapostei med leverposteismak på brødskiva, et par runder med majones og et flak med dansk salami. Det er godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så hjertens enig med deg, min Ostevenn. :jepp: 
Jeg har uforvarende ramlet oppi noe vegansk pålegg av og til og nei, nei er ikke supergodt. 
Veldig hyggelig å se at du ikke har forlatt oss. 🌹 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg innrømme at jeg kjøpte to twillbukser som var to nummer for store og jeg kjøpte dem fordi
jeg skal se om de lar seg krympe ved vask av forskjellig variant. Med div. prosenter og salg, kom de på
kr. 49.90 pr. stk. Det koster det samme som å ta to lodder i flax, bortsett fra at her fikk jeg fin gevinst
begge gangene. En sort og en mørkbrun. Hoppy I am. :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at dagene er så som så. Nuvel, om det ikke regner litt vil alt tørke ut. Og etter regn, blomstres det nydelig som aldri før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (27 minutter siden):

Innrømmer at dagene er så som så. Nuvel, om det ikke regner litt vil alt tørke ut. Og etter regn, blomstres det nydelig som aldri før!

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søndagsmiddag er god gammeldags kjøttsuppe, kokt i går fordi den er best dagen etterpå. Og dagen etterpå og dagen etter det igjen. Så uti uka blir det en god slump One-pot kremet kylling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Jeg har en innrømmelse og det er at jeg elsker Danmark. 

 

Det er deilig å være norsk i Danmark!

Utdype? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Det er deilig å være norsk i Danmark!

Utdype? :jepp:

Det danske folk er alltid så hyggelige, god mat, og godt utvalg, naturen og kulturen. Bylivet, shopping  og ikke minst landslaget i fotball 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...