Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2021 Forfatter #4901 Skrevet 29. august 2021 Ehh..jaha...ok, men en noe kort genser da i alle fall...om en ser i forhold til tre meters armer...?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2021 #4902 Skrevet 29. august 2021 Joda, kort er den, men ser ikke klippet og ødelagt ut. For kort for meg, det skal jeg innrømme.
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2021 Forfatter #4903 Skrevet 29. august 2021 Altfor kort for meg også. Jeg forstår ikke de nye trendene som lages kun for at "vi" skal få følelsen av å være nytenkende og veldig moteriktige, når det egentlig ser noe underlig ut heller, enn vakker mote. Klarer ikke å få meg til å gå med jeans som er hullete og ødelagt.
Dr. Ops Skrevet 29. august 2021 #4904 Skrevet 29. august 2021 Innrømmer at mote aldri følges. Går stort sett med samme (kjedelige) bekledningen 1
mia83 Skrevet 29. august 2021 #4905 Skrevet 29. august 2021 Innrømmet at etter dose 2 av vaksinen har jeg veldig ofte hodepine. Nesten daglig
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 #4906 Skrevet 29. august 2021 mia83 skrev (2 minutter siden): Innrømmet at etter dose 2 av vaksinen har jeg veldig ofte hodepine. Nesten daglig Hvilken fikk du?
mia83 Skrevet 29. august 2021 #4907 Skrevet 29. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hvilken fikk du? Pfizer begge to
Gjest Raptuza Skrevet 29. august 2021 #4908 Skrevet 29. august 2021 At det er godt Søndag er ein annleisdag 🙂
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2021 #4909 Skrevet 29. august 2021 mia83 skrev (6 minutter siden): Innrømmet at etter dose 2 av vaksinen har jeg veldig ofte hodepine. Nesten daglig Jeg hadde hodepine i nesten to dager etter 2, dosen, fikk også Pfizer, ellers bare litt øm arm. Håper det snart går over hos deg
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2021 #4910 Skrevet 29. august 2021 Dr. Ops skrev (53 minutter siden): Innrømmer at mote aldri følges. Går stort sett med samme (kjedelige) bekledningen Samme her, går med klær jeg liker. Og det som er på mote liker jeg sjeldent.
mia83 Skrevet 29. august 2021 #4911 Skrevet 29. august 2021 Athena79 skrev (30 minutter siden): Jeg hadde hodepine i nesten to dager etter 2, dosen, fikk også Pfizer, ellers bare litt øm arm. Håper det snart går over hos deg Takk jeg tok dose 2 for 10 dager siden. Men har hørt om ei som hadde hodepine i en måned etterpå.
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2021 Forfatter #4912 Skrevet 30. august 2021 Dr. Ops skrev (15 timer siden): Innrømmer at mote aldri følges. Går stort sett med samme (kjedelige) bekledningen Det er solid og godt å gå med - alltid - derfor er det det aller beste å ha på. Jeg også gjør sånn. ...men nå har jeg igjen kommet frem til at fra den første sept. og frem til 1 desember så blir det snopestopp på Hoppen. Helt og fullt - iskrem inkludert. Vanlig mat er helt ok, det er ingen slankekur på gang her, men akkurat snopestuffet får seg en lang pause igjen. Så vet vi det. ...hehe...har kjøpt inn så jeg kan ligge med intravenøst de timene som er igjen nå. To flate wienerbrød med makronfyll og eplesyltetøy. En pk. sånne småbegre med sjokoladepudding og vaniljesaus i. En halvfull pose med smågodt i løsvekt. En chili-chips...som var fryktelig sterk. En stor flaske rød rabarb(?)rasolo? ..og tilfeldigvis kom jeg over noen -50% avslag med påsmurte smørbrød, så jeg kjøpte en bunke av dem også. Mat må`n ha. Dagens innrømmelse er ferdigskrevet. 2
Sola de Skrevet 30. august 2021 #4913 Skrevet 30. august 2021 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det er solid og godt å gå med - alltid - derfor er det det aller beste å ha på. Jeg også gjør sånn. ...men nå har jeg igjen kommet frem til at fra den første sept. og frem til 1 desember så blir det snopestopp på Hoppen. Helt og fullt - iskrem inkludert. Vanlig mat er helt ok, det er ingen slankekur på gang her, men akkurat snopestuffet får seg en lang pause igjen. Så vet vi det. ...hehe...har kjøpt inn så jeg kan ligge med intravenøst de timene som er igjen nå. To flate wienerbrød med makronfyll og eplesyltetøy. En pk. sånne småbegre med sjokoladepudding og vaniljesaus i. En halvfull pose med smågodt i løsvekt. En chili-chips...som var fryktelig sterk. En stor flaske rød rabarb(?)rasolo? ..og tilfeldigvis kom jeg over noen -50% avslag med påsmurte smørbrød, så jeg kjøpte en bunke av dem også. Mat må`n ha. Dagens innrømmelse er ferdigskrevet. Jeg joiner deg. 1 september til 1 desember
Strange Doll Skrevet 30. august 2021 #4914 Skrevet 30. august 2021 Jeg sliter med å være på kontoret for tiden. Det er så mange som er tilbake og det er så mye smalltalk
Daryl Dixon Skrevet 30. august 2021 #4915 Skrevet 30. august 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Jeg sliter med å være på kontoret for tiden. Det er så mange som er tilbake og det er så mye smalltalk På tide med nye jobbklær
Strange Doll Skrevet 30. august 2021 #4916 Skrevet 30. august 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): På tide med nye jobbklær Ja! det som hadde skjedd her da var dette: «hvorfor står det ikke snakk til meg på genseren din?? vil du ikke snakke med oss???»
Daryl Dixon Skrevet 30. august 2021 #4917 Skrevet 30. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ja! det som hadde skjedd her da var dette: «hvorfor står det ikke snakk til meg på genseren din?? vil du ikke snakke med oss???» Ja, det egger opp til mer snakk, og til slutt en samtale hos leder som sier du ikke er en lagspiller. Alt skal straffe seg for de introverte....
Daryl Dixon Skrevet 30. august 2021 #4918 Skrevet 30. august 2021 Burde vært en introvertgenser. Finnes en angstgenser, så burde lages.
Strange Doll Skrevet 30. august 2021 #4919 Skrevet 30. august 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Ja, det egger opp til mer snakk, og til slutt en samtale hos leder som sier du ikke er en lagspiller. Alt skal straffe seg for de introverte.... Jepp. Værtfall når du er vikar.. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. august 2021 #4920 Skrevet 30. august 2021 Jeg er lei av den regjeringen vi har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå