NonJuan Skrevet 1. august 2021 #4821 Skrevet 1. august 2021 Jeg må innrømme at jeg blir bekymret med så mye snakk om død disse dager. (Mange som blir borte nære og fjerne) Kanskje har det vært mye av det før også. og jeg liksom har oversett det på sosiale medier osv. Men nå føler jeg at det er mye nærmere.
Strange Doll Skrevet 3. august 2021 #4822 Skrevet 3. august 2021 Daryl Dixon skrev (På 31.7.2021 den 11.12): Har du meldt inn bivirkninger? Ja, har det 1
Strange Doll Skrevet 3. august 2021 #4823 Skrevet 3. august 2021 Hoppetaujenta skrev (På 31.7.2021 den 11.36): Jeg er forvirret over forklaringene om hvorfor vi må ta vaksine og hva den egentlig skal gjøre for oss, når det meldes om at også fullvaksinerte fremdeles blir smittet og altså får nettopp det vi skulle vaksineres mot. Jeg er veldig forvirret i disse tingene her. Jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg tok vaksinen. Føler det var frivillig tvang 🙄
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #4824 Skrevet 6. august 2021 Vurderer å stemme Venstre til høsten.
Daryl Dixon Skrevet 6. august 2021 #4825 Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Vurderer å stemme Venstre til høsten. Venstre har i mine øyne en av de bedre verdiene innen dyrevelferd.
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2021 Forfatter #4826 Skrevet 6. august 2021 Nå vasker jeg opp...med øretelefoner HØYT på og mobilen gjemt i ei lomme og jeg har det kjempegøy med fremdriftsmusikk...yiiii-HA!!!
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. august 2021 #4827 Skrevet 6. august 2021 Ha musikk hører du, du herlige Hoppetaujenta 😀
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2021 Forfatter #4828 Skrevet 6. august 2021 *plaske-plaske-plaske* --->
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. august 2021 #4829 Skrevet 6. august 2021 Må støvsuge nå, utsatt pga de...... Menssmertene.. 🤪
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2021 Forfatter #4830 Skrevet 6. august 2021 Bare legg deg på soffan og slapp av, så kommer jeg flyvende på teppet mitt og gjør husmoderlige ting hos deg når jeg er ferdig med mitt. I dag har jeg ganske mye arbeideslyst og glede. Snakkes plutselig! *schwushh*
melonen Skrevet 6. august 2021 #4831 Skrevet 6. august 2021 Ligger fortsatt i senga, noe samboer på jobb ikke skal få vite😁 Ja, jeg har ferie. Må dessverre komme meg opp om en time for å begynne med husarbeid da. 2
NonJuan Skrevet 6. august 2021 #4832 Skrevet 6. august 2021 Må innrømme at etter å ha hatt mye vondt i magen... føltes som hold... Så gikk jeg til innkjøp av melkesyretabletter Og det hjalp utmerket! Er så greit da ting kan ordnes slik enkelt 😊😻😊 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2021 #4833 Skrevet 7. august 2021 Jeg kjøpte nesten en kilo med smågodt på butikken
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2021 Forfatter #4834 Skrevet 7. august 2021 Athena: det er veldig fort gjort å fylle opp så en får litt mye og det har hendt i mitt liv at jeg også fyller dem helt opp til pipa...og det kommer nok til å skje igjen en gang eller ti før jeg er ferdig her på jord. Nydelig er det! Kos deg.
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2021 Forfatter #4835 Skrevet 7. august 2021 Jeg innrømmer at dette gjør meg rørt. Trygghet og vennskap starter tidlig.
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2021 Forfatter #4836 Skrevet 8. august 2021 Det finnes mange rare skapninger i verden som jeg ikke visste om før nå. God svømmetur alle...
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2021 Forfatter #4838 Skrevet 8. august 2021 Følte trang til å meddele at dagen er ca 2,5 time kortere enn midt på gloheite sommeren.
Sola de Skrevet 8. august 2021 #4839 Skrevet 8. august 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Følte trang til å meddele at dagen er ca 2,5 time kortere enn midt på gloheite sommeren. Takk og lov for det
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2021 Forfatter #4840 Skrevet 10. august 2021 Jeg liker ikke at livet i menneskesamfunnet er så veldig forskjellig for folk. Mange får alt de vil ha og andre har ikke sjanse på særlig mye, uansett hvor mye de forsøker. Forskjellene blir store. På instagram f.eks. mange legger ut samlebåndsbildeserier av sine fantastiske liv; restaurantmat hver dag, siste mote, nye tenner og en rekke praktfulle venner som er like nystriglede som dem selv = SMIIIIIIIIIIL!!! Hva i alle dager får folk til å ta selfier og se helt lik ut hver gang? Selfiepositurer og noksåpåklistrede smil. Jeg har ennå ikke funnet folk som hver dag legger nytatte bilder av sine sykdommer, fattigdom og elendighet. Hvorfor blir det slik? Kan de ikke tenke, de rike, vakre vellykkede? Når ga de sist til noen trengende uten å plassere seg selv midt i bildet med sine vanlige smil i sentrum? Kan ikke si at jeg har funnet bilder som viste det heller. Tenk hva de har muligheter til, de populære, rike......men de bruker alle de tjente/lånte pengene på seg selv, på å oppgradere alt som ennå er ganske nytt og fint...for de er lei av det og vil unne seg noe bedre. For det er de verdt. Liksom? Jeg forstår ikke menneskesinnet, tingfiksering og luksusliv. Tenker jeg på noen spesielt her? Ja...det gjør jeg. Sjekker dem på nett innimellom og der er det ingen tegn til bedring. Me...me...me...me...me...og sånn ser de ut: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå