Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har nok vært på utenlandske surfesteder på nett litt for mye og tydeligvis litt ukritisk, for nå raser det inn e-poster i fleng og de mener at jeg ikke har betalt, eller ikke sjekket kontoen min, eller bitcoin eller hva som helst som de håper jeg skal klikke på og ta for god fisk. Åhåhå, neida: rett i spammen med dere! :nei: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Overskrift lest på nett og ei avis som jeg ikke kommer inn for å lese på. Dette er sakset fra facebook.
Trodde vi var forbi de dagene hvor folk tenkte så snevert og veldig feil. :nei: 
8add0294-4cb0-499b-af35-da2973fa30ed?fit

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Overskrift lest på nett og ei avis som jeg ikke kommer inn for å lese på. Dette er sakset fra facebook.
Trodde vi var forbi de dagene hvor folk tenkte så snevert og veldig feil. :nei: 
8add0294-4cb0-499b-af35-da2973fa30ed?fit

:hakeslepp:

Skrevet

Ja, jeg ble litt sånn jeg også. Så ble jeg sånn ---> :angry: WHAT THE F...?!?!?!? 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

I dag tok jeg med meg bøkene + lydbøkene og leverte dem på biblioteket. Etter tre gangers fornyelser 
og jeg har ennå ikke klart å komme inni handlingen, må jeg innse at noen andre heller får lese og lytte
til historiene. Så gikk jeg på cafè og spiste stoor softis (dyppet i sånn god stivnende sjokoladetrekk) i kjeks.
Det var veldig godt og jeg kjente at jeg fortjente påskjønnelsen.
      Jeg må huske å være aktivt snill med meg selv hver dag. :klem: 

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk grått her i dag også. Har sett litt blå himmel, men det grå overtok igjen.
Håper det holder seg slik i dag. :) 

Jeg sjekker været på nett når jeg skal foreta meg utflukter i sommeren.
Til mandag drar jeg av sted noen timer, selv om det er meldt regn. :regn: 
Kanskje jeg blir nesten alene på utfart? Håper det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg innrømmer at jeg nå ikke gidder mer...    

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

De meldte grått/regn/torden i dag. Vi fikk litt antydning til grått og masse sol. :klo: 
Jeg har vært på utflukt og blitt rød i ansiktet. Mennesker nokså tett i tett, men jeg holdt avstand. 
Minst en, helst to meter. Har nok blitt med på en del folks feriebilder i dag, dessverre. 
Vanskelig å snu seg bort når de er over alt. Mobil-bildeskyterne. Liker ikke sånt egentlig. 

Midt oppi alt slengte en nærtsittende mamma ut en melkedryppende kroppsdel midt i fleisen på meg. 

Hvor vanskelig kan det være å ha et florlett ammesjal liggende over ungen og åstedet når det mates? 

• Liker 1
Gjest Tenk positivt
Skrevet

Du er herlig du sprudlende hoppetaujenta 😀❤️

Skrevet

Å? :klo: Jeg følte meg nokså usprudlende i det forrige innlegget, men takk...jeg tar i mot uansett. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Hmmm...skjønner ikke helt hva som er så ille med å se en baby bli ammet, jeg, da.  Synes egentlig det ser ut som ganske koselige øyeblikk. Og man må jo ikke sitte og se på heller. 

• Liker 2
Skrevet

Jo, når folk slenger ut de dryppende puppene blir det automatisk noe som tiltrekker seg oppmerksomheten. 
Mange fremmede mennesker samlet tett i tett; da finner man seg en krok og tar foringshensyn. Det er naturlig
og fint med amming for den som er mor og barn, men ikke nødvendigvis for alle andre rundt dem.

Vis hensyn.       :baby:

Dagens innrømmelse fra meg er at nå har jeg satt opp handleliste som skal ordnes på fredag. Jeg unner meg
sjokoladekake fra menybutikk da, for den er veldig god. Jeg feirer at jeg har bursdag. En eller annen gang
i løpet av dette året...og det må feires ganske ofte.  :lur: 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Jo, når folk slenger ut de dryppende puppene blir det automatisk noe som tiltrekker seg oppmerksomheten. 
Mange fremmede mennesker samlet tett i tett; da finner man seg en krok og tar foringshensyn. Det er naturlig
og fint med amming for den som er mor og barn, men ikke nødvendigvis for alle andre rundt dem.

Vis hensyn.       :baby:

Dagens innrømmelse fra meg er at nå har jeg satt opp handleliste som skal ordnes på fredag. Jeg unner meg
sjokoladekake fra menybutikk da, for den er veldig god. Jeg feirer at jeg har bursdag. En eller annen gang
i løpet av dette året...og det må feires ganske ofte.  :lur: 

Gratulerer med den dagen da, når den er. 

• Liker 1
Skrevet

Takk. :) 

Skrevet

På tide med en kveldsinnrømmelse nå. Jeg logger av fra nett og håper regn og torden kommer i natt en gang.
To skiver med kyllingsalat og ost/skinke står for tur. God kveld til alle. :kaffekopp: :) 

Skrevet

Nå har jeg akkurat sett en gammel episode av "der ingen skulle tru..."; om en ung mann som hadde kjøpt seg et falleferdig sted i valdres (for kr. 50.000,-) og som brukte alt han hadde av innsats (og lite penger) for å sette stedet i stand med venner og kjentes hjelp. For en innsats og for en fremdrift selv om han jobbet på gammelmåten med alt. Likte det veldig godt, stedet...men så gikk jeg på nett og der hadde han plutselig fått seg kjæreste og ved neste søk hadde de fått en unge i sitt himmelrike på jord. Ting går fort her i verden når det først tar fart. Repriser på tv får alt til å gå ekstra fort. Et fint program å få bli med på. :) 
https://tv.nrk.no/serie/der-ingen-skulle-tru-at-nokon-kunne-bu/sesong/18/episode/7 

• Liker 1
Skrevet

Innrømmer at det artige og skøyeraktige...tidsfordriv og virkelighetsflukt når livet er vondt.. har blitt tatt fra meg.

Tusen takk til "rette vedkommende"...   😔

(ingen brukere har skyld!)

• Liker 1
Skrevet
Jerry Lee skrev (10 timer siden):

Innrømmer at det artige og skøyeraktige...tidsfordriv og virkelighetsflukt når livet er vondt.. har blitt tatt fra meg.

Innrømmer at jeg var redd for at du ble borte igjen, men ble glad for at du fremdeles er her. Jeg er ikke her inne så ofte, går av og til noen dager innimellom. Likevel blir dine innlegg lest og satt pris på. Så lenge du holder deg på skøyersiden (ikke med kun fjas, seriøse jerry er også verdsatt), så tror jeg du er trygg. Her er det vanskelig å bli provosert. Så at du fikk et tips om bilder, ville fulgt det rådet med posting av bilder av kjendiser. Til tross for at bildeinnleggene dine er interessante, er opphavsrett vanskelig å sette seg inn i, og historiene dine om autografer etc er like interessant. Poenget er, håper du kan være deg selv blant oss og ikke la noen ha den makta av å ødelegge for deg. Vet ikke hva du gjennomgår eller egentlig mener, om jeg har blandet meg for mye nå, beklager jeg.

• Liker 3
Gjest Tenk positivt
Skrevet
Jerry Lee skrev (11 timer siden):

God trøsteklem fra meg ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...