Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Enig i siste talers innlegg over der. :jepp: 

Min innrømmelse i dag dreier seg om at jeg har sett en "film" og antakelig en liten wannabe-dokumentar
om Ted Gjärdestads liv og altfor tidlige død. Svensk veldig populær artist som startet ung, sang seg inn i
alles hjerter, melodi grand prix og var i ABBAs omgivelser...masse suksess altså, men akk så vanskelig liv
å leve og finne seg selv i. Turneer, pikebarn/fans/autografer, festing, Indiasekt og droger. Stakkars lille venn,
som du sleit. :sukk: Her fra MGP, hvor fasaden var som vanlig takket være venner og masse beroligende fra legen, grunnet et sammenbrudd i minuttene før han skulle ut. Jeg har ikke lyttet til ham før, men det skal jeg gjøre nå. 

 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tenk positivt
Athena79 skrev (2 timer siden):

Jeg liker å se på True crime, selv om det gjør vondt i sjela. 

Jeg så mye på det før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (9 timer siden):

Jeg liker å se på True crime, selv om det gjør vondt i sjela. 

Å jeg og! Elsker det ekstra godt når det gjør vondt i sjela. Mulig jeg et psykopat. True crime podcaster liker jeg og godt. 

Altså, liker som i at det er spennende når noen går over grensen og hva som går de til å bli så onde, ikke at jeg koser meg at det går utover folk! Bare så det er klart....

Endret av Daryl Dixon
...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Å jeg og! Elsker det ekstra godt når det gjør vondt i sjela. Mulig jeg et psykopat. True crime podcaster liker jeg og godt. 

Altså, liker som i at det er spennende når noen går over grensen og hva som går de til å bli så onde, ikke at jeg koser meg at det går utover folk! Bare så det er klart....

Same, syns også det er veldig spennende og det er derfor jeg liker det, liker å lese True crime bøker også.  Og jeg forstod hva du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prioriterer å være hjemme kl 15 på lørdager kun for å høre Are&Odin på P1. Elsker de gutta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at varmen har tatt knekken på meg i dag... :sukk:...tolv dager til det snur nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Å jeg og! Elsker det ekstra godt når det gjør vondt i sjela. Mulig jeg et psykopat. True crime podcaster liker jeg og godt. 

Altså, liker som i at det er spennende når noen går over grensen og hva som går de til å bli så onde, ikke at jeg koser meg at det går utover folk! Bare så det er klart....

 

Athena79 skrev (12 timer siden):

Same, syns også det er veldig spennende og det er derfor jeg liker det, liker å lese True crime bøker også.  Og jeg forstod hva du mente.

Det er noe intriguing (hva er det norske ordet) med det psykologiske bak menneskene som utfører onde handlinger. Man lurer litt på hva som får de til å gjøre det og eksperters analyse for læring. Huff, nå høres jo jeg også ut som en psykopat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

 

Det er noe intriguing (hva er det norske ordet) med det psykologiske bak menneskene som utfører onde handlinger. Man lurer litt på hva som får de til å gjøre det og eksperters analyse for læring. Huff, nå høres jo jeg også ut som en psykopat.

Fascinerende er det norske ordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Fascinerende er det norske ordet :)

Takk! Var det jeg var ute etter. Skjønte hva dere mente med type spennende, tross vonde historier, er på samme bølgelengde.

Hvor ser dere true crime nå? Har mistet stedet jeg kunne se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (3 minutter siden):

Takk! Var det jeg var ute etter. Skjønte hva dere mente med type spennende, tross vonde historier, er på samme bølgelengde.

Hvor ser dere true crime nå? Har mistet stedet jeg kunne se det.

Viaplay har fått en del, discovery+ har og. Jeg hører noen podcaster som jeg kommer over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Viaplay har fått en del, discovery+ har og. Jeg hører noen podcaster som jeg kommer over.

:takke: skal sjekke ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk positivt skrev (15 timer siden):

Jeg liker å høre på lørdagsrådet

Jeg og. Trenger ikke høre alle tre timene, men må liksom "innom" i løpet av formiddagen 

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i dag morges av en drøm som tok plutselig slutt; den blå varebilen med hvit skrift som jeg hadde lånt av noen, ble stjålet. Jeg gikk fra den et lite øyeblikk (ulåst og med nøklene i) for å låse en ytterdør i et hus jeg hadde vært i, to fremmede menn snudde bilen lynraskt og spant avsted og jeg var lamslått. :sjokkert: 
Det var Mye som skjedde i den drømmen som var gjennomsyret negativt. En far og en sønn som jeg en gang hadde snakket litt med var der....og sønnen hadde fått et veldig tykt hår, omtrent som et tettvoksende vintergrønn busk og det var også klippet med liten gressklipper og den laget landskap i håret. :klo: Meget slitsomt og merkelig natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tenk positivt
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg våknet i dag morges av en drøm som tok plutselig slutt; den blå varebilen med hvit skrift som jeg hadde lånt av noen, ble stjålet. Jeg gikk fra den et lite øyeblikk (ulåst og med nøklene i) for å låse en ytterdør i et hus jeg hadde vært i, to fremmede menn snudde bilen lynraskt og spant avsted og jeg var lamslått. :sjokkert: 
Det var Mye som skjedde i den drømmen som var gjennomsyret negativt. En far og en sønn som jeg en gang hadde snakket litt med var der....og sønnen hadde fått et veldig tykt hår, omtrent som et tettvoksende vintergrønn busk og det var også klippet med liten gressklipper og den laget landskap i håret. :klo: Meget slitsomt og merkelig natt. 

Mye rart å slitsomt man kan drømme ja, godt å våkne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Godt å våkne hver morgen sånn generelt også om en tenker seg litt om. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Jeg ble ikke ferdig med å rydde i buskaset i går heller.  Det er inntil et gjerde. Litt kulethuja, rhodendendron, hortensia og krypeiner. Alt har vokst over alle bredder. Vokser høymole og annet dumt ugress innimellom.  Så klippet jeg noe rusk bak garasjen og oppdaget en skade.  Det var på taket, der er det plater, og en metallist under og ned mot gesimsen. Den metallisten hadde vrengt seg i vinden og lå nedover veggen.  Jeg må opp i stigen og få festet den igjen på et vis.  Ble så trist av synet at jeg gikk inn.  Kanskje jeg orker i dag? Eller blir jeg bare sittende og glo på iPaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Hvemsomhelst skrev (1 time siden):

Jeg ble ikke ferdig med å rydde i buskaset i går heller.  Det er inntil et gjerde. Litt kulethuja, rhodendendron, hortensia og krypeiner. Alt har vokst over alle bredder. Vokser høymole og annet dumt ugress innimellom.  Så klippet jeg noe rusk bak garasjen og oppdaget en skade.  Det var på taket, der er det plater, og en metallist under og ned mot gesimsen. Den metallisten hadde vrengt seg i vinden og lå nedover veggen.  Jeg må opp i stigen og få festet den igjen på et vis.  Ble så trist av synet at jeg gikk inn.  Kanskje jeg orker i dag? Eller blir jeg bare sittende og glo på iPaden.

Trøsteklem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...