Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

                                   Dette her går ikke under betegnelsen "is" i min verden. :ninja: 
7041018270002.jpg
      Usch...         :nei: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

                                   Dette her går ikke under betegnelsen "is" i min verden. :ninja: 
7041018270002.jpg
      Usch...         :nei: 

Hva/hvordan smakte de? 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Ehh... "ikke is...med rar papp rundt?" :ninja: 

:unsure: er du sikker på at du tok av innpakningen? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jolie: Se`ff`ølgelig vet jeg hva jeg godsmatter på.  / For å rette opp feilen har jeg isgilde i hele kveld. 
        Så er det vannvogn/sunnhetsopphold frem til hurra for søttende mai. :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

:jolie: Se`ff`ølgelig vet jeg hva jeg godsmatter på.  / For å rette opp feilen har jeg isgilde i hele kveld. 
        Så er det vannvogn/sunnhetsopphold frem til hurra for søttende mai. :opplyser: 

Høres ut som en god plan :Nikke:

(Jeg har selv gjentatte ganger prøvd å spise plasten som er mellom fløtemysostskivene, eller var, tror den er fjernet nå, såååå snakker av litt erfaring her altså! :jolie:)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn plast er ikke ok på feil sted. Jeg har snakket hardt til sånne jeg også noen ganger. 
De har det visst med det å snike seg mellom mat og pålegg de derre. :nei: 

Nå skal jeg logge av og netflixe, det må jeg innrømme. Ha en flått kveld så lenge.  :goodbye: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Sånn plast er ikke ok på feil sted. Jeg har snakket hardt til sånne jeg også noen ganger. 
De har det visst med det å snike seg mellom mat og pålegg de derre. :nei: 

Nå skal jeg logge av og netflixe, det må jeg innrømme. Ha en flått kveld så lenge.  :goodbye: 

Har du serietips.. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. :sukk: Jeg leter selv etter noe som jeg ikke har sett før og som fenger og er positivt. 
Ender opp med dystre serier med mye problemer og alt er spilt inn på kvelden, det har regnet
og alt er skummelt, mystisk, redselsfullt og alle er etter en. Liker ikke sånt innrømmer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Innrømmer at jeg er glad det er mai nå.

 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg allerede nå kjenner litt tyngende tanker ved varmetsunamien som ligger ventende foran meg
og jeg ser frem til at august/september igjen står på almanakken, med det første omslaget i lufta som lover høst
i komminga. Et alle-viftene-i-full-aksjon-liv er i gang. :sukk: #jada jeg er rar, men sånn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Egentlig ikke. :sukk: Jeg leter selv etter noe som jeg ikke har sett før og som fenger og er positivt. 
Ender opp med dystre serier med mye problemer og alt er spilt inn på kvelden, det har regnet
og alt er skummelt, mystisk, redselsfullt og alle er etter en. Liker ikke sånt innrømmer jeg.

Ikke jeg heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble jeg frustrert, skikkelig og. Vurderte å bare rulle meg sammen som en ball, men gikk i stedet ut og gravde et hull i bakken. Og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre med det hullet! Så jeg tettet det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så lyst på bolle til kaffen at jeg laget meg frossen polarbrødskive med smør, kanel, sukker og rosiner på. 
Det var en helt grei erstatning i nøden. :kaffekopp: :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjokkert:  *søke hurtig bedekning bak soffa`n* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at matlysten er på topp for tiden! Sunn mat, all mat, mye mat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille innrømmelse: jeg liker meg selv bedre enn alle andre og jeg håper jeg aldri blir gift

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det heldigvis hver og en av oss som skal bestemme, så om en ikke vil så lar en være.
@Hundemamma97 :tommelopp: 
Innrømmer at jeg heller ikke skal gifte meg i dette livet. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...