Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror at du sover snart jeg, Mrs. :jepp:  *funderingsplanen ruller fremover og får slagside mot....planlagt handling* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg har den evnen å aldri kjede meg. Finner alltid et eller annet å gjøre. Det er jeg veldig takknemlig for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klatret inn vinduet i et forlatt hus med en vennegjeng for mange år siden. Bare jeg og én til turt å gå inn der. Nabo som så dette ringte politiet som kom med politihund og sparket opp døra. Jeg gjemte meg på do, trodde jeg skulle dø av skrekk. Hunden brukte overraskende lang tid på å finne meg der inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 minutter siden):

Jeg klatret inn vinduet i et forlatt hus med en vennegjeng for mange år siden. Bare jeg og én til turt å gå inn der. Nabo som så dette ringte politiet som kom med politihund og sparket opp døra. Jeg gjemte meg på do, trodde jeg skulle dø av skrekk. Hunden brukte overraskende lang tid på å finne meg der inne

Hva skjedde når de fant deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde når de fant deg? 

Ikke stort. Tror de var letta bare. De trodde det var doplanging som foregikk der inne. Hyggelige typer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (1 minutt siden):

Ikke stort. Tror de var letta bare. De trodde det var doplanging som foregikk der inne. Hyggelige typer

Det var godt da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg en e-post fra netflix, nærmest litt truende...om at de måtte ha min betalingsinformasjon, ELLERS! :laugh: 
...fikk jeg ikke se mere på den... Hva slags knehøner sitter og sammenfatter slike trusselbrev? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns ingenting om det nye European Super League, greiene 👎

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med å legge sammen og begynne bortpakking av gode, lune klær som jeg har kost meg i hele senhøsten og vinteren. . .og må nok innse at den sesongen er over for denne gang. Jeg kjenner på tristhet. :sukk: Den varme årstiden kryper nærmere. Innendørs blir det veldig varmt i solsteika og jeg drikker kaldt vann og viftene er i gang. Mange mnd. med uutholdelig varme er mere enn jeg liker å tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille innrømmelse er at jeg synes det er vanskelig å gjenoppta kontakten med ei som betyr mye for meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (På 19.4.2021 den 16.47):

Jeg holder på med å legge sammen og begynne bortpakking av gode, lune klær som jeg har kost meg i hele senhøsten og vinteren. . .og må nok innse at den sesongen er over for denne gang. Jeg kjenner på tristhet. :sukk: Den varme årstiden kryper nærmere. Innendørs blir det veldig varmt i solsteika og jeg drikker kaldt vann og viftene er i gang. Mange mnd. med uutholdelig varme er mere enn jeg liker å tenke på. 

Jeg innrømmer at dette er noe jeg kunne skrevet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg har ikke savnet Facebook en dag siden jeg deaktiverte kontoen min for 3 år siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (8 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg har ikke savnet Facebook en dag siden jeg deaktiverte kontoen min for 3 år siden.

Åja, er det derfor vi ikke er venner der mer :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...