Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg aldri har likt sko med hvit såle. Det henger ikke sammen i min verden. Nå fant jeg et råd
for å få sålene hvitere igjen; tannbørste og tannkrem. I følge videoen virket det ganske bra, men jeg kommer til
å fortsette med mine mørkere såler. Estetisk er det også bedre syns jeg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catalina Culès skrev (8 timer siden):

Det er juks og fanteri for å få folk til å betale mer :opplyser:

Konsistensen er faktisk litt forskjellig :opplyser: :jepp:

Lik smak ja. Kan sammenliknes med melkehjerter og stor plate melkesjokolade. Eller den lille platen melkeeventyr vs stor melkesjokolade.

Årevis med testing :ninja:

• Liker 2
Skrevet

Testing er veldig viktig jobb som ikke verdsettes nok syns jeg. :tommelopp: 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Blir ganske oppgitt av enkelte her inne, noen ganger 🙄

(gjelder ikke sosial prat)

Skrevet

Jeg liker Maria Mena sin verson, I need a man. :sjenert:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg liker ikke stemmen til Maria Mena. 

Skrevet

Jeg trenger en kakao og bevilger meg en slik en i hjemmeformat nu. :kaffekopp::) 

Skrevet

Jeg trenger trippel dose tålmodighet 

Skrevet

Snefrid og Erik blir influensere, er det kleineste jeg har sett på TV!

Skrevet

Innrømmer at jeg gikk inn på tråden for så å glemme hvilken tråd jeg gikk inn på. 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg koser meg med en salt karamell-frapino på lille-lørdag :nigo:

Skrevet

...og jeg innrømmer at jeg blir litt overrasket over at farmen-Andreas Nørstrud og kona har gått hver til sitt.
Trodde de var i sin fulleste fart med å produsere unger, mat og greier og skulle være et par inn i evigheten.
Kan hun ha blitt voksen på disse årene kanskje? Innsett at hun egentlig vil ha et annet liv?  :klo: Håper det. 

• Liker 2
Gjest Trynefaktor
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...og jeg innrømmer at jeg blir litt overrasket over at farmen-Andreas Nørstrud og kona har gått hver til sitt.
Trodde de var i sin fulleste fart med å produsere unger, mat og greier og skulle være et par inn i evigheten.
Kan hun ha blitt voksen på disse årene kanskje? Innsett at hun egentlig vil ha et annet liv?  :klo: Håper det. 

Det virker som hun vil ha et annet liv. Kjenner jeg gleder meg på hennes vegne. Hun ser så bra ut også. :)

Innrømmer at jeg søkte på henne på some. 

Endret av Trynefaktor
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ikke er overasket over at John Arne Riise og kona skal skilles.

• Liker 3
Skrevet
mia83 skrev (7 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg ikke er overasket over at John Arne Riise og kona skal skilles.

Den innrømmer jeg glatt jeg og!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har akkurat stått opp etter en tung natt med rotete søvn av ikke så god kvalitet. :Gjesp: ...og ja, jeg ser sånn ut nå. Jeg har drømt om noe jeg har fulgt på tv; en slik dansk frueserie, hvor alle har modellkropper, masse penger og forventer tjo/hei og luksus i alle ender hele tiden...for det er de verdt. Syns de. Altså....jeg undrer meg over den mentale tilstanden til "sånne damer". Er de bare opptatt av seg selv, nytelse, klær, sko, bling, luksus....og baksnakking? Uansett hvor de er i verden, så må en eller flere av dem bare ta opp noe som de tenker veldig på, de får det rett og slett ikke ut av systemet hvis de ikke bare snakker litt til om problemene og får løst knuten opp.

På hverdagslige treff på cafè, restaurant, massasje og neglelakkering for to....på en liten miniferie til frankrike, luksushus, svømmebasseng og egen toppkokk...alt ligger til rette for noe med et stort pluss foran, men de ender opp med å snakke om noen, eller et problem som bare blir større og større, gjerne inneholdende et hovedtema som er ei av venninnene og hun er ikke der, for hun sitter hjemme i danmark. Baksnakking ser ut til å være det de livnærer seg på, innimellom all gourmetmaten. Alle seriene som lages om slike kvinner er jo slik...og jeg forstår det ikke. Må man være født med mangelfullt bestikk i skuffen for å vinne i det økonomisk rikeste lotteriet her i verden?

Tenk hva de har mulighet til å gjøre for andre med sine penger, bekjente, posisjoner og digre nettverk av mennesker som er som dem selv. Det faller dem ikke inn å gjøre noe ordentlig for andre. Snakke gode samtaler om skikkelige ting.

De fruerne bare sniker seg inn i min natt og gjør den også kaotisk. Jeg liker det ikke! :sukk: Godt å få innrømmelsen ut. Nå må jeg ha vanlig hverdagskaffe uten luksustendenser og som smaker helt brukbart allikevel. Godmorgen alle. 
jj-9q894KK-olFKkbk.jpg

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper denne talentfulle damen vinner The Voice.

Skrevet (endret)

.

Endret av Dr. Ops
Skrevet

Jeg verker i leddene. :sukk: Må...skal...VIL...uansett en tur i butikken for å kjøpe en is og litt sjokolade.
  #Trøstemedisin som hjelper veldig alltid

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg verker i leddene. :sukk: Må...skal...VIL...uansett en tur i butikken for å kjøpe en is og litt sjokolade.
  #Trøstemedisin som hjelper veldig alltid

God bedring! :klemmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...