Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå på morgenkvisten satt jeg her før frokosten er klar og så på klær på nett og så kom jeg over en helt ny side jeg ikke hadde sett før. Det fanget min interesse, for farger og mønstre var veldig etter min smak. Å se noe nytt er ikke dagligdags, for de fleste ligner jo de fleste i stil, så jeg vurderte raskt at dette ville jeg benytte meg av...men så var det prisene da...de var jo veldig lave...kanskje jeg skulle lete litt etter firmaet og finne ut noe om dem...og det viser seg at det er i hong kong...og det viser seg at det ligger en del kundeanmeldelser fra også norske kunder ute på nett og alle som en fraråder å kjøpe noe der. Svindel! Styr unna! Dårlig kvalitet. Ser ut som noe helt annet enn på bildene. Umulig å få byttet. Umulig å få kontakt. TV2 hjelper deg-saker visstnok...? Jeg ser ikke på det programmet lengre, men antar at dette er virkelige anmeldelser og bestemmer meg for å droppe prosjektet. Med litt tungt hjerte, for jeg fant noe der som ropte mitt navn da det fikk se meg.

:sukk: Hei-hei, juksepostordrenetthandleplass...og farvel med en gang. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes unntak, men generelt sett synes jeg det blir feil å dømme folk som levde før i tiden etter normene og moralen man har i 2021.

De fleste mennesker må dømmes etter normene og moralene som var i det tiåret eller århundre de levde.

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (7 timer siden):

Det finnes unntak, men generelt sett synes jeg det blir feil å dømme folk som levde før i tiden etter normene og moralen man har i 2021.

De fleste mennesker må dømmes etter normene og moralene som var i det tiåret eller århundre de levde.

Helt enig. Men har ikke opplevd at dagens samfunn har vært dømmende. Da snakker jeg om generell livsstil, ala husmor 50 tallet for å ta et enkelt eksempel. Opplever at det heller annerkjennes at slik var tidene og det er opp til enhver om man vi ha det sånn eller ikke.

Kriminalitet inngår ikke under avsnitt ovenfor. Det er ok å dømme. Kriminalitet er og forblir kriminalitet, noe ulovlig og ugreit.

Skrevet

Jeg liker å studere rom, innredning og hus på nett. I dag var flere av mine favoritter på finn...solgt.
Akk ja. Så ble det ikke min tur denne gangen heller. :sukk: 

Gjest Airman
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Jeg liker å studere rom, innredning og hus på nett. I dag var flere av mine favoritter på finn...solgt.
Akk ja. Så ble det ikke min tur denne gangen heller. :sukk: 

:pinar:

Skrevet

Spist skikkelig hjemmelaget ertesuppe igjen nå, Airman? :lur: 

Skrevet

Innrømmer at det føles litt bedre å syte litt over hvor sliten jeg er akkurat nå.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg blir nysgjerrig på slike ting som dette. Maskinerier laget for fryktelig lenge siden hvor det ikke var vanlig å lage dem. Gjorde de nytte eller var de et påfunn av "gal oppfinner" som bare kastet seg ut i det? Veldig spennende. :jepp: 
CRQFzlSr6zwHwjY_gCNCmwgDY6wA5dDJWZgWBW9I
G6d7EJ4aWolH8XgjPEtiqAzxQwa-DRtOkas9eu_1

"En modell av Antikythera-mekanismen ved nasjonalmuseet for arkeologi i Aten - 
verdens eldste  datamaskin?" :klo:  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Jeg blir nysgjerrig på slike ting som dette. Maskinerier laget for fryktelig lenge siden hvor det ikke var vanlig å lage dem. Gjorde de nytte eller var de et påfunn av "gal oppfinner" som bare kastet seg ut i det? Veldig spennende. :jepp: 
CRQFzlSr6zwHwjY_gCNCmwgDY6wA5dDJWZgWBW9I
G6d7EJ4aWolH8XgjPEtiqAzxQwa-DRtOkas9eu_1

"En modell av Antikythera-mekanismen ved nasjonalmuseet for arkeologi i Aten - 
verdens eldste  datamaskin?" :klo:  

Innrømmer at jeg har sett den artikkelen og synes det er spennende!

• Liker 1
Skrevet

...jeg var trøtt og klar for senga, men så satte jeg fingrene fast i knåttene her og kommer visst ikke løs. :klo: 

Skrevet

For tre dager siden...eller på kvelden var det faktisk; jeg hadde visst om bandet fra min by i mange år,
sjekket en dårlig video fra konsert, men tenkte at det var ikke bra og glemte dem igjen...men så lyttet jeg
til spåttifaien konsentrert og DET var GØY! :hoppe: Veldig tungt, jevnt driv og vokalen er også artig. Den går
på repeat stadig vekk nå. Bra greier som jeg er glad for at jeg ga en ny sjanse! 

Skrevet

Det er stadig mote visstnok, men jeg innrømmer at jeg aldri har likt culottebukser. De ser rare ut. 👎
    1740540_geggo-ankle-bukser-black.jpeg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg håper denne kommer i storplate 

Salted Caramel Brownie - Nidar.no

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det er stadig mote visstnok, men jeg innrømmer at jeg aldri har likt culottebukser. De ser rare ut. 👎
    1740540_geggo-ankle-bukser-black.jpeg

Enig, de er rare.

Skrevet

På engelsk betyr "rare" noe helt annet. Språk er artig. / Jeg har spist en "kråasang". :kaffekopp: :) 
Noen kjøpte det til meg og da måtte jeg jo si takk og spise det. Å spise - spiser - speis ....har speset?  :tommelopp: 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

På engelsk betyr "rare" noe helt annet. Språk er artig. / Jeg har spist en "kråasang". :kaffekopp: :) 
Noen kjøpte det til meg og da måtte jeg jo si takk og spise det. Å spise - spiser - speis ....har speset?  :tommelopp: 

Jeg liker ordet "rare" på engelsk. Selena Gomez har gitt ut en låt og album med den tittelen. Ordet er mektig. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Forstår ikke hvordan Sofa, kan være så interessant/populært, er jo bare noen som sitter å kommenterer ting de ser på TV. 

Skrevet
Catalina Culès skrev (2 timer siden):

Forstår ikke hvordan Sofa, kan være så interessant/populært, er jo bare noen som sitter å kommenterer ting de ser på TV. 

Er det virkelig populært? Enig med deg. Konseptet altså. Har ikke sett på det.

Skrevet
Dr. Ops skrev (På 25.3.2021 den 20.57):

Jeg liker ordet "rare" på engelsk. Selena Gomez har gitt ut en låt og album med den tittelen. Ordet er mektig. 

På svensk blir det noe helt annet igjen. "Søte rara du". :biggrin: 

Skrevet

Jeg innrømmer at det skal bli godt med litt fri nå 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...