Jerry Lee Skrevet 13. februar 2021 #4281 Skrevet 13. februar 2021 Jeg må bryte sammen og innrømme en viss promille...
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #4282 Skrevet 13. februar 2021 (endret) Har lyttet til de to første episodene i fortellingen om Ari Behn, sett fra hans siste kjærestes ståsted. Tiden med Ari. Det er fryktelig sterke greier, jeg er trist mens jeg lytter og er der i historien, gledes... og lider med dem. For dem som kunne være interessert så ligger det på nrk radio. Livet er sterke saker ...og noe skikkelig skjøre greier som må tas vare på. Endret 13. februar 2021 av Hoppetaujenta 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2021 #4283 Skrevet 13. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Har lyttet til de to første episodene i fortellingen om Ari Behn, sett fra hans siste kjærestes ståsted. Tiden med Ari. Det er fryktelig sterke greier, jeg er trist mens jeg lytter og er der i historien, gledes... og lider med dem. For dem som kunne være interessert så ligger det på nrk radio. Livet er sterke saker ...og noe skikkelig skjøre greier som må tas vare på. Den kan kan høres av alle, eller bør de som er litt skjøre i hodet og sinn styre unna?
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #4284 Skrevet 13. februar 2021 Tror den kan høres av alle. Det var tunge tak i mannens og de næres liv, vanskelige opplevelser og trøbbel, men også fine ting, akkurat som livet selv for oss alle. Hmm....har man en tung dag eller vet at man ikke klarer så mye tung kost med trist utgang, så skal man kanskje heller høre på mummitrollfortellinger. Jeg er glad for at jeg har funnet den i alle fall og jeg skal følge med etter hvert som nye små avsnitt legges ut. Samme programlederen som intervjuet Christine Koth på sykehuset i sin tid. Ordentlig og seriøs. Hørverdig. 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2021 #4285 Skrevet 13. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Tror den kan høres av alle. Det var tunge tak i mannens og de næres liv, vanskelige opplevelser og trøbbel, men også fine ting, akkurat som livet selv for oss alle. Hmm....har man en tung dag eller vet at man ikke klarer så mye tung kost med trist utgang, så skal man kanskje heller høre på mummitrollfortellinger. Jeg er glad for at jeg har funnet den i alle fall og jeg skal følge med etter hvert som nye små avsnitt legges ut. Samme programlederen som intervjuet Christine Koth på sykehuset i sin tid. Ordentlig og seriøs. Hørverdig. Det er stor mellomting mellom å høre om historier som ender i selvmord og mummitrollfortellinger. Det er i grunn respektløst og taktløst å trekke den parallellen.
Rumle Skrevet 13. februar 2021 #4286 Skrevet 13. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): --- Samme programlederen som intervjuet Christine Koth på sykehuset i sin tid. Ordentlig og seriøs. Hørverdig. Han har også laget en veldig bra (og rørende/sterk) serie om da Harald Eia og konen mistet sønnen sin. "Tobias" heter den. 1
Rumle Skrevet 13. februar 2021 #4287 Skrevet 13. februar 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Den kan kan høres av alle, eller bør de som er litt skjøre i hodet og sinn styre unna? De første to episodene tror jeg kan høres av de fleste i alle fall Der snakkes det mest om hvordan Ebba og Ari møttes. Men, hva som siden skjer ligger jo hele tiden som et bakteppe, det er jo som det er.
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #4288 Skrevet 13. februar 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Det er stor mellomting mellom å høre om historier som ender i selvmord og mummitrollfortellinger. Det er i grunn respektløst og taktløst å trekke den parallellen. Wow. Den hadde jeg ikke ventet gitt, for det var ikke respektløst skrevet. 1
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2021 #4289 Skrevet 16. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (På 13.2.2021 den 16.04): Wow. Den hadde jeg ikke ventet gitt, for det var ikke respektløst skrevet. Det syns ikke jeg det var, heller. Til Dixon ----->
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2021 #4290 Skrevet 16. februar 2021 Må jeg innrømme noe i dag, da? Ja? Ok....jeg innrømmer at det er et slit...livet er noe jævla dritt...og jeg er utslitt og videre umotivert og uinteressert lenger. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #4291 Skrevet 16. februar 2021 Når netflixtilkoblingen på tv ikke fungerer...da blir jeg irritert. Jeg har sjekket og tatt ut ledninger, restartet og sett etter at alt er betalt og ALT er på stell...men jeg får den ikke til å virke. Den virker på pc`n, men der virker ikke lyden igjen, så jeg kan ikke se noe der heller syns jeg. Lyd må til. Jeg vil ha Netflix`en min!
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2021 #4292 Skrevet 16. februar 2021 Kjøp ny. Jeg kan ikke kjøpe nytt liv.....
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #4293 Skrevet 16. februar 2021 Huffda. Trøsteklem med forståelse sendes i retning Jerri. Kun hvis han vil ha - ikke ellers. *bortevekk*
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2021 #4294 Skrevet 16. februar 2021 *borte vekk* når ting ble ugreit, ja... Det blir gjerne jeg, også.....
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. februar 2021 #4296 Skrevet 16. februar 2021 Innrømmer at jeg skulle ønske jeg kunne gi @Jerry Lee en skikkelig god
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2021 #4297 Skrevet 16. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Huffda. Trøsteklem med forståelse sendes i retning Jerri. Kun hvis han vil ha - ikke ellers.
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2021 #4298 Skrevet 16. februar 2021 Catalina Culès skrev (9 timer siden): Innrømmer at jeg skulle ønske jeg kunne gi @Jerry Lee en skikkelig god
Dr. Ops Skrevet 16. februar 2021 #4299 Skrevet 16. februar 2021 Innrømmer at det gjør fysisk vondt å lese noen av kommentarene her. Ønsker dere alle alt godt! 2
Titania Skrevet 17. februar 2021 #4300 Skrevet 17. februar 2021 Innrømmer at jeg syns det er vanskelig å være en god venn når en person har det skikkelig vanskelig, og jeg ikke har peiling på hva jeg skal si. Ender opp med å si det og samtidig beklage, og si at han heller får bruke meg til å få ut frustrasjon over problemene mot, men det føles ikke "nok"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå