Aragorn ll Elessar Skrevet 17. februar 2021 #4301 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har ikke noe ønske om å bo på Svalbard.
MarianneE Skrevet 18. februar 2021 #4302 Skrevet 18. februar 2021 Titania skrev (5 timer siden): Innrømmer at jeg syns det er vanskelig å være en god venn når en person har det skikkelig vanskelig, og jeg ikke har peiling på hva jeg skal si. Ender opp med å si det og samtidig beklage, og si at han heller får bruke meg til å få ut frustrasjon over problemene mot, men det føles ikke "nok" Jeg forstår akkurat hva du mener.
Dr. Ops Skrevet 18. februar 2021 #4303 Skrevet 18. februar 2021 Innrømmer stolthet av eget initiativ og mestring til å komme ut av et angstanfall i dag. Jeg er frisk som en fisk i fullt arbeid, og snakker ikke om "lei seg" eller "sliten", men har noen angstfulle dager med jevne mellomrom. All medfølelse til dere som virkelig sliter med det hver dag. Stor klapp på skulderen til meg. 5
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2021 #4304 Skrevet 18. februar 2021 Dr. Ops skrev (14 timer siden): Innrømmer stolthet av eget initiativ og mestring til å komme ut av et angstanfall i dag. Jeg er frisk som en fisk i fullt arbeid, og snakker ikke om "lei seg" eller "sliten", men har noen angstfulle dager med jevne mellomrom. All medfølelse til dere som virkelig sliter med det hver dag. Stor klapp på skulderen til meg. 1
Dr. Ops Skrevet 18. februar 2021 #4305 Skrevet 18. februar 2021 Jerry Lee skrev (2 timer siden): takk, venn. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. februar 2021 #4307 Skrevet 19. februar 2021 Jeg så en kvinne på YouTube, jeg vet ikke hva det er. men noe med henne er veldig tiltrekkende.
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #4308 Skrevet 19. februar 2021 Jeg innrømmer at det nok kan ha vært meg i en forføranes Hoppeforkledning... Bortsett fra det så klarte jeg ikke å bli liggende lengre i min seng. Tankene hadde stått opp for lenge siden, så kroppen måtte gå med på å følge etter. Sittende i min nattkjole kan jeg kjenne på stemningen at det er varmegrader ute. Uvant og rare greier.
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #4309 Skrevet 19. februar 2021 Jeg skal aldri ha hjemmevaskehjelp. #grøss
MarianneE Skrevet 19. februar 2021 #4310 Skrevet 19. februar 2021 Skal innrømme at jeg ikke har råd til vaskehjelp
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #4311 Skrevet 19. februar 2021 Skal innrømme at om jeg så var multimillionær, så hadde jeg ikke villet ha fremmede som romsterte rundt i mitt hjem, uansett. Jeg liker privatliv.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2021 #4312 Skrevet 21. februar 2021 (endret) . Endret 21. februar 2021 av AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2021 Forfatter #4313 Skrevet 22. februar 2021 De mystiske innrømmelsene som ender opp i en enslig prikk . gjør meg litt nysgjerrig må jeg innrømme.
rampeguri Skrevet 22. februar 2021 #4314 Skrevet 22. februar 2021 Titania skrev (På 18.2.2021 den 0.02): Innrømmer at jeg syns det er vanskelig å være en god venn når en person har det skikkelig vanskelig, og jeg ikke har peiling på hva jeg skal si. Ender opp med å si det og samtidig beklage, og si at han heller får bruke meg til å få ut frustrasjon over problemene mot, men det føles ikke "nok" Litt off topic i forhold til tråden men tar det likevel. Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å være en god venn i slike situasjoner. Men jeg veit også at noen ganger når man har det vanskelig er det godt å bare få ut litt frustrasjon ved å snakke om, at det er godt bare at noen hører...selv har jeg en kamerat som pleier å få all "dritten" når jeg har det vanskelig via messenger...han behøver ikke engang å svare/kommentere, hjelper bare å skrive meldinger Så selv om det ikke føles ut som det er nok - så er det sannsynligvis det. Og så går det an å spørre om det er noe du kan hjelpe med. 1
rampeguri Skrevet 22. februar 2021 #4315 Skrevet 22. februar 2021 Dr. Ops skrev (På 18.2.2021 den 14.38): Innrømmer stolthet av eget initiativ og mestring til å komme ut av et angstanfall i dag. Jeg er frisk som en fisk i fullt arbeid, og snakker ikke om "lei seg" eller "sliten", men har noen angstfulle dager med jevne mellomrom. All medfølelse til dere som virkelig sliter med det hver dag. Stor klapp på skulderen til meg. Du har grunn til å være stolt av deg selv! Det er veldig bra å klare og komme seg ut av angstanfall på eget iniativ! Prøv å huske mestringsfølelsen om du får angstanfall igjen 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2021 Forfatter #4316 Skrevet 22. februar 2021 Jeg liker muligheten som denne tråden gir.
Gjest Logos Skrevet 22. februar 2021 #4317 Skrevet 22. februar 2021 Innrømmer at hjemmekontor til tider er veldig ok.
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2021 Forfatter #4318 Skrevet 22. februar 2021 Innrømmer at jeg liker alle endringene som folk må gjøre i sine coronaliv, som åpner opp for nye måter å gjøre ting på og leve på i tiden som kommer også og kanskje kan de ta det med seg når livet kanskje blir som det en gang var...en gang i fremtiden. Problemer kan vise seg å ha løsninger som man ikke så før utfordringen kom.
Dr. Ops Skrevet 22. februar 2021 #4319 Skrevet 22. februar 2021 rampeguri skrev (10 timer siden): Du har grunn til å være stolt av deg selv! Det er veldig bra å klare og komme seg ut av angstanfall på eget iniativ! Prøv å huske mestringsfølelsen om du får angstanfall igjen Takk for det ja, skal prøve å huske på det
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. februar 2021 #4320 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er for gammel til å bry meg om trender og moter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå