Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenden til jerry lee med bilder i innlegg er godt likt av undertegnede :jepp:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg også innrømmer det og at jeg har spist kjøleskapskald havregrøt rett i kroppen uten tilbehør til kvelds. :spise: 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Må innrømme at alt går egentlig veldig bra om dagen. Krysser fingrene og håper det holder seg! 🤞

Skrevet

Det håper jeg også. Dobbel-D fortjener å ha det veldig bra. :jepp: 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Må innrømme at alt går egentlig veldig bra om dagen. Krysser fingrene og håper det holder seg! 🤞

Innrømmer at dette var god lesning :laugh:

Skrevet

Kveldsmaten er i magen min. :)  Susanne Sundfør er i hodet mitt. 

Skrevet

Jeg er anglofil.

Skrevet

Jeg har det litt kaldt innendørs der jeg bor. 

Skrevet

Da innrømmer jeg at denne nye mozell-varianten ikke falt helt i smak hos meg, men jeg skal drikke den tom. 
Smakte bare farris med et snev av noe som kan ha vært et uhell, med tilfeldige rester de hadde igjen... :sukk: 
mozell-light-p_re-rips.png?height=570&mo 

Skrevet

Jeg innrømmer...ja, må innrømme...at det ikke er noe gøy å være Jerry i dag.     😔

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg føler med Jerry....og skal ikke spørre hvorfor, for jeg er veldig høflig. 
Så skal jeg innrømme at jeg tok D-vitamin`er på alvor og har spist to skiver med tunfisk og majones, 
krydder og agurk...og det smakte veldig godt! :jepp:  *vente på plutselig energiøkning nå* 

Skrevet (endret)

.

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg lurer på hvorfor Aragorn følte slik trang til å innrømme en prikk i denne tråden.  :fnise: 

Bortsett fra det skal jeg innrømme megamasse garninnkjøp...and I like It! :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes tv serien Haven som fikk mellom 2010 og 2015 var en veldig bra serie

Jeg synes også serien ble avsluttet på en perfekt måte

Jeg har den på DVD

Skrevet

Jeg er veldig, veldig glad i å spise grove brødskiver med godt pålegg....jeg bli aldri lei! :spise: 

Skrevet

Det er 26 år siden sist jeg drakk melk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg for at jeg skal kjøpe en pakke kjeks i morgen. Enten blir det det ene eller det andre her. 
7039317007719.jpg7039317005920.jpg
Begge har visst blitt uten palmeolje, men jeg vet ikke helt om det kan smakes forskjell?  :klo: 

Skrevet

Jeg tenker dessuten at det er veldig dyrt å overnatte på hotell med grei standard. Hadde jeg vært ustyrtelig rik så kunne det ha vært ok å ta fjorten dager...kanskje tre uker på et usedvanlig hyggelig pensjonat ute på landet (i stillhet, uten turister), men slik som det nå er koster det straks mange husleier bare å tenke på det...så da blir det utsatt til neste liv. :sukk: 

Skrevet

Innrømmer at jeg tenker på @Jerry Lee i kveld og håper at han har det forholdsvis greit, selv om han er stille... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok like godt oppvasken for hånd fremfor å sette alt i oppvaskmaskinen. Jeg liker å ha hendene i lunt såpevann innimellom og jeg har en følelse av at det blir renere og mere oversiktlig rengjøring når jeg gjør det på gammelmåten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...