Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke svømt siden 2006

Kanskje på tide at jeg sjekker om det virkelig stemmer at man aldri glemmer hvordan man svømmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å miste troen på at jeg får ny jobb. Man skal ikke surve når man har fast og full stilling, men jeg skulle så gjerne ønske at jeg trivdes på jobb. 

Skrevet

Hellbilliesdialekten er trivelig å høre på når de synger. :) 

Skrevet
melatonin skrev (23 timer siden):

Begynner å miste troen på at jeg får ny jobb. Man skal ikke surve når man har fast og full stilling, men jeg skulle så gjerne ønske at jeg trivdes på jobb. 

:klem:

Jeg er litt i samme båt, jeg har en liten fast stilling og jobber ekstra alt jeg kan, men jeg ønsker meg en større stilling selvom det betyr at jeg kanskje må bytte jobb. 

Skrevet

Snart er det kvelden igjen. :Gjesp: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Snart er det kvelden igjen. :Gjesp: 

Natta, Hoppis.     😜

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker vinteren bedre når det kommer mye snø. 

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (1 minutt siden):

Jeg liker vinteren bedre når det kommer mye snø 10-20 cm med snø. 

Enig, så mye bedre enn regn!

Skrevet

Så lenge det er lovlig og det ikke skader noen/setter andre i fare så synes jeg folk kan få gjøre som de vil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil gjerne bo i enebolig ute på landet med stor tomt og langt til neste nabo...
nettopp for å kunne gjøre akkurat som jeg vil, uten noens innblanding. 

Skrevet

Jeg spiser snacksen fra i går

Skrevet (endret)

Min favoritt-collegehettegenser som jeg har på meg nå er det aller eldste av alle mine plagg. Den går mere
og mere i stykker i sømmer, men jeg tar frem symaskinen og lapper den, snurper den sammen og gir den
forlenget levetid. Når jeg tenker meg om; hvis jeg skulle ha kjøpt den ny i motebutikk nå (der hvor alt er hullete
og opprevet/klippet/ødelagt) så hadde den kostet veldig mye penger. Den er snill, god og vakker i sin alderdom 
og den har varmet meg i uendelige timer, til sengs, vanns og til lands. Den er mitt klenodium som bare jeg ser. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg vil ha vår nå, er så dritt lei av kulde, is og snø. 

Skrevet

Jeg er helt enig. :sukk: I år tar kuldefølelsen bort livsgleden utendørs...og innendørs, for jeg kommer meg ikke
ut i skogen som jeg ellers ville ha vært. Anstrengende å gå på glatt underlag. Gir meg ikke noe! :( 
Eller den gir meg en kinky rygg. Eller kink i ryggen, alt etter som. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Etter å ha hørt podcast og sett dokumentar om Baneheia saken, så håper jeg de åpner for gjenopptakelse av saken. 

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal tro i sånne store kriminalsaker. Jentene døde i alle fall og noen gjorde det.  :( 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns det er på tide at folk rydder vekk jula nå, vi er snart i februar. 

Skrevet
Catalina Culès skrev (15 timer siden):

Jeg syns det er på tide at folk rydder vekk jula nå, vi er snart i februar. 

Jeg er enig. Når skolen begynner igjen, da er jeg forskynt av jul.

Skrevet

Vedder på at det straks begynner å flyte over av påskepynt og egg til salgs i butikkene. 👎

Skrevet

Jeg ligger på sofaen, knasker Pringles og ser Masterchef. Har planer om å gjøre minst mulig i hele kveld 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...