Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

NÅ... :mynona:har jeg kost meg med peppes pizza og rømmedip...nammmm! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jula varer helt til påske" :romeo:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

"Jula varer helt til påske" :romeo:

Nei, det er ikke sant,. for det er ikke sant,. for derimellom kommer faste! 😉

Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke sant,. for det er ikke sant,. for derimellom kommer faste! 😉

:laugh:

Skrevet

Jeg kjenner at jeg får veldig mye mere lyst på "ei skive ekstra grovbrød" og skikkelig middagsmat nå i vintertiden. 
Vår og sommer holder det med lette måltider. I coronatiden ligger jeg jo egentlig nesten som i hi.  :klo: 

Skrevet

Innrømmer at jeg er trøtt nå og skal forsøke meg på noen timers søvn før det er morgen igjen. :Gjesp: 

Skrevet

Jeg innrømmer at en hyggelig samtale satte meg i bedre humør.   😀

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ikke hadde noen som helst planer om å stå opp kl 06.30 i dag. :sur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg syns det er trivelig når jeg hører at "folk" blir i godt humør av og til. :jepp: De fortjener det! 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg syns det er trivelig når jeg hører at "folk" blir i godt humør av og til. :jepp: De fortjener det! 

Tro hvem samtalepartner var.  😊

Takk.

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke. Værsågod. :plystre:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg trur "noen" var så full at det ikke huskes i dag.   :fnise:

Skrevet

Det er ikke første gang i historien at noen kan ha vært det. Kongelige også. :jepp: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg liker å se på dokumentarer fra El Dorado Airport og at det er fascinerende å se folk bli dømt til lange straffer for kokainsmugling.

Skrevet

Egentlig skulle jeg noen ganger ønske å ha meg selv og hele mitt liv i gjennomsiktige stablebokser fra clas ohlson,
så hadde jeg fått plass til alt og det hadde vært lett tilgjengelig, ryddig og rent - alltid. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Egentlig skulle jeg noen ganger ønske å ha meg selv og hele mitt liv i gjennomsiktige stablebokser fra clas ohlson,
så hadde jeg fått plass til alt og det hadde vært lett tilgjengelig, ryddig og rent - alltid. :sukk: 

Det hadde vært noe :Nikke:

Skrevet

Innrømmer at jeg spiller kjapp og litt småhard nattmusikk som ikke fremmer søvn. :hoppe: 

Skrevet

Jeg må nesten få innrømme at jeg syns Hoppis er rar.   :jepp:

Skrevet

...og jeg innrømmer helt sikkert at jeg syns du har rett i det. :jepp:  Jeg spiller nu natt-Grieg! 

Skrevet

I går tenkte jeg litt på å dra på butikken i kveld, men jeg visste jo at jeg ikke orket det, så jeg la inn
en matbestilling på nett i går og får alt tilkjørt straks. Løkki mi! Liker faktisk den muligheten der.  :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...