Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg ikke deler Hoppes glede over å vaske opp.

Også innrømmer jeg at jeg heller vil ha 30+ grader enn denne kulden :fryser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg innrømmer at jeg heller vil ha minus grader enn +30 grader

Men den perfekte temperatur for meg er 20-22 grader

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Skrevet

Den perfekte for meg er 16 - 18. Litt lunken, vennlig vind er fint.  :) 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg tåler bedre varme enn kulde. Jeg fryser veldig lett, er det under 18 + grader må jeg gå med genser og jakke. Bare le dere men jeg er en fryspinne..

Skrevet (endret)

Jeg fryser lettere når jeg er inne, enn når jeg er ute,

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Vinterskoene mine gikk i stykker i dag og jeg bestilte nye på nett, selv om jeg egentlig ikke hadde råd. Og da det var gjort bestilte jeg også bursdagsgave til datteren min. Min første og forhåpentligvis siste dårlige økonomiske avgjørelse i år😖 😆

Skrevet

Dette året skal jeg bli flinkere til å ta lengre pauser når jeg er ute på skogsvandringene mine.
Jeg pleier å ha god fart, små stå og lytte og snuse-pauser og så går jeg igjen, men jeg vil sitte ned
og få grønske og antagelig litt flått med på kjøpet, men da får jeg gjøre mitt og stenge igjen buksebeina m.m. :jepp: 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg prøvde en liten yoga greie i dag, for det ville samboer. Men jeg følte meg litt teit. 

Skrevet

Jeg liker bedre yoghurt. :jepp: 

Skrevet

Jeg finner ikke ut av ting på instagram for eksempel; nå jeg skal ta ett bilde og videreformidte her, så får jeg med MASSE bilder i samme slengen. Er det ikke mulig å trekke ut ett bilde av gangen? :klo:  Hilsen ukyndig nettdame når det kommer til finesser som en visstnok skal ha liggende talent i blodet for å kunne... Har ikke det. :sukk: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ikke orker å være her så mye for tiden. Har mer enn nok med tilstedeværelse i eget liv. Kommer vel sterkere tilbake etter hvert. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg fant frem min lille bærbare dab-radio og tolv batterier. Jeg må ha noen bærbare stemmer rundt meg
så det ikke blir så coronamenneskestille hele tiden. Det hender at jeg svarer dem også, de som bor i radioen. :sukk: 

Skrevet

Jeg har brukt ca 2000 kr inkl moms, fortolling og frakt på masse te fra England. Jeg burde skamme meg bittelitt,  men det inkluderer jo to kopper jeg lenge har drømt om og det er mine egne oppsparte penger, så hvorfor ikke?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en tendens til å utsette ting jeg burde gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer det samme...    ☝

• Liker 1
Skrevet
Laraa skrev (21 timer siden):

Jeg har brukt ca 2000 kr inkl moms, fortolling og frakt på masse te fra England. Jeg burde skamme meg bittelitt,  men det inkluderer jo to kopper jeg lenge har drømt om og det er mine egne oppsparte penger, så hvorfor ikke?

Jeg innrømmer at jeg hater te, men jeg tenker at så lenge du har penger ser jeg ikke problemet. Er så lei av at det å bruke penger på noe litt ekstra godt er fy-fy 

• Liker 1
Skrevet

Helt enig. Man skal i det store og hele slutte å ha dårlig samvittighet og slutte å skamme seg og gjøre seg selv veldig glad minst en gang om dagen. En kan være død ganske fort, slikt vet man aldri og da er det for sent. Hvis man i dag blir litt glad av å utsette ting man hadde tenkt å gjøre, så er det ingenting i veien med det. :jolie: Jeg har også behov for å utsette "alt sammen" til neste uke faktisk. Har bare behov for aktiv passiv hvile i dag. I morgen også. Jeg trenger en liten meditasjonsferie. Og skikkelige sokker på beina fort som bare det! :fryser:

Skrevet

Er mulig jeg har skrevet dette før.

Så lenge det folk gjør er lovlig og ikke skader eller setter andre i fare så synes jeg folk kan gjøre som de vil.

• Liker 2
Skrevet

Mulig at jeg har svart dette før, men jeg er helt enig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke særlig glad i kaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...