Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klokka er snart midt på tidlig morgenkvist og jeg er ikke trøtt. Skal opp kl.seks uansett. :vetikke: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innrømmer at jeg grubler for mye. Spoler gjennom hendelser blant folk og er redd for å ha opptrådd upassende. For eksempel blikket mitt som flakker. Føler meg helt gal av grubling. Er det her normalt? Har lyst til å bare gi litt mer F. Hvordan gir jeg mer F? Tror sosiale selvsikkerheten min er blitt ødelagt dette året og jeg må "trene" meg opp igjen med sosial interaksjon. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Dr. Ops skrev (9 minutter siden):

Innrømmer at jeg grubler for mye. Spoler gjennom hendelser blant folk og er redd for å ha opptrådd upassende. For eksempel blikket mitt som flakker. Føler meg helt gal av grubling. Er det her normalt? Har lyst til å bare gi litt mer F. Hvordan gir jeg mer F? Tror sosiale selvsikkerheten min er blitt ødelagt dette året og jeg må "trene" meg opp igjen med sosial interaksjon. 

Kjenner meg litt igjen her må jeg innrømme. 

Skrevet
Catalina Culès skrev (3 minutter siden):

Kjenner meg litt igjen her må jeg innrømme. 

Huff unner ingen det, men innrømmer at det føles litt fint å ikke være alene om det heller.

Skrevet

Jeg er egentlig litt skuffet over hvor lite en får igjen for å handle på meny-butikker og andre steder
som gir trumf`er og bonus. Det blir liksom ingen følelse av at wuu-huu...nå har jeg endelig vunnet i det
store lotteriet!!! Ikke en gang en liten overraskende trøstepremie igjennom året får jeg. :sukk: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg nå angrer på at jeg utleverte meg litt for mye.....

Skrevet

Jeg utleverer bare ubetydelige ting om meg selv.

Skrevet

Jeg sier enda mindre... Nå går jeg til sengs. Det innrømmer jeg. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Nå blir jeg sikkert utestengt, men jeg hater Anonymbruker funksjonen. Siden det er så mange som misbruker den funksjonen til å spre dritt. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er ikke ofte jeg gjør det, men noen ganger ser jeg på en romantisk komedie. 

• Liker 1
Skrevet
Catalina Culès skrev (11 timer siden):

Nå blir jeg sikkert utestengt, men jeg hater Anonymbruker funksjonen. 

Jeg liker den ikke så godt jeg heller. Det er lov å si det, CC.

Catalina Culès skrev (10 timer siden):

Må vist gi meg selv en...

Sjokolade er alltid en god ting å lyse dagen opp med. :jepp: Jeg støtter deg. 

Aragorn ll Elessar skrev (10 timer siden):

Det er ikke ofte jeg gjør det, men noen ganger ser jeg på en romantisk komedie. 

Så lenge man har en slags glede av det, så er sjangeren uvesentlig...syns jeg.  #neitilfilmsjangerskam 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Så lenge man har en slags glede av det, så er sjangeren uvesentlig...syns jeg.  #neitilfilmsjangerskam 

Jeg skammer meg ikke over at jeg noen ganger ser på romantisk komedier.

Skrevet

Jeg irriterer meg uforholdsmessig mye over folk som ringer inn på jobben med sånn sytete knarkerstemme og syns at jeg som jobber for f.eks Obos bør hjelpe dem med en tvist med f.eks deres arbeidsgiver.  (Anonymisert, jobber ikke for Obos.)

Vil jo ikke være sånn, burde syns synd på dem bare.

Skrevet

Jeg kom på at jeg skulle...og kastet meg rundt på nett...og bommet med to minutter;
altså fikk jeg ikke levert lotto denne gangen. :(  Da blir det garantert ingen gevinst. Jeg er synsk! 

Skrevet (endret)

Ingen fare, jeg har levert og jeg lover å dele dagens gevinst med det herligste mennesker jeg har truffet på KG, @Hoppetaujenta 

Endret av Nietsoj
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det blir feil å dømme folk som levde for flere hundre år siden etter normene vi har i 2021.

• Liker 1
Skrevet
Nietsoj skrev (11 timer siden):

Ingen fare, jeg har levert og jeg lover å dele dagens gevinst med det herligste mennesker jeg har truffet på KG, @Hoppetaujenta 

:daane: ...næmmen hælledussen da, @Nietsoj...så tvers igjennom snill du er...nå ble jeg glad nå...   :dagens-rose:
 :grine: <<< gledestårer midt oppi kaffekoppen ved tanke på omsorgen...og premien som kommer om kort tid

( :mynona: )

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg er lei av alle egoistene, som gjør at det bare blir mer tiltak og nedstenging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...