Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er heller ikke der og opplever det som et gode. Man trenger vel kun å være venner ett sted, vel?  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (2 timer siden):

Åja, er det derfor vi ikke er venner der mer :sjenert:

Det stemmer. Men alle Facebook-vennene mine kan kontakte meg på Messenger da de fortsatt er på Messenger-lista :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe is i dag. Det er ikke lørdag og heller ikke lillelørdag eller røde feiredager i almanakken
...men det er "Trumf-torsdag" i butikkene. For den som virkelig vil ha en grunn til å feire/markere litt,
finnes det alltid noe man kan ta tak i og rope...HURRA...for! :mynona:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (På 3.4.2021 den 18.09):

Jeg har nå sjekket på nett og det finnes mange flere Fjordland-produkter og middager enn mine nærbutikker
selger. Jeg vil ha denne tilbake igjen og i dobbel porsjon, takk. Jeg vil! :spise: 
8586.png

Fin å bruke hvis en driver kafeteria eller restaurant, dagens, hjemmelagde kjøttkaker, så kaster man en slik i mikroen og serverer den på fat, det kunden ikke vet har den intet vondt av 🙂 skjer sikkert i virkeligheten oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett det med egne øyne. :sjokkbla: En lang ferietur hvor jeg til sist på kvelden etter lang dags kjøring
fant et sted som virket som åpent og reklamerte med middag...jeg skulle spørre om noe og gikk halvveis
bak skranken og tittet inn i kjøkkenet for å påkalle meg oppmerksomhet...: MICROmiddag holdt på å
varmes opp. Intet vanlig kjøkken der nei. Jeg ble skuffet. :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg er heller ikke der og opplever det som et gode. Man trenger vel kun å være venner ett sted, vel?  :) 

dagens lille innrømmelse kan jo bli at jeg får det mye bedre hver gang jeg tar pause fra facebook. Så mye mas der 😂
Men likevel er jeg litt avhengig av Facebook pga det er der jeg har kontakt ed folk. Det ble to innrømmelser 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktorlesba96 skrev (34 minutter siden):

dagens lille innrømmelse kan jo bli at jeg får det mye bedre hver gang jeg tar pause fra facebook. Så mye mas der
Men likevel er jeg litt avhengig av Facebook pga det er der jeg har kontakt ed folk. Det ble to innrømmelser

Det er herved notert i den store innrømmelsesboka og...funnet i orden! :biggrin: 

lokmeister2016 skrev (29 minutter siden):

Jeg prøver slanke meg men spiser godteri forde... Hehe

Full forståelse fra meg. Det er menneskelig å gjøre sånne ting når en er et menneske og ikke perfekt...hele tiden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over H&M`s nettside: jeg får ikke logget inn og sjekke min konto/tilbud, bestillinger etc. 
Siden fryser hele tiden. Jeg blir irritert light. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg blir litt lett irritert i dag. Nå ble jeg irritert fordi VG skriver 17 mai. Det heter 17. mai for svingende! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (15 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg blir litt lett irritert i dag. Nå ble jeg irritert fordi VG skriver 17 mai. Det heter 17. mai for svingende! 

    Jeg har aldri hørt noen si "Hurra for søttende mai for svingende!" :fnise: ...noen gang.

Litt av hvert. skrev (10 minutter siden):

Innrømmer at jeg er betatt av ei veldig pen jente. Men det kan aldri bli oss to.

I fantasien går alt an. Fortsett å drømme om, @Litt av hvert.. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

    Jeg har aldri hørt noen si "Hurra for søttende mai for svingende!" :fnise: ...noen gang.

I fantasien går alt an. Fortsett å drømme om, @Litt av hvert.. :jepp: 

Ihvertfall ikke "Søtten mai" som de skriver :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mia83 skrev (1 time siden):

Ihvertfall ikke "Søtten mai" som de skriver :lol:

    Hva med 17de mai da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg når folk sier år 0, det året finnes ikke! Etter år 1 f.kr kommer år 1!

Spiste en mørkere melkesjokolade idag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg irriterer meg over H&M`s nettside: jeg får ikke logget inn og sjekke min konto/tilbud, bestillinger etc. 
Siden fryser hele tiden. Jeg blir irritert light. :sukk: 

Samme skjer alltid hver gang jeg skal inn der via pc. Via telefon får jeg logget inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at "House Blend Starbucks-kapsler" kunnebrukes på Dolche Gusto-maskinen.
Det kunne den ikke.  :(  Får bare kaste dem. 

...og saftisen som heter "Sommer" er god, men man blir ikke mett av saftis. Jeg vil ha fløteis, fyldig og deilig. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales. :jepp: Jeg har hatt min første på flere håndfuller år. Kjøpte et lite beger med rosa strø på = Nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...