Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

---

Noen som husker henne? GammelHoppen gjør det. :nigo: 

Det demrer laaangt i det fjerne her og nå ja :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er meg ja og brukernavnet ble laget med velsignelse fra det øverste hold. Jeg har såpass mange innlegg
i dette skrivende Hoppenavnet, at maskineriet ikke finner "mine innlegg" og ting går trått. Derfor laget jeg en 
nye en for å se om det gikk lettere og det gjorde det. :jepp: ...men min identitet ligger jo her da og jeg diskuterer
aldri med meg selv på forum, det gjør jeg kun hjemme...og dessverre så smått også i butikken når jeg handler,
men jeg jobber hardt med å slutte med det. :ninja: Og ordene er MINE! 

P.s det nytter ikke å tægge meg heller, for det virker ikke på denne kontoen. 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Anki- skrev (På 26.4.2021 den 9.04):

Jeg innrømmer at jeg oftere leser her inne enn å skrive her på KG fordi jeg er "redd" for å virke dum siden jeg ikke er en av "gjengen" her.

Gjengen her inne er noen av de mest imøtekommende som finnes, hopp i det og delta :strix: som de før meg har nevnt, alle er velkomne her. Håper å se deg mer i trådene.

• Liker 2
Skrevet

Innrømmer at jeg egentlig har lyst til å ligge på sofaen i hele dag. Skal jo ikke gjøre det men akkurat i dag hadde det fristet

• Liker 1
Skrevet

En Big Deal Karamell-kjeksis koster 35,- ...jeg kjenner på glede over å kunne kjøpe en sekspakning :nigo: 
skikkelig kroneis til kr. 29.90  Hilsen Hoppehusmoren som liker økonomisk styring og mye is for pengene.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Men Big Deal, smaker bedre enn de vanlige sjokolade og jordbær-kroneisene :jepp:

Jeg syns i grunn de vanlige er litt kjedelige :ninja:

Skrevet

I går hadde en deilig formiddagslur; Satte meg ute i go'stolen i sola, pakket meg inn i et tynt fleeceteppe. Jeg skulle lese i en bok, men sovnet og sov i over en time i solveggen. Hadde det ikke vært for at jeg skal reise på jobb om en time tror jeg at jeg ville gjort det samme i dag og. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Skulle ønske vi kunne bli ferdig med den koronaen, er så dritt lei.

Skrevet
Catalina Culès skrev (2 timer siden):

Men Big Deal, smaker bedre enn de vanlige sjokolade og jordbær-kroneisene :jepp:

Jeg syns i grunn de vanlige er litt kjedelige :ninja:

De har forbedringspotensiale, men det kan man selv gjøre noe med og dyppe dem i godsaker,
eller strø noe godt på. Billige er de åkke som for tiden. 

Catalina Culès skrev (1 time siden):

Skulle ønske vi kunne bli ferdig med den koronaen, er så dritt lei.

Jo, helsemessig sett er jeg enig, men et og annet godt har det ført med seg når det kommer til måter man nå må leve på. Sette ned tempoet og tenke seg litt om før man gjør ting f. eks. Det syns jeg er veldig bra. Man trenger ikke å ha alle goder hele tiden. Man blir bortskjemt av sånn liv. :ninja: *pile bak en busk og se alt an her* 

MarianneE skrev (2 timer siden):

I går hadde en deilig formiddagslur; Satte meg ute i go'stolen i sola, pakket meg inn i et tynt fleeceteppe. Jeg skulle lese i en bok, men sovnet og sov i over en time i solveggen. Hadde det ikke vært for at jeg skal reise på jobb om en time tror jeg at jeg ville gjort det samme i dag og. 

Jeg har ordnet privatvisning av MarianneE for kvalitetssol i dagene fremover, så bare ta kontakt og send ønske ut i verdensrommet, så popper :sol: opp når det passer for deg neste gang. Husk faktor. :opplyser: 

Skrevet

Jeg får ikke taggevarsel, så det hjelper altså ikke å forsøke, men...det var bra at du gledes.  Jeg skulle bare innom 
i natten for å innrømme at i dag ble det to små skiver til frokost, så ble det en skikkelig spise seg mett på is-dag 
og det har jeg sannelig gjort. Pew... Nå er jeg riktignok fremdeles mett, men i tanksne gleder jeg meg til skikkelig
brødfrokost i morgen. Da blir det en stor fiskeburger og remulade. :lur: Det er godt det! 

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Snust mere enn vanlig i dag, drukket litt øl med koselig besøk, lenge siden sist 🤩natta 😇

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg syns det er trivelig at noen innrømmer at de har hatt det trivelig. :biggrin: 

Skrevet

Ungen har hatt siste time hos psykologen i dag og selvom vi har litt å jobbe med så er hun himla mer robust nå. Jeg er så glad for at vi fikk hjelp og at PTSD er noe man kan få hjelp til å takle. I dag er jeg stolt mamma.

• Liker 2
Skrevet

Det har hendt noen få ganger når tankene lever sitt eget liv, at jeg plutselig tenker....hva om denne vaksinen
er mere ondartet for oss mennesker på sikt, enn det motsatte? Redsel for det ukjente tar tak og setter bo i meg.

:ninja: Må innrømme at jeg har litt tvil der, men må jo bidra som alle andre. . .

Skrevet

Jeg leste nettopp et sted på nett at: "Brasilianske helsemyndigheter opplyser at de har funnet levende forkjølelsesvirus i flere forsendelser av den russiske Sputnik V-coronavaksinen."  - :ninja:  Er det rart man blir mistenksom?  Nei. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 28.4.2021 den 15.17):

De har forbedringspotensiale, men det kan man selv gjøre noe med og dyppe dem i godsaker,
eller strø noe godt på.

---

Jeg innrømmer at jeg hadde blitt skikkelig :bond: hvis noen hadde dyppet de 100% perfekte jordbærkronesisene mine i godsaker(?) Nei takk! De skal nemlig være akkurat som de er! :opplyser: :Nikke: 👌

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo heldigvis en smakssak som vi fritt kan velge eller kjempe for å slippe. Det er lov det. :laugh: 

Nå skal jeg ha kvelds og snart i seng. Godnatt til alle fra meg. 

• Liker 1
Skrevet

Av og til sover jeg på magen, og uten hodepute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...