Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg ikke kan fordra gardinmoten hvor det er altfor mye stoff i gardinene
og de ikke bare subber i gulvet, de ligger førti-femti cm på gulvet og der samler de støv.
For en idiotisk mote. Skal det liksom illustrere overflod og luksus? :jolie: 
Illustrert med et vilkårlig bilde fra nett, som tilfeldigvis også er et veldig dyrt gardin...syns jeg. 
b?$eg$&$emr$&$ep$&$ed$&n=ell_1568177-05_  Kr. 2.999.-
Ved bildet står det at det er ett gardin på 2 meter og nitti cm. Det står ingenting om hvor langt det er
og jeg antar at de var litt flaue og tok ikke den detaljen med. Begriper ikke hva de tenker på. :glare: 
                                                         Godt å få det ut i natten, for jeg får ikke sove. Kanskje det hjelper nå? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting jeg ikke forstår er lakkering av negler. Spesielt sterke farger som stikker seg veldig ut
og enda mere spesielt; på tåneglene. Tær er jo i utgangspunktet noen underlige alien-utvekster og 
fenomenet "fot" ser rart ut i seg selv. Er det ikke rart nok liksom? Nei? Med pangfarger blir de bedre?
Syns ikke det gitt. :klo: 
------------------------------------------
...og da kommer innrømmelse nummer tre i natten: jeg mener at man ikke kan si at man har badet ordentlig i naturvann/hav, før hele skrotten har vært dukket grundig under = håret må være helt gjennomvått. Nytter ikke å "hundeplaske" forsiktig rundt sånn som "fine damer som er redde for at permanenten skal ødelegges" og de svømmer med hodet teleskopmaksimalt strukket opp over vannflaten og ser nokså merkelig angstfylte ut...såpass at man nesten...får litt lyst til å sprute litt på dem... :lur:  Hilsen Hoppen som gjerne tar løpefart og samler alle ekstremitetene i en ball og BOMBER vannflata! 

Jeg innrømmer dessuten at kroppen er trøtt nå, men hodet er på discotek uten at jeg kan plystre innkallingslyden og så legger vi oss stille og rolig. Nei, det nekter å lystre. :jolie: Sånn er det. 


 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg syns noe om russen jeg også. Avslutningen av mange års skolegang burde ha vært inngangsportalen til voksent liv, dermed skulle all type russefyllefest og rølp a/s ha blitt utryddet slik vi kjenner det i dag. Man skulle ikke få feire det minste før absolutt alle eksamener hadde blitt bestått og unnagjort, deretter kunne det feires (ikke festes!) på rolig voksent vis....og faktisk burde voksne rølpere også ha hatt seg en oppstrammer i festlig måte å feste på. :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg er enig med hoppe over.

Innrømmer at jeg mistet fokus i dag. Tankene mine hang igjen 2 steg og nå er jeg bekymret for om jeg har låst alle dører, kjørt ordentlig i trafikken etc. Ingenting har tilsynelatende skjedd, så nå har jeg kg pause for å slå meg til ro med at alt har gått fint. Sånne ting som man gjør halvveis på autopilot likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Akkurat nå liker jeg ikke russen. 

Forstyrra de natten din også? Jeg liker Oslorussen ekstra lite nå fordi de liksom skulle ha avsluttet feiringen midt i utbruddet, men fortsetter likevel over hele byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en slik veldig av og på dag i dag: skal-skalikke-skal-skalikke...og det ble skal, så i morgen kjøper jeg meg en Inspira-is jeg ikke har smakt på før...faktisk ikke tenkt å kjøpe før heller, men nå skal jeg la de andre favorittene få en liten pause, før de dukker opp igjen utpå sensommeren. Jeg valgte peanøttiskremen. Håper den blir glad for å se meg. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 timer siden):

Forstyrra de natten din også? Jeg liker Oslorussen ekstra lite nå fordi de liksom skulle ha avsluttet feiringen midt i utbruddet, men fortsetter likevel over hele byen.

Kl 4 ble jeg vekket av bussen deres som spilte jævlig høyt med dunkende bass. Jeg hater basslyd! Russen kan feste, leke og ha det Morro for min del, men den bassen dunker gjennom lufta i mange km! Død over basskassa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg alltid har matlyst uansett temperatur. Har jeg ikke det, så er jeg syk. Sikkert tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 4.6.2021 den 3.19):

En annen ting jeg ikke forstår er lakkering av negler. Spesielt sterke farger som stikker seg veldig ut
og enda mere spesielt; på tåneglene. Tær er jo i utgangspunktet noen underlige alien-utvekster og 
fenomenet "fot" ser rart ut i seg selv. Er det ikke rart nok liksom? Nei? Med pangfarger blir de bedre?
Syns ikke det gitt. :klo: 
------------------------------------------
...og da kommer innrømmelse nummer tre i natten: jeg mener at man ikke kan si at man har badet ordentlig i naturvann/hav, før hele skrotten har vært dukket grundig under = håret må være helt gjennomvått. Nytter ikke å "hundeplaske" forsiktig rundt sånn som "fine damer som er redde for at permanenten skal ødelegges" og de svømmer med hodet teleskopmaksimalt strukket opp over vannflaten og ser nokså merkelig angstfylte ut...såpass at man nesten...får litt lyst til å sprute litt på dem... :lur:  Hilsen Hoppen som gjerne tar løpefart og samler alle ekstremitetene i en ball og BOMBER vannflata! 

Jeg innrømmer dessuten at kroppen er trøtt nå, men hodet er på discotek uten at jeg kan plystre innkallingslyden og så legger vi oss stille og rolig. Nei, det nekter å lystre. :jolie: Sånn er det. 


 

For oss som svømmer svært dårlig ville det å være under vann, bli drukning. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Når jeg når 40 000, så skal jeg ikke skrive mer her på en laaaaaannnnng stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena: Det sa jeg også en gang, men se hvordan det gikk... :fnise: 

Sola de skrev (2 timer siden):

For oss som svømmer svært dårlig ville det å være under vann, bli drukning. :redd:

Stakkars lille plaske-Sola mi og dere andre. Dere kan få slippe. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen er i bursdag og Husets Herre tok hintet om å ta en tur på hytta og besøke sine foreldre. Jeg blir hjemme for å rydde, støvsuge, vaske... det vises at det trengs og da er det noen ganger godt å ta det alene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig. Jeg foretrekker det igrunnen hele tiden. Det blir for mange distraksjoner ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Enig. Jeg foretrekker det igrunnen hele tiden. Det blir for mange distraksjoner ellers. 

Var min tanke og. Også slipper jeg å få høre at "du mååå ikke synge sammen med Beyoncé asså" :sjenert:

Hilsen Gaula :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (10 timer siden):

Når jeg når 40 000, så skal jeg ikke skrive mer her på en laaaaaannnnng stund. 

Nei :sad: jeg er litt tidlig ute, men håper den laaaange stunden går kjempefort, for dine bidrag er høyt verdsatt! Innholdet og bilder. Ha selvsagt så lang pause du ønsker, men poenget mitt er at fraværet blir merket og du vil bli savnet. Og håper du velger å komme raskt tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...