Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Uten mat og drikke duger helten ikke.

Sant nok 💪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei korona. Lei restriksjoner som gjør at jeg ikke får truffet den delen av familien jeg setter mest pris på. 

Og spesielt nå, som pappa IGJEN må opereres pga trøbbel med hjerteboksen sin. Jeg tviler ikke på at legene kan jobben sin, de er spesialister av en grunn. 

Men jeg VIL IKKE sitte her og føle på et ekstremt savn, og samtidig en frykt for at noe skal gå virkelig galt, når han er 40 mil unna 😢

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg er lei korona. Lei restriksjoner som gjør at jeg ikke får truffet den delen av familien jeg setter mest pris på. 

Og spesielt nå, som pappa IGJEN må opereres pga trøbbel med hjerteboksen sin. Jeg tviler ikke på at legene kan jobben sin, de er spesialister av en grunn. 

Men jeg VIL IKKE sitte her og føle på et ekstremt savn, og samtidig en frykt for at noe skal gå virkelig galt, når han er 40 mil unna 😢

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Jeg er lei korona. Lei restriksjoner som gjør at jeg ikke får truffet den delen av familien jeg setter mest pris på. 

Og spesielt nå, som pappa IGJEN må opereres pga trøbbel med hjerteboksen sin. Jeg tviler ikke på at legene kan jobben sin, de er spesialister av en grunn. 

Men jeg VIL IKKE sitte her og føle på et ekstremt savn, og samtidig en frykt for at noe skal gå virkelig galt, når han er 40 mil unna 😢

:klemmer:God bedring til pappan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

:klemmer:God bedring til pappan.

Takk :klem:

Det går nok bra, det er bare litt ekstra tungt når jeg ikke har sett han på snart ett år. Telefonkontakt er liksom ikke det samme, og når han i går ringte og fortalte at de måtte flytte hjertestarteren hans fra venstre til høyre side i brystet, inkludert å fjerne alle kabler og greier som er inni hjertet - og "selvsagt" er han en av de som ikke har noe standardgreier, som innebærer mer jobb og større risiko. Da er det litt kjipt å sitte her alene når alt jeg vil er å gi han en klem. 

 

Men samtidig veldig betryggende å høre at rutinene til sykehuset er av den grad at alt potensielt nødvendig personell skal være tilgjengelig i operasjonsstua under operasjonen. 

Ballong skal være på plass før ledninger og dingser skal fjernes i tilfelle blødning, samtidig som utstyr og personell til å åpne opp helt om de ikke skal stoppe en evt blødning på den måten skulle være på plass i operasjonsstua - det viser jo at de forbereder seg på alt føler jeg. 

Og sykepleieren han pratet med i går sa at hun i løpet av sine 4 år på den avdelingen ikke hadde opplevd de verste scenariene. Og en annen som hadde jobbet der lenger hadde vært med på ett. Så det skjer jo ikke så ofte, heldigvis. Men jeg er litt for flink til å tenke negativt, selv om jeg håper det beste

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fylt opp skuffen min på jobb idag med ting jeg ikke har godt av, fordi en dum del av hjernen tror det hjelper å spise kjeks og sjokolade når man har det bajs. 

Er dagen over snart? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Titania skrev (20 minutter siden):

Jeg har fylt opp skuffen min på jobb idag med ting jeg ikke har godt av, fordi en dum del av hjernen tror det hjelper å spise kjeks og sjokolade når man har det bajs. 

Er dagen over snart? 

Kjøp deg noen gode frukt💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg er nesten 100% sikker på at jeg aldri skal ha meg en ny oppvaskmaskin
når den nåværende blir båret ut og kastet...en gang. :klo: Det tror jeg ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg tror at jeg er nesten 100% sikker på at jeg aldri skal ha meg en ny oppvaskmaskin
når den nåværende blir båret ut og kastet...en gang. :klo: Det tror jeg ja. 

Åffer d da.. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg jo bare er meg og oppvask til èn person blir ikke allverdens arbeid.  :) 
Litt ok å ha hendene i lunkent vann og gjøre tingene rene også faktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprinkle skrev (På 6.5.2021 den 13.50):

Innrømmer at jeg tror jeg kommer til å gjøre det dårlig på eksamen. Faget er så teknisk vanskelig og jeg får det ikke inn i nøtta. Sier meg fornøyd med alt over stryk. 

Innrømmer at jeg må stole mer på mine egne evner, for eksamen gikk bedre enn forventet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg blir kvalm slik media holder på når det gjelder løslatelsen av Viggo Kristiansen, de gir han jo kjendis og heltestatus:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og nå øker nok fanbrevene fra giftelystne småjenter i alle aldersgrupper,
for nå er han ute og tilgjengelig. Kanskje. 

Bortsett fra det så innrømmer jeg at planen jeg la i halvsøvne i grålysningen...den dropper jeg. Jaffal for i dag. :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal innrømme at jeg synes det er litt deilig med streik ved skolen. Har kjent på usikkerhet ang smitte ved skolen til fjortisen så det å senke skuldrene og ta noen dager "fri" var deilig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

....og nå øker nok fanbrevene fra giftelystne småjenter i alle aldersgrupper,
for nå er han ute og tilgjengelig. Kanskje. 

Bortsett fra det så innrømmer jeg at planen jeg la i halvsøvne i grålysningen...den dropper jeg. Jaffal for i dag. :Gjesp: 

:kaffekopp: Servert :jepp:

Jeg innrømmer at jeg savner Aldrisur litt ekstra i dag, pluss noen andre savn. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (17 timer siden):

Jeg blir kvalm slik media holder på når det gjelder løslatelsen av Viggo Kristiansen, de gir han jo kjendis og heltestatus:kvalm:

Hvis det viser seg at han er dømt uten tilstrekkelig bevis, så bør det jo absolutt blåses opp i media sånn at alle vet det hvis han blir frikjent. 
Spent på hvor mange millioner han får da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...