Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet grasrotstøtte på norsk tipping: "Du er nå tilknyttet Fattighuset" står det. :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En e-post tikket inn og sa at det var fra *min tilknytning* ...og at jeg hadde blitt trukket to ganger i banken min
og at jeg måtte trykke på "refunder"-knappen for å få pengene tilbake. Jeg trykket ikke. :klo: Ble mistenksom med
en gang. En merkelig adresse...carousel-something skulle tilsendes en kopi av alt. Jeg er lei av å ikke kunne stole
på "ting". :(  Pøkk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått et annet sted i huset og sa at jeg skal ordne litt til i morgen. Egentlig har jeg stort sett sittet på rompa og drukket Battery 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjent kohort av meg ringte på og hadde med nystekt pizza og vi har samtalt og hatt det hyggelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Den champagnefrokost  noen har på 17.mai, jeg forstår ikke at noen klarer å drikke alkohol til frokost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg har fulgt med på tv-familien Wahlgren over i sveariket og der har de alltid "bubbel" uansett hva klokka er. Forstår det ikke. Blir de ikke lei egentlig? Smaker det Så himla godt...eller er den lette rusen alltid velkommen hos slike festlige mennesker? :vetikke: Aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                              Et mykt og lunt teppe til benyttelse for alle dem som har motgang i sitt regnbueliv. :klem: 

il_1140xN.2944391347_1d1v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   Jeg innrømmer det: jeg spiser toblerone nå. :rodmer: ...å jodda, den er gjengitt helt på prikken som den er. 
mega-choklad-toblerone2-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har dere her, så skal jeg innrømme at jeg ikke liker de bildeloopene som forsiden av dagbladet har. 
                                                          Fryktelig irriterende å se på! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Innrømmer at jeg ikke så på MGP i går og at jeg heller ikke har hørt en eneste sang fra MGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tenk positivt

Jeh så denne gangen, men flere år siden sist. Må si jeg er veldig forbauset over resultatene, trodde Norge mfl kom myye høyere opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å delta og få oppmerksomhet rundt sin person. Tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg har aldri fortalt en hemmelighet videre og jeg kommer heller aldri til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjeder meg i dag. Fri, det regner og blåser ute og det holdt med en kjapp tur på Kiwi. Ungen er ikke hjemme før kl 18 og Husets Herre ca kl 16. Jeg burde rydde smårot og så begynne så vidt på middagen så den er bare å sette i ovnen når alle er hjemme. Vurderer å ta en lur på sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (27 minutter siden):

Jeg har ikke spist lunsj :vetikke:

Uten mat og drikke duger helten ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...