Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

    Hva med 17de mai da? 

Ja det får jeg godkjenne under tvil :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
mia83 skrev (50 minutter siden):

Apropos... jeg har spist softis på 17. mai de siste årene :jepp:

Jeg pleier alltid å ha året første softis 17.mai, men den tradisjonen ble brutt i fjor, grunnet corona :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil så gjerne ha en videreutvikling av softismaskinene; ha tre-fire mindre innvendige kanaler
som fører ned til utgangen og oppi kjeksen...og la oss få like mange valgfrie varientsmaker sammen. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (7 timer siden):

Jeg pleier alltid å ha året første softis 17.mai, men den tradisjonen ble brutt i fjor, grunnet corona :dry: 

Sånn sett har vi vært heldige her. Ikke vært mye nedstenging. Håper du får spist softis i år da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   Jeg skal snøre min sekk og gå nokså langt i dag. På vei hjem igjen litt senere...skal jeg innom en isdisk. :rodmer:  
Ok. Jeg skal også kjøpe smør, potetmosposer og litt til av vanlig må-ha-mat, men jeg gleder meg til...gul eller sort
inspira. Det finner jeg først ut av når jeg står halvveis oppi disken med hodet nedi og lar meg inspirere av synet.
Hælledussen så godt det er med iskrem! :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme! :hoppe: Alt er fullbragt og Hoppen er trygt innendørs. Godt at jeg smurte meg med solfaktor, for den tar skikkelig når en setter seg i le. . . og jeg leser at Rammsteins konsert i Oslo neste år, ble utsolgt på 15 SEKUNDER?!?  Åhh....som jeg hadde likt å få en vip-boks ti meter fra scenen foran, opphøyet til likt nivå med scenen. For en lykke!!! :rodmer: 

Samtidig er det visst lett å bli svindlet i forsøket på å få tak i billetter. Det hadde blitt surt gitt; å oppdage at man svært nær målet ikke hadde noen billett, men bare var endel kroner fattigere. Well....mye folkestimling og styr i sånn setting, så jeg lytter til cd`er heller og ser på tv. Det går an det også. Mørkt rom og HØYT i øretelefoner. Yumm! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Hjemme! :hoppe: Alt er fullbragt og Hoppen er trygt innendørs. Godt at jeg smurte meg med solfaktor, for den tar skikkelig når en setter seg i le. . . og jeg leser at Rammsteins konsert i Oslo neste år, ble utsolgt på 15 SEKUNDER?!?  Åhh....som jeg hadde likt å få en vip-boks ti meter fra scenen foran, opphøyet til likt nivå med scenen. For en lykke!!! :rodmer: 

Samtidig er det visst lett å bli svindlet i forsøket på å få tak i billetter. Det hadde blitt surt gitt; å oppdage at man svært nær målet ikke hadde noen billett, men bare var endel kroner fattigere. Well....mye folkestimling og styr i sånn setting, så jeg lytter til cd`er heller og ser på tv. Det går an det også. Mørkt rom og HØYT i øretelefoner. Yumm! :jepp: 

Herregud, hadde jeg vært der ville jeg blitt arrestert for forsøk på antasting av Richard Kruspe :sikle:

Gleder meg til Guns'n'roses juni til neste år da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg oftere leser her inne enn å skrive her på KG fordi jeg er "redd" for å virke dum siden jeg ikke er en av "gjengen" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (2 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg oftere leser her inne enn å skrive her på KG fordi jeg er "redd" for å virke dum siden jeg ikke er en av "gjengen" her.

Ingen er dumme. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Anki- said:

Jeg innrømmer at jeg oftere leser her inne enn å skrive her på KG fordi jeg er "redd" for å virke dum siden jeg ikke er en av "gjengen" her.

Du virker ikke dum og du er med i gjengen! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på trening i dag etter at Sats har vært stengt i 6 uker. Jeg er gørr sliten og må nå stable meg på beina for å henge opp klesvasken, rydde, vaske opp, støvsuge, bake kake, vaske over badet og trappa, lage vaffelrøre og dekke opp til besøk og forsinket bursdagsfeiring. 

Egentlig vil jeg bare legge meg :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg ble glad over Daryl Dixons og SVKs kommentarer til det jeg skrev. Tusen takk, begge to ❤️❤️ 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anki- skrev (15 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg ble glad over Daryl Dixons og SVKs kommentarer til det jeg skrev. Tusen takk, begge to ❤️❤️ 

Her er det plass til alle ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, MarianneE said:

Her er det plass til alle ❤

Enig, ingen her ønsker at noen skal føle seg utenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (11 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg oftere leser her inne enn å skrive her på KG fordi jeg er "redd" for å virke dum siden jeg ikke er en av "gjengen" her.

Deltar man, så er man en del av det hele. Klart at du skal bli med! :dagens-rose: :jepp: Kom-kom...Ikke farlig i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettopp leste jeg om Vebjørn Sand som sa at det ikke var tid til familie og barn...men så kom jeg på
noe jeg husket å ha lest for ganske mange år siden: Ei syngedame ved navn Anne Lise Gjøstøl var kjæreste
med ham da, så det har vel forekommet at han har falt pladask eller der omkring. Bra det.
Anne%20LiseGjostol.jpg Hun maler visst også.  :) 

Noen som husker henne? GammelHoppen gjør det. :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...