Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til kjenner jeg på at det å adoptere hadde vært fint. Kjenner på det litt og pakker ned den tanken og gjemmer den igjen. 

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Følte det ble dårlig stemning så ..........:vinke:

Skrevet

Innrømmer at været samarbeider særdeles dårlig med meg i dag, venter på en solgløtt mellom trærne så jeg kan ta bilder av en nydelig bukett roser, men niks, hver gang :sol: kommer frem fra skyene forsvinner den med en gang :sukk:Så nå sitter jeg foran vinduet og holder solvakt :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har smakt på en for meg nyhet fra fjordland i dag. Den var helt ok. Sausen kunne ha vært
litt mere "markert" i kanten, men det var en passe liten middag som skled ned og mettet. Ok. Greit nok. :) 
8837.png

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Litt usikker på om jeg bare skal la boken min stå eller slette den. 

Skrevet

Hvorfor det? ...om man kan få undres? 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? ...om man kan få undres? 

Tja, føler den er så kjedelig. 

Skrevet

Hmm...men hva hadde du tenkt at den skulle inneholde da, som er mye mere spennende? 

Jeg har helt glemt min egen bok. Lever i de andre trådene heller... 

Skrevet

Jeg slettet min bok. Hadde mange tanker i en periode, men de ble litt personlige. Føltes riktigere å legge igjen noen tanker av og til i trådene i stedet. Tankene er altså langt i fra borte, bare... begrenset utløp.

Har ikke sett din nye bok athena, titter gjerne innom. Skal se om jeg finner den i boklista

• Liker 2
Skrevet

Det blir så mange å følge at jeg ikke får det til, så jeg lander i hovedtrådene istedenfor.  Nå skal jeg straks
lande i senga, så god kveld videre til samtlige. Det er en glede å få kjenne dere i nåtid. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det blir så mange å følge at jeg ikke får det til, så jeg lander i hovedtrådene istedenfor.  Nå skal jeg straks
lande i senga, så god kveld videre til samtlige. Det er en glede å få kjenne dere i nåtid. :jepp: 

Takk i lige så (det gjelder ikke bare meg vet jeg, men anser meg som en av "dere" :nigo:)! Og er enig i gleden! Gidder du å sjekke hvor er hoppe-tråden. Leste nettopp et hysterisk morsomt uttrykk (funnet opp av deg?), skrevet av deg, kan du utdype tanken bak? :jepp:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har bestemt meg for å ikke slette boken. 

Boka er ikke så veldig ny, laget den i januar. Men hyggelig om du stikker innom @Dr. Ops 🙂

Men nå skal jeg legge meg, for å stå opp igjen kvart på 2..

Skrevet
Dr. Ops skrev (På 10.7.2021 den 22.40):

Takk i lige så (det gjelder ikke bare meg vet jeg, men anser meg som en av "dere" :nigo:)! Og er enig i gleden! Gidder du å sjekke hvor er hoppe-tråden. Leste nettopp et hysterisk morsomt uttrykk (funnet opp av deg?), skrevet av deg, kan du utdype tanken bak? :jepp:

Huh? Har jeg vært hysterisk igjen et sted nå? :fnise:  

Athena79 skrev (På 10.7.2021 den 22.46):

Har bestemt meg for å ikke slette boken. 

Boka er ikke så veldig ny, laget den i januar. Men hyggelig om du stikker innom @Dr. Ops 🙂

Men nå skal jeg legge meg, for å stå opp igjen kvart på 2..

Bra med bok som får leve. :jepp: Jeg har stått opp i solidaritet med deg. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg ganske ofte ikke forstår ett kvekk av modereringen her inne.

Skrevet

Jeg er sulten igjen...

Skrevet

Jeg er trøtt av  varmen

• Liker 1
Skrevet

Jeg får lyst til å begynne med skikkelig tyngre vektløfting for meg selv. :nigo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg får lyst til å begynne med skikkelig tyngre vektløfting for meg selv. :nigo: 

Det burde du, det er gøy

• Liker 1
Skrevet

Har sett videosnutt om "norges sterkeste kvinne". Det ser midt i blinken ut. :jepp: Nå skal jeg i seng
og kanskje drømmer jeg styrkende drømmer...rett og slett råsterke drømmer. :nigo: Natta alle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...