Marimba Skrevet 20. februar 2018 #141 Del Skrevet 20. februar 2018 Weeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #142 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg vil teste meeeeer Tørr ikke helt å tro på det helt enda. Må ta 1 eller 2 eller 5 til for å tro på det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 20. februar 2018 #143 Del Skrevet 20. februar 2018 Wow 😁 Gratulere fra en snikleser.... Her er det ufrivillig prøvepause fram til april...så forer min barnedrøm med andres historier 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2018 #144 Del Skrevet 20. februar 2018 Prøv igjen i morgen tidlig. Da har du mer konsentrert urin og en dag lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 20. februar 2018 #145 Del Skrevet 20. februar 2018 Jippi!! Dette lover jo bra!! Har du bilde?:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #146 Del Skrevet 20. februar 2018 11 minutter siden, tutta23 skrev: Wow 😁 Gratulere fra en snikleser.... Her er det ufrivillig prøvepause fram til april...så forer min barnedrøm med andres historier 😅 Tusen takk!! Men tørr ikke helt å slippe jubelen løs helt enda, må få det bekreftet med flere tester.. Den var jo veldig svak, så kaaan jo hende det er en skyggestrek Men jeg ser tydelig at den er rød altså.. Prøvepause? Pga termin og barnehagestart osv eller? Ser den altså! Men veldig kjedelig med pause! Dere får passe på å øve mye 32 minutter siden, Marimba skrev: Weeeee Ææææææ!! Tenk om det stemmer da? Tørr ikke tro på det helt enda. 8 minutter siden, Mynona skrev: Prøv igjen i morgen tidlig. Da har du mer konsentrert urin og en dag lenger... Oh yes!! OM det skal testes i morgen a Kan nesten ikke vente! Trenger å se det flere ganger, om dette faktisk er sant eller om det bare er testen som lurer meg. 2 minutter siden, blomst12 skrev: Jippi!! Dette lover jo bra!! Har du bilde?:):) Lover bra!! Men tørr ikke å tro på det heeelt enda.. Neei har ikke bilde. Synes det er så vanskelig å fange opp sånne svake streker med kameraet på mobilen jeg Får se om jeg får to streker i morgen også, kanskje de da er sterke nok til at de er greie å ta bilde av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #147 Del Skrevet 20. februar 2018 Hmm nå som testen har «tørket» inn forsvant mesteparten av streken Den kan fortsatt skimtes, men nå ser det mer ut som skyggestrek igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 20. februar 2018 #148 Del Skrevet 20. februar 2018 Ikke les av etter tiden! Jeg heier på to streker, er sikker på at du er gravid! Hurraaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 20. februar 2018 #149 Del Skrevet 20. februar 2018 Juhu!!!!! Jublet høyt når jeg leste det Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 20. februar 2018 #150 Del Skrevet 20. februar 2018 Så lenge du får mange tester med slike streker så er de nok positivt!! Jeg lister meg til å gratulere! Jeg stemmer for bilde, jeg er veldig flink å tolke tester så jeg ser den nok skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. februar 2018 #151 Del Skrevet 20. februar 2018 Ooo, spennende! Håper på tydelig positiv test imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 21. februar 2018 #152 Del Skrevet 21. februar 2018 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 21. februar 2018 #153 Del Skrevet 21. februar 2018 Æææ😁😁 gleder meg til å høre dagens testresultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #154 Del Skrevet 21. februar 2018 10 timer siden, lille_frosk skrev: Ikke les av etter tiden! Jeg heier på to streker, er sikker på at du er gravid! Hurraaaa!!! Jaa man skal jo liksom ikke gjøre det, men jeg får meg aldri til å kaste de før dagen etter, slik at jeg er sikker på at jeg har fått stirret ferdig Håper du har rett!!! 10 timer siden, LilleMy1989 skrev: Juhu!!!!! Jublet høyt når jeg leste det Hurra! Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs heeelt enda, men håper det Og SÅ søt du er 9 timer siden, Poppsilopp skrev: Så lenge du får mange tester med slike streker så er de nok positivt!! Jeg lister meg til å gratulere! Jeg stemmer for bilde, jeg er veldig flink å tolke tester så jeg ser den nok skal du se! Den fra i går tørket helt inn og ble kjip, meeen kan se om jeg får tatt et dugelig bilde av dagens, til ære for deg 8 timer siden, FruN skrev: Ooo, spennende! Håper på tydelig positiv test imorra! Driver å tar den nå 14 minutter siden, Sille4 skrev: Spennende Jaaaaaaa 10 minutter siden, plastfolien skrev: Æææ😁😁 gleder meg til å høre dagens testresultat! Sitter å venter på det nå Jeg våknet i natt og måtte så sykt tisse. Klarte ikke holde meg så endte opp med å teste da. Den var negativ Holder på å ta en ny test nå Foreløpig kan jeg skimte to streker i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 21. februar 2018 #155 Del Skrevet 21. februar 2018 Det lover jo bra hvis du skimter to streker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #156 Del Skrevet 21. februar 2018 To streker og nå tørr jeg å slippe jubelen løs Fortsatt ganske så svak den teststreken, men allikavel ikke noe å ta feil av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2018 #157 Del Skrevet 21. februar 2018 Så stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #158 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Også to bilder for de spesielt interesserte Litt sterkere i virkeligheten, men det er da vitterlig to streker på denne? Den er litt sterkere enn i går ettermiddag også Endret 21. februar 2018 av kaffemor Croppet bildene litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #159 Del Skrevet 21. februar 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #160 Del Skrevet 21. februar 2018 De så jo veldig svake ut da jeg lastet de opp her da Jaja, det ER altså to streker der altså, og de er litt synligere i virkeligheten. Jeg er ikke gal (bare litt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå