Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

:hallo: 

 

Plutselig ble vi prøvere igjen vi også. Veldig spontant egentlig, vi skulle egentlig vente noen måneder, slik at det ble eventuelt 2019 baby. Men jeg klarer seriøst ikke vente :ler: MÅ prøve å se om det blir en oktoberbebis.. Høstbebis er vel rimelig fint? :hjerte: Regner ikke med at det klaffer så fort altså, men det er da lov å håpe? :) 

 

Har/hadde dagbok da vi prøvde på mini, men tenkte det var mer ryddig å starte en ny nå. Håper noen vil følge meg på veien :) 

 

Litt om meg/oss.. vi er straks ( 30 :sjokk: ), forlovet og vært sammen i 9 år. Har en liten gutt på straks to år, som forøvrig er verdens kuleste lille fyr. Han er så fin at jeg lurer på om det er mulig å bli like glad i nummer to? Jeg vet vel svaret på det, men det føles allikavel absurd at det skal være plass til enda mer kjærlighet i hjertet mitt. Det føles sprengt allerede. 

Så ja... 

Jeg har mensen nå, og vi starter å prøve når den er over. Gleder meg enormt! Siden dette ble litt spontant har jeg ikke startet på folat eller noe enda, må prøve å huske å kjøpe i morgen :) Det viktigste er vel uansett å starte når man er gravid? :vetikke: 

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Vi er så totolsynkroniserte altså! Her ble prøvetiden også litt impulsivt satt i gang, jeg begynte på folat for to dager siden og har mensen nå :P La oss håpe på oktoberbaby til oss begge - det er gøy å ha bursdag i oktober! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 20.17, lille_frosk skrev:

:hoho: Vi er så totolsynkroniserte altså! Her ble prøvetiden også litt impulsivt satt i gang, jeg begynte på folat for to dager siden og har mensen nå :P La oss håpe på oktoberbaby til oss begge - det er gøy å ha bursdag i oktober! ;)

Hahaha jaaa. Håper det går raskt for oss begge! Hadde vært koselig å være i samme Termingruppe denne gangen også :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2018 den 20.18, FruN skrev:

:popcorn: 

 

På 3.1.2018 den 20.18, FruN skrev:

:popcorn: 

 

På 3.1.2018 den 21.35, Sisti skrev:

Følger! 

 

23 timer siden, LilleMy1989 skrev:

:strix:

:velkommen: 

 

Så koselig at dere vil følge! 

Lillemy; når tenker dere å starte å prøve igjen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi" tenker ingenting :fnise: Jeg tenker at O må begynne å sove først, jeg bør ha jobb og må gå ned 20kg. Så jeg aner ikke. Håper vi begynner å prøve i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt sånn at det var like greit å få en baby til nå som jeg er vandt til å få avbrutt søvn :ler: 

Men ja, jobb skjønner jeg er jo greit å ha på plass :) Greit å få penger i permisjonstiden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg gjerne følge med fremover! 

Åh, husker at jeg satt og grein når jeg var gravid med nr 2 fordi jeg ikke kunne skjønne hvordan jeg skulle kunne bli like glad i nr 2 som i nr 1. Det kunne jo umulig være plass til like mye kjærlighet for henne  :hoho: Heldigvis gikk det seg til :wink:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kaffemor skrev:

Jeg tenkte litt sånn at det var like greit å få en baby til nå som jeg er vandt til å få avbrutt søvn :ler: 

Men ja, jobb skjønner jeg er jo greit å ha på plass :) Greit å få penger i permisjonstiden ;) 

:hoho: Jeg og! Må ikke la oss selv bli for godt vant her! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.1.2018 den 23.15, Pjusk skrev:

Hei! Her vil jeg gjerne følge med fremover! 

Åh, husker at jeg satt og grein når jeg var gravid med nr 2 fordi jeg ikke kunne skjønne hvordan jeg skulle kunne bli like glad i nr 2 som i nr 1. Det kunne jo umulig være plass til like mye kjærlighet for henne  :hoho: Heldigvis gikk det seg til :wink:

Haha jaaa! Skjønner nesten ikke at det er mulig! Men hører rykter fra flere om at det bare går på et vis.. man får plass :ler: Gleder meg til å se sønnen min som storebror også 😍 

På 4.1.2018 den 23.42, Favole skrev:

:goodbye: 

Så gøy at dere prøver på nr to :D blir jo nesten litt verpesjuk sjøl :fnise: 

Jaaaa :danse: Kjør på dere også da! :ler: Hvor mange barn vil du ha? :) 

På 5.1.2018 den 9.18, Sille4 skrev:

Hurra for prøving på nr 2 :nordvesta: gleder meg til å følge med :hjerte:

:strix: 

23 timer siden, lille_frosk skrev:

:hoho: Jeg og! Må ikke la oss selv bli for godt vant her! 

 

Haha nei! Når det endelig går seg litt til, nei da starter man forfra igjen :hoho: Vi er noen raringer egentlig :vetikke: 

16 timer siden, Aldrisur skrev:

:hoppendeglad:Så herlig å se at du er i farta @kaffemor!

Masse lykke til, og du skal vite at jeg kommer til å følge med her altså. :kghjerte:

Hei Aldrisur! Så hyggelig å se deg her :hjerte: Håper alt er fint med deg? Og tusen takk! 

Nå er TR straks over, og vi kan begynne å prøve ordentlig :danse: Gira! 

Har hørt flere si at det tok lengre tid å bli gravid med nummer to enn en. Spent å se om det stemmer for oss. Min teori er egentlig at det dreier seg mest om tilfeldigheter og/eller det faktum at man ikke har like mye tid og overskudd til å legge inn like mange aksjer som da man prøvde med nummer en :fnise: For de som ikke fulgte meg sist, gikk det ganske raskt sist. Jeg hadde til sammen 3 PP hvor jeg ble gravid på to av de, men mistet i uke 6 første gangen. Håper jeg slipper å oppleve det igjen :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tok halvannet år her før storesøster ble unnfanget, og jeg rakk å få TR en gang før lillebror var på vei :ler: Så det stemmer ikke her :ler: 

Håper at nr 2 sitter som et skudd uten krøll :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prøvde vi over to år på nr en, nr to satt i pp2 :P håper dere slipper lang prøvetid!

Jeg vil ha en til, men ikke nå. Dette marsbarnet på snart to år er så klin gæren på godt og vondt, så må vente litt til tror jeg :ler: Mannen derimot vil vente for alltid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt samme som deg, men er enig i at det sikkert handler om andre ting. Egentlig burde man jo bli lettere gravid med nummer to, når kroppen vet hvordan det gjøres :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt nr 2 på PP2, så det trenger ikke å ta lang tid altså :ler:  Jeg ble riktignok gravid igjen 9 mnd etter fødsel da, og jeg har hørt rykter om at man blir lettere gravid når man nylig har født, men hvorvidt det stemmer vet jeg ikke da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...