Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

På 27.9.2018 den 21.43, lille_frosk skrev:

Åååh, en liten jente, så koselig! Så fint med en av hver!! :nigo: 

Jeg føler at alle termingruppene på fb har «ødelagt» litt for dagbøkene her inne. 

Jaa veldig stas med en liten jente altså :hjerte: Veldig praktisk også for da slipper vi å krangle om navnet - navnet har nemlig vært klart i flere år :ler: 

På 27.9.2018 den 21.43, TeamWP skrev:

Grattis med jentebebis i magen💖

Tusen takk :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

En liten oppdatering her. Kanskje mest for min egen del for regner ikke med at noen følger med her lenger :) 

Lillesøster har blitt 1 mnd gammel! En helt fantastisk nydelig liten jente, og jeg koser meg helt utrolig mye som tobarnsmamma! Foreløpig går det over all forventning ❤️ 

De siste månedene av svangerskapet var beintøft. Jeg hadde vel sånn ca alle plager man kan få. I hvertfall føltes det sånn ut. Veldig godt hun kom to uker før termin.. Jeg var rimelig ferdig da ja 😅 

Fødselen gikk veldig bra! Jeg hadde en veldig fin fødselsopplevelse. Den startet med rier som førte til vannavgang. Før det dabbet litt av igjen. Et døgn etter tok det seg opp igjen. Var på fødestua i 5 og en halv time men aktiv fødsel i 3. Ingen form for smertelindring, rett og slett for at jeg ikke hadde behov for det. Slutten var grusom vond da, men det kommer man seg liksom ikke unna tror jeh

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...