Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for testingen!! Jeg ser at din testeperiode sammenfaller med mine jordmorkontroller :ler: Den gjorde det sist gang også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lille_frosk skrev:

Krysser fingrene alt jeg kan for deg! Dere har bestemt dere for å vente dersom det ikke klaffer nå altså? Skulle egentlig gjerne gjort det selv, men så mye selvdisiplin har jeg ikke! :ler:

Takk! Krysser fingrene for deg også :blomst: Det hadde vært så kos å gå gravid samtidig denne gangen også :hoppe: 

58 minutter siden, plastfolien skrev:

Det blir spennende å titte innom i helgen :nigo:

Jaaaaaaa :popcorn:

7 minutter siden, Mynona skrev:

Krysser fingrene for testingen!! Jeg ser at din testeperiode sammenfaller med mine jordmorkontroller :ler: Den gjorde det sist gang også. 

Tusen takk My! Og haha så vittig! Hvordan er formen din nå? Er nummenheten blitt bedre? 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kaffemor skrev:

Takk! Krysser fingrene for deg også :blomst: Det hadde vært så kos å gå gravid samtidig denne gangen også :hoppe: 

Jaaaaaaa :popcorn:

Tusen takk My! Og haha så vittig! Hvordan er formen din nå? Er nummenheten blitt bedre? 😘

Takk. Den fysiske formen er egentlig helt fin. Jeg tror kroppen min trives med å være gravid, de løse ligamentene gjør nok at mine vanlige ryggplager forsvinner. kanskje jeg må finne gravidhormoner i pilleform som jeg kan ta etter sv.skapet for ryggen :ler:  Men jeg er utrolig sliten. Orker ikke stort etter jobb. Så jeg savner energi.  Kulen på magen vokser stadig og om et par dager er jeg i 3.  trimester. Tida flyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så bra! Deilig når graviditeten faktisk kan bidra til bedre rygg, hører som oftest bare det motsatte :ler: 

Skjønner du er sliten da! Tar på å gro et menneske :klemmer: Jobber du fullt enda eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var skikkelig bekymra for ryggen da jeg ble gravid. Tenkte at jeg kom til å bli krøpling siden alle sliter sånn med ryggen. Men jeg merker det godt og får vondt hvis jeg gjøre for mye da. Så jeg kan ikke overdrive heller. 

Ja, foreløpig i full jobb. Jeg har tenkt å be om 20% sykemelding i morgen da. Teste ut litt kortere dager på jobben og se om det hjelper på energinivået. Tar virkelig på å gro et menneske! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg troooor jeg er gravid nå. Samme symptomer som sist iallefall. Tar en test når jeg kommer hjem. Spennende!

edit; kunne ikke vært mer negativ

symptomjakt ftw

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mynona skrev:

Ja, jeg var skikkelig bekymra for ryggen da jeg ble gravid. Tenkte at jeg kom til å bli krøpling siden alle sliter sånn med ryggen. Men jeg merker det godt og får vondt hvis jeg gjøre for mye da. Så jeg kan ikke overdrive heller. 

Ja, foreløpig i full jobb. Jeg har tenkt å be om 20% sykemelding i morgen da. Teste ut litt kortere dager på jobben og se om det hjelper på energinivået. Tar virkelig på å gro et menneske! 

 

21 timer siden, Mynona skrev:

Ja, jeg var skikkelig bekymra for ryggen da jeg ble gravid. Tenkte at jeg kom til å bli krøpling siden alle sliter sånn med ryggen. Men jeg merker det godt og får vondt hvis jeg gjøre for mye da. Så jeg kan ikke overdrive heller. 

Ja, foreløpig i full jobb. Jeg har tenkt å be om 20% sykemelding i morgen da. Teste ut litt kortere dager på jobben og se om det hjelper på energinivået. Tar virkelig på å gro et menneske! 

Så flink du har vært! Deilig når kroppen spiller på lag :) Sikkert lurt å trappe ned litt ja, greit å ha overskudd til litt liv utenom jobb også! 

2 timer siden, murray skrev:

Jeg troooor jeg er gravid nå. Samme symptomer som sist iallefall. Tar en test når jeg kommer hjem. Spennende!

edit; kunne ikke vært mer negativ

symptomjakt ftw

Litt godt å høre at det ikke bare er meg som blir lurt av kroppen i blant :hoho: men kjipt med negativ test da! Fortsatt muligheter om ikke tanta har dukker opp da :hoppe: hvor mange DPO er du sånn ca? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg ikke ryker på en smell og tester i morgen. Selvom det nok er for tidlig uansett. Vet ikke om jeg klarer å la være :hoho::roll: I dag har jeg hatt mensenmurringer og en stikning et sted mellom navlen og skambeinet :klo: Sikkert bare tull og tøys, men gjør at jeg blir litt spent allikavel :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kaffemor skrev:

 

Så flink du har vært! Deilig når kroppen spiller på lag :) Sikkert lurt å trappe ned litt ja, greit å ha overskudd til litt liv utenom jobb også! 

Litt godt å høre at det ikke bare er meg som blir lurt av kroppen i blant :hoho: men kjipt med negativ test da! Fortsatt muligheter om ikke tanta har dukker opp da :hoppe: hvor mange DPO er du sånn ca? 

Tr kom idag. Skikkelig skuffa, men får bare forberede meg på pp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, murray skrev:

Tr kom idag. Skikkelig skuffa, men får bare forberede meg på pp3

Ååh så kjedelig :(:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak svak antydning til strek i dag 8-10 DPO!! Meen den er mega ultra supersvak..  vanskelig å se om det er farge. Så det kan like gjerne være en skyggestrek! Uansett ble det brått et hakk mer spennende :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kaffemor skrev:

Svak svak svak antydning til strek i dag 8-10 DPO!! Meen den er mega ultra supersvak..  vanskelig å se om det er farge. Så det kan like gjerne være en skyggestrek! Uansett ble det brått et hakk mer spennende :hoppe: 

Åååh, så spennende Kaffemor!!! Hjelpes :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, kaffemor skrev:

Svak svak svak antydning til strek i dag 8-10 DPO!! Meen den er mega ultra supersvak..  vanskelig å se om det er farge. Så det kan like gjerne være en skyggestrek! Uansett ble det brått et hakk mer spennende :hoppe: 

!! Krysser fingre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for kryssing folkens! 

Jeg tok en ny test nå, etter å ikke ha tisset på 5 timer, men den var blendahvit :( Så det var nok skyggestrek på den andre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...