Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil teste meeeeer :fnise: Tørr ikke helt å tro på det helt enda. Må ta 1 eller 2 eller 5 til for å tro på det tror jeg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 😁 Gratulere fra en snikleser.... Her er det ufrivillig prøvepause fram til april...så forer min barnedrøm med andres historier 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tutta23 skrev:

Wow 😁 Gratulere fra en snikleser.... Her er det ufrivillig prøvepause fram til april...så forer min barnedrøm med andres historier 😅

Tusen takk!! Men tørr ikke helt å slippe jubelen løs helt enda, må få det bekreftet med flere tester.. :ler: Den var jo veldig svak, så kaaan jo hende det er en skyggestrek :vetikke: Men jeg ser tydelig at den er rød altså.. 

Prøvepause? Pga termin og barnehagestart osv eller? Ser den altså! Men veldig kjedelig med pause! Dere får passe på å øve mye :fnise: 

32 minutter siden, Marimba skrev:

Weeeee :hoppe::nigo::tommelsmil: 

Ææææææ!! Tenk om det stemmer da? Tørr ikke tro på det helt enda. 

8 minutter siden, Mynona skrev:

Prøv igjen i morgen tidlig. Da har du mer konsentrert urin og en dag lenger... :jepp: 

Oh yes!! OM det skal testes i morgen a :ler: Kan nesten ikke vente! Trenger å se det flere ganger, om dette faktisk er sant eller om det bare er testen som lurer meg. 

2 minutter siden, blomst12 skrev:

Jippi!! Dette lover jo bra!! Har du bilde?:):)

Lover bra!! Men tørr ikke å tro på det heeelt enda..

Neei har ikke bilde. Synes det er så vanskelig å fange opp sånne svake streker med kameraet på mobilen jeg :hoho: Får se om jeg får to streker i morgen også, kanskje de da er sterke nok til at de er greie å ta bilde av :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm nå som testen har «tørket» inn forsvant mesteparten av streken :( Den kan fortsatt skimtes, men nå ser det mer ut som skyggestrek igjen :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du får mange tester med slike streker så er de nok positivt!! :strix: Jeg lister meg til å gratulere! :strix: 

Jeg stemmer for bilde, jeg er veldig flink å tolke tester så jeg ser den nok skal du se! :nigo: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, lille_frosk skrev:

Ikke les av etter tiden! Jeg heier på to streker, er sikker på at du er gravid! Hurraaaa!!! :strix: 

Jaa man skal jo liksom ikke gjøre det, men jeg får meg aldri til å kaste de før dagen etter, slik at jeg er sikker på at jeg har fått stirret ferdig :hoho: 

 

Håper du har rett!!!

10 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Juhu!!!!! Jublet høyt når jeg leste det :strix: Hurra! :duskedame::hoppendeglad:

 

 

Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs heeelt enda, men håper det :hjerte: Og SÅ søt du er :strix: 

9 timer siden, Poppsilopp skrev:

Så lenge du får mange tester med slike streker så er de nok positivt!! :strix: Jeg lister meg til å gratulere! :strix: 

Jeg stemmer for bilde, jeg er veldig flink å tolke tester så jeg ser den nok skal du se! :nigo: 

 

 

Den fra i går tørket helt inn og ble kjip, meeen kan se om jeg får tatt et dugelig bilde av dagens, til ære for deg :nigo: 

8 timer siden, FruN skrev:

Ooo, spennende!

Håper på tydelig positiv test imorra! :jepp: 

Driver å tar den nå :alice:

14 minutter siden, Sille4 skrev:

Spennende :yvonne: 

Jaaaaaaa 

10 minutter siden, plastfolien skrev:

Æææ😁😁 gleder meg til å høre dagens testresultat!

Sitter å venter på det nå :fnise: 

 

 

Jeg våknet i natt og måtte så sykt tisse. Klarte ikke holde meg så endte opp med å teste da. Den var negativ :( 

 

Holder på å ta en ny test nå :hoppe: Foreløpig kan jeg skimte to streker i hvertfall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To streker og nå tørr jeg å slippe jubelen løs :mynona::strix: 

Fortsatt ganske så svak den teststreken, men allikavel ikke noe å ta feil av :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også to bilder for de spesielt interesserte :nigo: Litt sterkere i virkeligheten, men det er da vitterlig to streker på denne? Den er litt sterkere enn i går ettermiddag også :) 

 

 

Endret av kaffemor
Croppet bildene litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo veldig svake ut da jeg lastet de opp her da :roll: Jaja, det ER altså to streker der altså, og de er litt synligere i virkeligheten. Jeg er ikke gal :ler: (bare litt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...