Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

1 time siden, kaffemor skrev:

Hei! 

Takk for fine ord folkens. Ting er litt lysere nå. Både ute og til sinns :) 

Nå har akkurat TR startet og jeg GLEDER meg skikkelig til å starte med prøvingen igjen om en liten ukes tid :strix: Håper det går fooort! Jeg er babysyk :bond: 

Hurraaaaa Kaffemor, hurra hurra!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.4.2018 den 19.47, Diamant20 skrev:

Så bra at du er tilbake! Hilsen snikleser

Velkommen skal du være! Er du også prøver? :) 

På 23.4.2018 den 20.12, Mynona skrev:

Jeg tenkte på deg her om dagen!  GOdt at det går bedre med deg og lykke til med neste pp.

Hvordan går det med deg? Er formen fin? Snart termin nå vel? :bond::nigo: 

På 23.4.2018 den 20.22, lille_frosk skrev:

Hurraaaaa Kaffemor, hurra hurra!!! 

Håper jeg følger deg veldig snart :strix: 

På 23.4.2018 den 21.23, Poppsilopp skrev:

Håper det klaffer fort for dere! :strix: 

Håper jeg også :strix: 

På 25.4.2018 den 6.11, murray skrev:

Velkommen tilbake i prøvergjengen :-) 

Takk :) Hvordan går det med prøvingen din? :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kaffemor skrev:

 

Hvordan går det med deg? Er formen fin? Snart termin nå vel? :bond::nigo: 

 

Går bra med meg. Formen er vel sånn som den skal være når det er 2,5 uke til termin. Jeg er treg, tung, kynnere, sliten, tett i nesa, tisser konstant, sover dårlig og holder sofaen mest mulig :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, kaffemor skrev:

Velkommen skal du være! Er du også prøver? :)

Er ikke prøver, men syntes det er spennende å lese om andre som prøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Mynona skrev:

Går bra med meg. Formen er vel sånn som den skal være når det er 2,5 uke til termin. Jeg er treg, tung, kynnere, sliten, tett i nesa, tisser konstant, sover dårlig og holder sofaen mest mulig :ler: 

Ååh såå spennende!! Snart er det føding :strix: 

10 minutter siden, Diamant20 skrev:

Er ikke prøver, men syntes det er spennende å lese om andre som prøver

Det skjønner jeg. Jeg leste også i prøverbøker en stund før jeg begynte å prøve selv! Når babysjuka tok overhånd :ler::hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med mensen i dag! Så fra og med i morgen blir det prøving :nigo: veldig spent! Håper det går raskt.. og håper virkelig at jeg slipper å miste enda en gang.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DPO og nå er ventingen i gang :hoppe: Dette er jo tiden hvor jeg ikke blir gal i det hele tatt :roll::hoho: vi får se hvor rolig jeg klarer å forholde meg da.. :ler: Lov å håpe da i det minste? 

Jeg hadde egentlig planer om å tempe denne måneden, for å være rimelig sikker på når EL var. Men jeg kom aldri i gang med det :klaske: Jaja! Jeg kjente derimot veldig godt at EL var på lørdag, så tror det gikk fint allikavel ;) Vi har lagt inn masse aksjer, så det skal ikke stå på innsatsen! 

Passer litt dårlig at jeg alltid blir så tørst på prosecco når våren kommer da :ler: Får holde meg i skinnet frem til eventuell TR kommer, og så får jeg trøste meg med et glass eller fem dersom hu kommer. Satser på at det blir leeeenge til neste gang da :strix: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor rolig jeg klarer å holde meg sa du....? Første jeg tenkte på da jeg våknet i dag morges; 3 DPO :bond: 

 

Hjelpes. Kan bli noen lange dager :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere som nyter at våren/sommeren er her? :sol: Det er SÅ fantastisk vær fortiden :strix: Livet blir 100 ganger bedre på denne tiden av året as. Alt blir lettere :hjerte: Utrolig deilig å slippe å kle på 2-åringen så mye klær for å gå ut også! Er bare å slenge på joggeskoene, smøre på litt solkrem og dure ut :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Nyter absolutt været for tiden ja! Her er det dessverre meldt regn med obs-varsel på fridagen i morgen, og så fint igjen på fredag. Dårlig gjort av værgudene! 

Lykke til med denne månedens prøvegalskap! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaffemor skrev:

Flere som nyter at våren/sommeren er her? :sol: Det er SÅ fantastisk vær fortiden :strix: Livet blir 100 ganger bedre på denne tiden av året as. Alt blir lettere :hjerte: Utrolig deilig å slippe å kle på 2-åringen så mye klær for å gå ut også! Er bare å slenge på joggeskoene, smøre på litt solkrem og dure ut :strix: 

Jaaaaa!!! Og tusen ting færre å krangle om (votter, dress, lue, tre lag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2018 den 19.09, Sisti skrev:

Nyter absolutt været for tiden ja! Her er det dessverre meldt regn med obs-varsel på fridagen i morgen, og så fint igjen på fredag. Dårlig gjort av værgudene! 

Lykke til med denne månedens prøvegalskap! :nigo:

Ååh! Så utrolig typisk da! Hvordan ble været hos dere i dag? Håper værvarselet var feil! :sol::regn: 

På 9.5.2018 den 20.23, lille_frosk skrev:

Jaaaaa!!! Og tusen ting færre å krangle om (votter, dress, lue, tre lag).

Oh yes! Det er så nydelig! 

 

FOR en dag i dag :sol::hjerte: Sol, varme, skogstur med fine venner og fine unger. Lillefis koste seg glugg, etter 5 timer ville han fortsatt ikke dra hjem. «Mere skoooog, mere skooog»!! Lufta var så varm og god. Jeg setter så utrolig pris på denne våren/sommeren. Den var så sårt etterlengta! 

Sånn prøvemessig er jeg 5 DPO i dag. Puppene har begynt å bli litt ømme, og jeg har tidvis noe murringer. Murringene tenker jeg like gjerne kan være innbilning. Om man kjenner etter så kan man vel kjenne det meste, er det ikke slik? :ler: 

Håper dere har hatt en like deilig dag som meg i dag :sol: ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...