Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

Hehe sorry :fnise: Veldig kjedelig å være syk :snurt: 

Jeg prøver å vente til torsdagen, men tipper jeg ryker på en smell og tester på tirsdag :hoho: selvom det egentlig bare er teit, for den er nok negativ da så tidlig uansett om jeg er gravid eller ikke. Men jeg kjenner meg selv.. så regner med at jeg tar en test på tirsdag :P:klaske: 

Jeg har så sterk følelse av at jeg er gravid. Blir overrasket over meg selv her. Jeg er ikke så utålmodig heller, for tanken på å være gravid er egentlig veldig skremmende også. Klarer jeg å ta vare på to små mennesker? Kommer jeg til å ha nok overskudd? Hva om jeg blir en sånn kjip, stresset mor som ikke har tålmodighet ovenfor barna sine?? Litt småhetta her ja.. Likevel har jeg en sterk følelse av at det har klaffet. Den er såpass sterk at jeg tenker at dersom jeg får mensen neste helg så har det vært en kjemisk :ler: 

Jeg er bare 5 DPO, så egentlig er det vel alt for tidlig med symptomer. Men her er i hvertfall mine. Innbilte eller ei ;) 

- murringer og strekninger 

- ømme pupper 

- oppblåst 

- ubehagelig å skulle holde inn magen (tar med det som symptom siden jeg hadde det slik sist jeg var gravid)

 

Kall meg gjerne gal :fnise::daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende!! Krysser fingre.

Jeg er 10 dpo tror jeg, vet egentlig ikke helt. Sist kjente jeg helt tydelig at jeg var gravid 10 dpo, så jeg kjenner etter som en gal her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, murray skrev:

Spennende!! Krysser fingre.

Jeg er 10 dpo tror jeg, vet egentlig ikke helt. Sist kjente jeg helt tydelig at jeg var gravid 10 dpo, så jeg kjenner etter som en gal her :) 

Ååh spennende! Når tenker du å teste? Er du en av de som faktisk klarer å vente til IKM kanskje? :sjokk: 

Har du noen symptomer? :hoppe: 

 

Gjett hvem som har fått vondt i bekkenet da? :hakeslepp: 

Til dere som ikke kjenner meg fra før, så var jeg veldig plaget med bekkenet da jeg var gravid med mini. Det startet allerede uken etter positiv test med kneppelyder, og toppet seg rundt uke 10. Da hadde jeg flere uker på periodevis krykker, og på det verste klarte jeg ikke å gå i det hele tatt og måtte ha hjelp for å gå på do.. 

Det skal sies at jeg fortsatt kan kjenne noe i bekkenet i tide og utide. Med da som små stikk. Jeg begynte å kjenne det i går, og i dag har jeg hatt konstant vondt...og litt annerledes enn jeg kan kjenne sånn til vanlig.  Så vi får se da! Om jeg er gravid så lover det ikke så godt for bekkenet mitt i graviditeten.. Samtidig kan man vel kalle det et realt symptom da :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange symptomer du har! Tar helt av jo hehe

Krysser fingre for at bekkenet ditt skrangler litt mindre enn sist når du blir gravid igjen!

Jeg kjenner null og niks og har ingen graviditetstester i hus heller :PSist skjønte jeg jo så tidlig at jeg var gravid. Lever i den tro at det blir kliss likt som forrige gang :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende!! Jeg hadde også en følelse av at jeg var gravid typ 4-5-6 dpo, og det stemte jammen meg. :mrgreen: Hilsen en snikleser som skal slutte å sniklese og heller begynne å legge igjen spor :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shiiit! Krysser fingrene for at det bare er for å vise deg at noe er på gang! Håper virkelig du er gravid og at det ikke blir så ille igjen. Jeg hadde jo også store problemer og ble sykmeldt tidlig. Hadde det fra uke 6 :sjokk: Er jo nesten verre å få det ille med nummer to enn med første :( Meeeeen! Det er jo et godt tegn for graviditet da :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.1.2018 at 1:20 PM, kaffemor said:

Haha så koselig! Liker at jeg inspirerer til babylaging :nigo: Og kjenner meg (dessverre) igjen med mange oppvåkninger. Her sover han bra frem til vi legger oss. Typisk! I det siste har han fått komme inn til oss igjen (samsov mye før), så nå sover han som oftest halve natten inne hos oss. Da sover han bra. Og det er jo veldig koselig da :hjerte: I natt sov vi kinn mot kinn :hjerte: 

 

og :velkommen: skal du være! Hvor gammel er din bebis? 

Haha er det sant? :hoho: Kanskje litt stygt å le når du er syk da, massevis av god bedring til deg! Ser at du også har en sterk følelse av at du er gravid. Håper intuisjonen vår stemmer :strix: Når tenker du å teste? 

Vi samsover enda, så her er det egentlig mest oppvåkninger til jeg legger meg.. men det går ut over min dyrebare alenetid :P Synes også samsoving er så koselig, og tror søvnmangelen hadde vært mye værre dersom vi ikke samsov. Bebisen min er 20 måneder straks... så ikke så veldig bebis lengre :( 

Hvordan går det med symptomene? merket du at du var gravid før positiv test sist? ....  ser at du har oppdatert med graviditetssymtpomer nå! 

oioioi! Så spennende... klarer du å holde deg fra testingen? 

Endret av Metzili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 20.29, Sisti skrev:

Wow! Dette er spennende! 

Jaaa! :hoppe: 

På 19.1.2018 den 20.51, blomst12 skrev:

Så spennende :)

 :alice:

På 19.1.2018 den 20.51, murray skrev:

Så mange symptomer du har! Tar helt av jo hehe

Krysser fingre for at bekkenet ditt skrangler litt mindre enn sist når du blir gravid igjen!

Jeg kjenner null og niks og har ingen graviditetstester i hus heller :PSist skjønte jeg jo så tidlig at jeg var gravid. Lever i den tro at det blir kliss likt som forrige gang :laugh:

 

Haha ja, kanskje det bare har klikka helt for meg, og jeg innbiller meg masse rart :vetikke::hoho: 

Tatt en test enda eller? :hoppe: 

På 19.1.2018 den 20.55, plastfolien skrev:

Dette er så spennende!! Jeg hadde også en følelse av at jeg var gravid typ 4-5-6 dpo, og det stemte jammen meg. :mrgreen: Hilsen en snikleser som skal slutte å sniklese og heller begynne å legge igjen spor :nigo:

Velkommen! Så hyggelig! Håper det stemmer for meg også :nigo: 

På 19.1.2018 den 21.17, LilleMy1989 skrev:

Å shiiit! Krysser fingrene for at det bare er for å vise deg at noe er på gang! Håper virkelig du er gravid og at det ikke blir så ille igjen. Jeg hadde jo også store problemer og ble sykmeldt tidlig. Hadde det fra uke 6 :sjokk: Er jo nesten verre å få det ille med nummer to enn med første :( Meeeeen! Det er jo et godt tegn for graviditet da :nigo:

 

Jaa.. jeg merket det allerede uken etter positivt test sist.. spent på hvordan det går med neste... de sier jo at ingen graviditeter er like, og er ikke gitt at man får de samme plagene ved neste graviditet. Men om jeg er gravid nå så tipper jeg at jeg kommer til å få like vondt denne gangen.. :riste: Dessverre! 

På 19.1.2018 den 23.22, Pjusk skrev:

Oi, så spennende det var her da :nigo: krysser fingrene for positiv graviditetstest når du skal teste!

Takk for fingerkryssing! Veldig spennende altså! 

På 19.1.2018 den 23.27, Metzili skrev:

Vi samsover enda, så her er det egentlig mest oppvåkninger til jeg legger meg.. men det går ut over min dyrebare alenetid :P Synes også samsoving er så koselig, og tror søvnmangelen hadde vært mye værre dersom vi ikke samsov. Bebisen min er 20 måneder straks... så ikke så veldig bebis lengre :( 

Hvordan går det med symptomene? merket du at du var gravid før positiv test sist? ....  ser at du har oppdatert med graviditetssymtpomer nå! 

oioioi! Så spennende... klarer du å holde deg fra testingen? 

Ååh ja samsoving :hjerte: Det beste jeg vet! 

Symptomene er der i høy grad fortsatt. Det er såpass at jeg tror det har klikka for meg dersom jeg ikke er gravid :P Hadde endel symptomer sist også, mye av de samme! Så det er veldig spennende. Skal egentlig ikke teste før torsdag (ca 12 dpo), men tipper jeg ryker på en smell og tester i morgen (10 DPO), selv om jeg vet at det er store sjangser for at den er negativ uansett om jeg er gravid eller ikke. Men tror ikke jeg klarer å la vær :ler::klaske: 

12 timer siden, Poppsilopp skrev:

Spennende :yvonne:

Ææææ jaaaa :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å la være å teste, er noe av det vanskeligste som finnes! Husker jeg testet 6 dpo engang, og den var IKKE positiv.. men var ikke gravid heller da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Metzili skrev:

Det å la være å teste, er noe av det vanskeligste som finnes! Husker jeg testet 6 dpo engang, og den var IKKE positiv.. men var ikke gravid heller da :fnise:

Hehe 6 DPO ja :fnise: men forståelig da, man er jo så spent! 

I morgen er jeg 10 DPO, så daaaa er det vel lov? :plystre: Selvom jeg ikke fikk positiv før 12 sist :ler: jaja...

2 timer siden, murray skrev:

Tr her! Krysser fingre for positiv test for deg denne uka :)

Blææ kjedelig! Satser på full klaff neste måned :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ test i dag, ca 10 DPO. Som ventet egentlig :P Fikk jo ikke positiv test før 12 DPO sist. Men må innrømme at selvtilliten daler mer og mer jo nærmere IKM kommer :klaske::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, kaffemor skrev:

Negativ test i dag, ca 10 DPO. Som ventet egentlig :P Fikk jo ikke positiv test før 12 DPO sist. Men må innrømme at selvtilliten daler mer og mer jo nærmere IKM kommer :klaske::ler: 

Akk, vi er to. Jeg hadde håpet du skulle rase i vei foran med positiv test, men vi er nok litt for utålmodige. Ca 10DPO kan jo også være 9DPO for alt du vet! Her må ingen håp oppgis enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant!

Vi er jo så synkrone, at om vi er gravide nå så får vi sikkert positiv test på samme dag også :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...