Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen! 

Hehe liker at dere er spente :ler: Jeg tok faktisk en test i går.. :sjenert: Og den var helt blendahvit :( Eller, det var en skyggestrek der, men den streken var der FØR jeg tok testen :roll: Så det var jo åpenbart en skyggestrek. Såå jeg dropper testing i dag og venter til i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gleder jeg meg til å titte innom her i morgen. Da håper jeg det ikke er noen skyggestrek, men en ordentlig strek :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag også :( Bare den dumme skyggestreken! Nå kom mensenkrampene også, så TR kommer nok i morgen som tenkt. 

Må si at jeg ikke er så fornøyd med babyplan testene fra billige tester. Skyggestrek på flere av dem og det er så dumt. Får jo falske forhåpninger :P 

Meeen alt håp er ikke ute før TR dukker opp. Har imidlertid ikke så veldig troa nå :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, kaffemor skrev:

Negativ i dag også :( Bare den dumme skyggestreken! Nå kom mensenkrampene også, så TR kommer nok i morgen som tenkt. 

Må si at jeg ikke er så fornøyd med babyplan testene fra billige tester. Skyggestrek på flere av dem og det er så dumt. Får jo falske forhåpninger :P 

Meeen alt håp er ikke ute før TR dukker opp. Har imidlertid ikke så veldig troa nå :klaske: 

Så kjedelig kaffemor! Hvilken dpo er du? Men som du sier er ikke alt håp ute enda!!🤞 

Jeg syns det er så rart med tester og skyggestrek. Har aldri fått noe antydning til strek hvis jeg ikke har vært gravid. Testa med de babyplan nå denne ganga,testet med andre billigtester de andre gangene.Kan det være forskjellige batcher som gjør at noen har mer skyggestrek enn andre kanskje?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, blomst12 skrev:

Så kjedelig kaffemor! Hvilken dpo er du? Men som du sier er ikke alt håp ute enda!!🤞 

Jeg syns det er så rart med tester og skyggestrek. Har aldri fått noe antydning til strek hvis jeg ikke har vært gravid. Testa med de babyplan nå denne ganga,testet med andre billigtester de andre gangene.Kan det være forskjellige batcher som gjør at noen har mer skyggestrek enn andre kanskje?🤔

Jaa kjedelig altså! Jeg ble gravid på 2 av 3 forsøk sist jeg prøvde, så jeg er «vant» med at det klaffer fort :P Jeg er ikke helt sikker på DPO, men tror jeg hadde EL tirsdag-torsdag for snart to uker siden. Såå 11-13 DPO. I følge appen skal jeg få TR i morgen, men jeg har hatt litt ustabile sykluser det siste halve året. Så får se.. krampene kom i dag da, så ikke umulig om tanta dukker opp i morgen. 

Jeg opplevde aldri skyggestreker da vi prøvde på sønnen vår. Så jeg er heller ikke vant til det. Mulig det er som du sier ja, at noen batcher har mer enn andre :vetikke: Får vel det man betaler for også, veldig billige tester, så kan vel ikke forvente all verdens :ler::P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende!! Jeg har tatt tester omtrent månedelig i nesten tre år (ikke rart man blir blakk :hoho:) og aldri opplevd antydning til strek med mindre jeg har vært gravid, så kanskje, kanskje! Krysser fingrene for deg! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Poppsilopp skrev:

Her var det spennende!! Jeg har tatt tester omtrent månedelig i nesten tre år (ikke rart man blir blakk :hoho:) og aldri opplevd antydning til strek med mindre jeg har vært gravid, så kanskje, kanskje! Krysser fingrene for deg! :strix: 

Jeg har heller aldri hatt det før, men siden fredag har jeg fått det på alle utenom en :snurt: 

Blir sååå frustrert altså! Tok en ny test i morges, også denne med skyggestrek! Denne var enda tydeligere, samboer så også streken lett. MEN den er fortsatt veldig svak, for svak til at jeg er 12-14 DPO. Og det ser ikke ut som om det er farge i den. Sååå.. skyggestrek :daane: 

Tror jeg går å kjøper meg noen tester på apoteket dersom ikke TR dukker opp i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, kaffemor skrev:

Jeg har heller aldri hatt det før, men siden fredag har jeg fått det på alle utenom en :snurt: 

Blir sååå frustrert altså! Tok en ny test i morges, også denne med skyggestrek! Denne var enda tydeligere, samboer så også streken lett. MEN den er fortsatt veldig svak, for svak til at jeg er 12-14 DPO. Og det ser ikke ut som om det er farge i den. Sååå.. skyggestrek :daane: 

Tror jeg går å kjøper meg noen tester på apoteket dersom ikke TR dukker opp i løpet av dagen.

Åååh! Jeg har heller aldri hatt strek med mindre jeg har vært gravid, så jeg har godfølelsen jeg :) Det kan jo godt hende at EL var litt senere enn forventet og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lille_frosk skrev:

Åååh! Jeg har heller aldri hatt strek med mindre jeg har vært gravid, så jeg har godfølelsen jeg :) Det kan jo godt hende at EL var litt senere enn forventet og?

Om EL var senere så skal det mye til for at det har klaffet, for vi la sist inn aksjer den torsdagen, og så var jeg bortreist i flere dager.. :( men det er jo en mulighet da.. Selvom jeg er rimelig sikker på at EL var da.. sånn ift hvordan kroppen reagerte! :) 

Bra du har troa! Jeg har gitt litt opp. Har egentlig ikke vært såå gira denne PPen i det hele tatt, og regner med at det ikke har klaffet. Men så lenge TR ikke har kommet er det jo en liten mulighet da :):hoppe: 

Men jeg går med truseinnlegg i dag foråsidetsånn. TR kan komme når som helst nå! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sisti skrev:

Prøv å dyppe en test i vann og se om det gir skygge? :nigo:

Har ikke fler sånne billige tester igjen nå. Bestilte «bare» 10 før vi startet prøvingen, tenkte det ville holde en stund :hoho::daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok på tide med en apotekstest ja :jepp: 

Jeg har heller aldri opplevd skyggestrek. Må være enormt frustrerende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marimba skrev:

Er nok på tide med en apotekstest ja :jepp: 

Jeg har heller aldri opplevd skyggestrek. Må være enormt frustrerende! 

Veldig altså :snurt: 

 

Tur til tannlegen er overstått :hoppe: Ikke vært der på eeeevigheter, så en lettelse å høre at alt var bra, null hull, lite tannstein og generelt bare god stemning :nigo: 

Jeg sa til tannlegen at jeg var gravid :hoho: Ble plutselig usikker på dette med røntgen og stråling osv. Så da bare sa jeg at jeg fant ut at jeg var gravid i dag :sjenert: For å være på den sikre siden liksom. Litt kleint når hun gratulerte hjertelig da :ler: Spesielt om jeg faktisk ikke ER gravid. Litt kleint når jeg skal dit om et år. Hvor er ungen liksom? Ehm neeeei du den er hjemme :roll::ler:  Jeg kunne ta sidebilder da, hun mente at da fikk man like mye stråling som ved å være en time ute i frisk luft liksom (er visst stråling ute- ekkelt altså). Men vi droppet de 360graders bildene for sikkerhetsskyld. Fikk også på meg en slags beskyttelseskappe. Men ææh. Ble litt stressa nå allikavel. Angrer litt på at jeg gjorde det. 

Rimelig teit å stresse over sånt når jeg mest sannsynlig ikke er gravid engang da men :roll: Der har dere meg! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har god erfaring med de rsfu strimmel testene fra apoteket. Da får man 6 stk til rundt 150-200kr, så det blir ikke like dyrt som de enkelt testene. Aldri hatt skygger på de. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg har god erfaring med de rsfu strimmel testene fra apoteket. Da får man 6 stk til rundt 150-200kr, så det blir ikke like dyrt som de enkelt testene. Aldri hatt skygger på de. 

 

Takk for tips! Kjøpte de :hoppe::) 

 

Noen som vet hvor lenge man burde holde seg dersom man skal teste på ettermiddagsurin? Er det 4 timer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... holdt meg fire timer og testet med RFSU. Oooog: 

 

2 streker :sjokk: Fortsatt veldig svak, men tydelig nok, med farge og alt!! 

 

Helt sjokka jeg nå :daane: 

Den er veldig svak altså, så vil tippe EL var torsdagen ca og at jeg da er ca 12 DPO i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kaffemor skrev:

Okei... holdt meg fire timer og testet med RFSU. Oooog: 

 

2 streker :sjokk: Fortsatt veldig svak, men tydelig nok, med farge og alt!! 

 

Helt sjokka jeg nå :daane: 

Den er veldig svak altså, så vil tippe EL var torsdagen ca og at jeg da er ca 12 DPO i dag! 

:hoppe:  :bolledeig:  

Sååå gøy!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...