Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg ferdig operert . 350 over muskel! Fortsatt godt Bedøvd rundt puppane men alt har gått over forventning ;)

Gratulerer så mye!! Jeg har også operert i dag. Må si det er deilig å være ferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid tok det før før puppene deres slappet av/ikke presset etter operasjon?

Er en uke siden min op. nå og de er fortsatt veldig stramme/harde og sprengende.

Skrevet

Gratulere til deg og! Hvordan er formen din?

Opererte kl2, å er overraskende bra form enda, kun svimmel . Rekner med formen blir litt verre imårgen men men..

Gratulerer så mye!! Jeg har også operert i dag. Må si det er deilig å være ferdig!

Skrevet

Gratulere til deg og! Hvordan er formen din?

Opererte kl2, å er overraskende bra form enda, kun svimmel . Rekner med formen blir litt verre imårgen men men..

Takk! Formen er egentlig overasskende bra. Hadde forberedt meg på mer smerter, men har egentlig bare vondt i stinga og på siden av brystene, spesielt når jeg puster. Har vært mye svimmel jeg og, så har kastet opp flere ganger :( Samme her, forbereder meg også på at morgendagen blir verre... Bra å høre at din form også er grei. Bare det nedpress-båndet som irriterer meg, det gnager såå!!

Skrevet

Gratulerer så mye Fourboobies :-) :-) Så godt å høre at OP er vel overstått og at alt gikk bra !! Jeg skal til konsultasjon nå kl 19.30 og er minst like spent som forrige gang ;-) Håper du får en behagelig kveld :-)

Konsultasjon overstått. . 600 cc høyprofil over muskel :-) :-)

Skrevet

Ja, bjyndet svi i arr nå som bedøvelsen h

Begynt å gå ut :/

Takk! Formen er egentlig overasskende bra. Hadde forberedt meg på mer smerter, men har egentlig bare vondt i stinga og på siden av brystene, spesielt når jeg puster. Har vært mye svimmel jeg og, så har kastet opp flere ganger :( Samme her, forbereder meg også på at morgendagen blir verre... Bra å høre at din form også er grei. Bare det nedpress-båndet som irriterer meg, det gnager såå!!

Skrevet

Ja, arrene er det som gjør mest vondt egentlig.. Svir så! Men hjelper litt med smertestillende da, men føler jeg har tatt overasskende lite smertestillende :) Hvor mye tok du? over eller under muskel?

Skrevet

Ja, bjyndet svi i arr nå som bedøvelsen h

Begynt å gå ut :/

Skrevet

Ja den svia som er Værst, godt å høre at vi er i same båt 🙈 la 325 å 350 over muskel :) du da ?

Ja, arrene er det som gjør mest vondt egentlig.. Svir så! Men hjelper litt med smertestillende da, men føler jeg har tatt overasskende lite smertestillende :) Hvor mye tok du? over eller under muskel?

Skrevet

[👍

quote name="Gudinnen82" post="13973785" timestamp="1392411511"]

Skrevet

[👍

quote name="Gudinnen82" post="13973785" timestamp="1392411511"]

Skrevet

Det går overraskende bra ennå, svir i arra å har starte å hovne opp!

Ja hun er flink :) å narkosen å dei tablettene jeg fikk før var en drøm ☺️

Håper formen er bra ? Margit var veldig behagelig og flink :-)

Skrevet

Fortsatt fin jeg, kun arret på

Høyre side som svir en del :) men ellers ingen smerter eller ubehag. Tar paralgin kvar 6 time så de holder vell nede smerten tenker jeg :)

Hvorda går det i dag Fourboobies.?

Skrevet

Høyre side som svir en del :) men ellers ingen smerter eller ubehag. Tar paralgin kvar 6 time så de holder vell nede smerten tenker jeg :)

Hvorda går det i dag Fourboobies.?

Skrevet

Ja bare å ta smertestillende , ikke vits å ha mere ubehag enn man må.

Er ikke sikkert Margit blir på klinikken etter sommeren da :-( Men fast bestemt på å bruke henne, så blir tur til Drammen og klinikken hennes om hun ikke er her :-)

Skrevet

Åh? Sier du de? Skal hun slutte ? 😳

Ja bare å ta smertestillende , ikke vits å ha mere ubehag enn man må.

Er ikke sikkert Margit blir på klinikken etter sommeren da :-( Men fast bestemt på å bruke henne, så blir tur til Drammen og klinikken hennes om hun ikke er her :-)

Skrevet

Ja den svia som er Værst, godt å høre at vi er i same båt la 325 å 350 over muskel :) du da ?

Jeg la inn 430 over muskel :biggrin:

Nå har det begynt å klø skikkelig der bandasjen er også, skikkelig irriterende når man ikke kan klø. Føler den sportsbh jeg fikk på klinikken presser skikkelig på arra der det svir, gjør iallefall vondt i ha den på. Hvordan er formen din i dag? Gleder meg til å bli ferdig med dette!!

Skrevet

Åh? Sier du de? Skal hun slutte ? 😳

Hun sa bare at hun kanskje ikke var der etter sommeren.. men om så drar jeg med meg gubben og tar en tur til Drammen ;-)

Skrevet

Ja, de eneste som plager meg er denne Sveiien på arret , håper de går fort over, kjenne de heldivis kun når jeg er i bevegelse. Ellers er formen helt fin , tar paralgin kvar 6 time og oxynorm til kvelden :)

Hvordan er din da? Jeg har ikke dette støttebande , kun sportbh

Jeg la inn 430 over muskel :biggrin:

Nå har det begynt å klø skikkelig der bandasjen er også, skikkelig irriterende når man ikke kan klø. Føler den sportsbh jeg fikk på klinikken presser skikkelig på arra der det svir, gjør iallefall vondt i ha den på. Hvordan er formen din i dag? Gleder meg til å bli ferdig med dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...