Gjest Wallet Skrevet 9. februar 2014 #30781 Skrevet 9. februar 2014 Nå er det ca 2 og en halv uke siden operasjonen. Fikk beskjed om at jeg måtte gå med brystbåndet en uke til, så da får jeg endelig ta det av på onsdag. Skal bli utrolig deilig! Har i tillegg kjøpt meg Pierre Robert sports bh. Den er kjeempe behagelig å ha på seg, og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. Har enda ikke klart å sove på siden/magen, men det kommer seg vel.
anita1988 Skrevet 9. februar 2014 #30782 Skrevet 9. februar 2014 Var en c da , så ble jeg en d under svangerskap å amming og vAr veldig fornøyd me den størelsen ! Skal operere fredag å eeeeer så spent ☺️ Skjønner jeg vedlig godt! Utrolig masse lykke til
solocola Skrevet 9. februar 2014 #30783 Skrevet 9. februar 2014 Noen som har opplevd at implantetene har grodd fast på forskjellige steder i puppene? kjennes og ser ut som at silikonet i venstre pupp har setta seg fast lenger ut mot siden, enn i den høyre. Hvis noen har opplevd det, eller hørt om noen det har skjedd med. Hva ble gjort videre da? må man opperere på nytt? og blir det i såfall på min regning eller betaler dem? vet at det kan variere fra klinikk til klinikk, og skal ta det opp med klinikken min på kontrollen jeg skal på i mars, men var bare nysgjerrig på om noen andre hadde opplevd det samme.
Gudinnen82 Skrevet 10. februar 2014 #30784 Skrevet 10. februar 2014 Hei Bruke dette forumet da jeg tok min første brystforstørrelse i 2009 - utrolig godt å ha et slikt forum der man kan stille spørsmål og få svar :-) Jeg tok 300 cc over muskel forrige gang og har nå bestemt meg for å utføre ny operasjon , denne gang med ønske om 500 cc , også over muskel. Noen her som har innlegg i denne str el tilsvarende som kan fortelle meg om operasjon,resultat ,over/ under muskel etc ? Og til alle dere med nye pupper...Grattis!! :-)
Gudinnen82 Skrevet 11. februar 2014 #30785 Skrevet 11. februar 2014 Hei Bruke dette forumet da jeg tok min første brystforstørrelse i 2009 - utrolig godt å ha et slikt forum der man kan stille spørsmål og få svar :-) Jeg tok 300 cc over muskel forrige gang og har nå bestemt meg for å utføre ny operasjon , denne gang med ønske om 500 cc , også over muskel. Noen her som har innlegg i denne str el tilsvarende som kan fortelle meg om operasjon,resultat ,over/ under muskel etc ? Og til alle dere med nye pupper...Grattis!! :-)Noen her me Noen her som har operert seg to ganger ? Vil gjerne høre hvordan det gikk i forhold til OP nr 1
M8M Skrevet 11. februar 2014 #30786 Skrevet 11. februar 2014 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig spart til å få brystforstørrelse tok litt tid og nå gleder jeg meg. Lurer på en del spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg bor i Bergen og vill helst ta det her.. Har noen erfaringer med aleris i Bergen ? Venter med å få konsultasjonstime der. Veldig usikker på størrelsen og over\under musklen og hvilken silikon, hørt at runde er billigst men er de finest ? men det får jeg sikkert mer info om også.. Jeg er 163cm og 62kg og vill ha bryster som passer min kropp, men vill heller ha mer enn forlite.. Denne siden her er bare super bra!
Amyful Skrevet 11. februar 2014 #30787 Skrevet 11. februar 2014 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig spart til å få brystforstørrelse tok litt tid og nå gleder jeg meg. Lurer på en del spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg bor i Bergen og vill helst ta det her.. Har noen erfaringer med aleris i Bergen ? Venter med å få konsultasjonstime der. Veldig usikker på størrelsen og over\under musklen og hvilken silikon, hørt at runde er billigst men er de finest ? men det får jeg sikkert mer info om også.. Jeg er 163cm og 62kg og vill ha bryster som passer min kropp, men vill heller ha mer enn forlite.. Denne siden her er bare super bra! Gratulerer med ferdig oppspart! :D Runde er billigst ja, men både runde og anatomiske har fordeler og ulemper Anatomiske har ru overflate for at de skal gro fast og ikke rotere. Med runde kan du velge. Ru har større sjanse for å riple/bølger (men under muskel har mindre sjanse for ripling enn over uansett) Glatt overflate beveger seg litt mer i lommen innvendig, kjennes visst mer naturlig ut. Anatomiske er dråpeformede, sånn at det er mer fyll i bunnen enn på toppen av brystet. Men ulempen er at de forblir sånn også når man ligger, og kan virke litt fastere generelt. Altså kan runde med glatt overflate virke litt mer naturlig på grunn av tyngdekraften, og at de er litt mer bevegelige. Ang. under eller over muskel, runde eller anatomiske, så vil du nok få mye informasjon og hjelpe deg med å velge det som kler deg best, og gir det resultatet du vil ha. Husk å spørre for mye enn for lite, så du får svar på alt du vil vite på konsultasjonen :D
strawberrybrunette Skrevet 11. februar 2014 #30788 Skrevet 11. februar 2014 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig spart til å få brystforstørrelse tok litt tid og nå gleder jeg meg. Lurer på en del spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg bor i Bergen og vill helst ta det her.. Har noen erfaringer med aleris i Bergen ? Venter med å få konsultasjonstime der. Veldig usikker på størrelsen og over\under musklen og hvilken silikon, hørt at runde er billigst men er de finest ? men det får jeg sikkert mer info om også.. Jeg er 163cm og 62kg og vill ha bryster som passer min kropp, men vill heller ha mer enn forlite.. Denne siden her er bare super bra! Heisann! Jeg har lik høyde som deg, men veier noe mindre. Hvilken str som passer deg best avhenger av ditt utgangspunkt, hvor mye brystvev du har samt form. Jeg hadde C cup fra før av og la inn 340 over muskel, PK og jeg hadde i utgangspunktet blitt enig om endel mindre, men siden jeg hadde et ganske bredt og tykkt vev, måtte jeg ha litt mer, da det ble veldig god plass. Så jeg tror det er veldig vanskelig å avgjøre på forhånd. Men man bør selvsagt ikke putte inn altfor mye hvis man ikke har en så stor figur. Gå for noe du føler deg vel med
strawberrybrunette Skrevet 11. februar 2014 #30789 Skrevet 11. februar 2014 Jøss skal si du er flink som handler første dag etter op! jeg følte meg mer eller mindre ubrukelig og holdt sengen den dagen idag er 2. dag etter op for meg, jeg har ingen direkte smerter med mindre jeg bruker armene for mye.. Har ubehag noen cm fra såret, mot ribbeina. Og jeg føler jeg må gå krummet i ryggen og holder på puppene for jeg er reddd de skal "dette av" Takk Formen har vært overraskende bra hele veien, hadde trodd jeg skulle være sengeliggende hvertfall noen dager. Nå er jeg på dag 4 og har nettopp tatt min første dusj Hvordan går det med deg nå?
Fourboobies Skrevet 11. februar 2014 #30790 Skrevet 11. februar 2014 Hvilken størelse har du blitt nå etter du la inn 340? Heisann! Jeg har lik høyde som deg, men veier noe mindre. Hvilken str som passer deg best avhenger av ditt utgangspunkt, hvor mye brystvev du har samt form. Jeg hadde C cup fra før av og la inn 340 over muskel, PK og jeg hadde i utgangspunktet blitt enig om endel mindre, men siden jeg hadde et ganske bredt og tykkt vev, måtte jeg ha litt mer, da det ble veldig god plass. Så jeg tror det er veldig vanskelig å avgjøre på forhånd. Men man bør selvsagt ikke putte inn altfor mye hvis man ikke har en så stor figur. Gå for noe du føler deg vel med
strawberrybrunette Skrevet 11. februar 2014 #30791 Skrevet 11. februar 2014 Hvilken størelse har du blitt nå etter du la inn 340? Nå er jeg bare 4 dager post op. så har ikke fått prøvd noen bh'er enda, men vil tippe jeg er mellom D-E cup
silkhand Skrevet 11. februar 2014 #30792 Skrevet 11. februar 2014 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig spart til å få brystforstørrelse tok litt tid og nå gleder jeg meg. Lurer på en del spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg bor i Bergen og vill helst ta det her.. Har noen erfaringer med aleris i Bergen ? Venter med å få konsultasjonstime der. Veldig usikker på størrelsen og over\under musklen og hvilken silikon, hørt at runde er billigst men er de finest ? men det får jeg sikkert mer info om også.. Jeg er 163cm og 62kg og vill ha bryster som passer min kropp, men vill heller ha mer enn forlite.. Denne siden her er bare super bra! Hei ) Jeg vil bare si at jeg opererte meg på Teres Bergen som ligger på Nesttun, og de anbefaler jeg virkelig! Helt fantastisk oppfølging og veldig flink kirurg! Ble operert av dr.Ørner. Du er 10 cm lavere enn meg men veger det samme. Jeg fikk 300ml runde over muskel. Fra før hadde jeg en del brystvev men følte at alt lå "under nippelen" om du skjønner de var flate oppå. Så jeg ville ha fylde oppå også. De ble akkurat som jeg hadde ønsket! Lykke til )
silkhand Skrevet 11. februar 2014 #30793 Skrevet 11. februar 2014 Takk Formen har vært overraskende bra hele veien, hadde trodd jeg skulle være sengeliggende hvertfall noen dager. Nå er jeg på dag 4 og har nettopp tatt min første dusj Hvordan går det med deg nå? Hei:)jeg er på dag 5 å føler veldig store fremskritt hver dag kommer meg opp av seng/sofa alene og får på/av meg sportsbh uten hjelp, herlig:) har også handlet litt idag. Og spasert en liten tur! prøver meg på jobb i morgen.har kontorjobb:)
ellebelle Skrevet 11. februar 2014 #30794 Skrevet 11. februar 2014 Har noen av dere som nettopp har operert opplved at det av og til gjør vondt å drikke kalde ting..? Kjenner liksom at f.eks vannet gjør puppene kalde på en måte, akkurat som det renner igjennom dem.. Veldig merkelig følelse! er ofte kald på puppene i tillegg, og niplene er utroolig ømme. 3 uker siden operasjon
strawberrybrunette Skrevet 11. februar 2014 #30795 Skrevet 11. februar 2014 Hei:)jeg er på dag 5 å føler veldig store fremskritt hver dag kommer meg opp av seng/sofa alene og får på/av meg sportsbh uten hjelp, herlig:) har også handlet litt idag. Og spasert en liten tur! prøver meg på jobb i morgen.har kontorjobb:) Så fint at det går så greit. Lykke til på jobb i morgen, skal også tilbake snart. Vet du forresten om man kan bruke en annen sportsbh enn den man får på klinikken? Synes det blir litt lenge å gå med samme bh'en i 4 uker.
silkhand Skrevet 12. februar 2014 #30796 Skrevet 12. februar 2014 Så fint at det går så greit. Lykke til på jobb i morgen, skal også tilbake snart. Vet du forresten om man kan bruke en annen sportsbh enn den man får på klinikken? Synes det blir litt lenge å gå med samme bh'en i 4 uker. Jeg spørte pk dagen etter op om jeg kunne bytte,den jeg fikk var såå vond. Da sa han at det gikk bra,så lenge det var støttebh
Gudinnen82 Skrevet 12. februar 2014 #30797 Skrevet 12. februar 2014 Så det var en av dere damer her som skulle operere seg med Margit Hammerstad..skal selv ta op nr 2 hos henne og vil veldig gjerne høre hvordan det gikk med deg..tror du skulle operere deg kommende fredag ? :-)
Fourboobies Skrevet 12. februar 2014 #30798 Skrevet 12. februar 2014 Ja det stemmer! Vi er to venninner som har deler dette navne, eie opererte seg med margit før jul å jeg nå fredag! Hun er veldig fornøyd å margit virker flink of trygg Hvor skal du operere deg ? Hører margit reiser rundt på forskjellige klinikker og.. Hvorfor opererer du deg på nytt ? Har du vert på konsultasjonstime hos margit ? Så det var en av dere damer her som skulle operere seg med Margit Hammerstad..skal selv ta op nr 2 hos henne og vil veldig gjerne høre hvordan det gikk med deg..tror du skulle operere deg kommende fredag ? :-)
Gudinnen82 Skrevet 12. februar 2014 #30799 Skrevet 12. februar 2014 Ja det stemmer! Vi er to venninner som har deler dette navne, eie opererte seg med margit før jul å jeg nå fredag! Hun er veldig fornøyd å margit virker flink of trygg Hvor skal du operere deg ? Hører margit reiser rundt på forskjellige klinikker og.. Hvorfor opererer du deg på nytt ? Har du vert på konsultasjonstime hos margit ? Takk for svar. Skal operere meg i Volda, på Hud og Laserklinikken. Blir først på seinsommer da jeg ikke har anledning å utføre OP før dette pga jobb, flytting, ferie ol. Opererte meg der i februar 2009 og skal ta ny OP rett å slett for å øke størrelsen på innleggene ( hadde ikke plass til mere ved forrige operasjon ) Skal/ har dere også vert i Volda ? Jeg er SÅ fornøyd med den klinikken, følte meg veldig trygg både før og etter op . Skal til konsultasjon nå fredag, gleder meg. Hvilken str har dere valgt ? over/under muskel ? Klem
Fourboobies Skrevet 12. februar 2014 #30800 Skrevet 12. februar 2014 Hun før jul tok 250 under muskel å jeg 300 over muskel.. Hvor høg vekt er du? Barn? Hvilken størelse var du før op å nå etter du la inn 300? Jeg er har ammet så har litt løs hud så er veldig spent på resultat Takk for svar. Skal operere meg i Volda, på Hud og Laserklinikken. Blir først på seinsommer da jeg ikke har anledning å utføre OP før dette pga jobb, flytting, ferie ol. Opererte meg der i februar 2009 og skal ta ny OP rett å slett for å øke størrelsen på innleggene ( hadde ikke plass til mere ved forrige operasjon ) Skal/ har dere også vert i Volda ? Jeg er SÅ fornøyd med den klinikken, følte meg veldig trygg både før og etter op . Skal til konsultasjon nå fredag, gleder meg. Hvilken str har dere valgt ? over/under muskel ? Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå