Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar :) nei jeg føler at de er så spiss, ute med nippelen.. Ser så rart ut, men håper det kommer seg med tiden :) er verfall veldig fornøyd med strl!

Det er helt normalt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvordan går det med dere alle? Er dere like fornøyde enda me puppene ? Skal operere neste fredag , grugleder meg å er sååååå spent.

Så gøy :) Jeg skal på konsultasjon til uken nå og er utrolig spent . Hva slags klinikk skal du operere p?

• Liker 1
Skrevet

Så spennende å følge alle dere her inne,

Da er det straks 11 uker siden min operasjon å alt har gått supert.

Jeg la inn 350 cc under muskel dråpeformede.

Jeg er 174 og 53 kg.

Kjenner litt på den at jeg angrer på at jeg hørte på pk og tok anatomiske proteser...

Var lenge i tvil på runde eller anatomiske.

Grunnen til misnøyen er at det er lite oppe om dere skjønner hva jeg mener...Synes de har litt hengepupp form selv om de er veldig faste. Siden jeg er ganske tynn kjenner jeg protesen ganske godt utenpå huden, litt ekklere enn jeg hadde trodd. (viste det på forhånd siden pk sa det)

Har fått målt bh størrelse til 65 e/f så jeg burde jo være fornøyd..

Noen andre med sammen høyde/vekt protese størrelse og form som vil dele litt med meg?

Hei! Gratulerer med vell overstått operasjon, synd å høre at du ikke ble 100 % fornøyd.. Jeg skal inn på konsultasjon til uken og er litt lavere enn deg. Jeg er 166 høy og veier 53 kilo og bruker stort sett 70/75 B. Kunne jeg spørre deg hvorfor han anbefalte anatomiske proteser? Jeg hadde egentlig tenkt runde

Jeg står mellom to alternativer for størrelse, enten noe rundt 300/350 eller opp mot 450, men har ikke helt klart å bestemme meg hvor stort jeg egentlig føler meg komfortabel med å få. Hvordan synes du dine ble i forhold til størrelse, ser de fortsatt naturlige ut?

Skrevet

Nå er de snart 5 uker gamle og skiftet teipen for 4 gang igår.

Fikk riktig så sjokk når jeg så hvordan sårene er blitt, de synes jo så lite.

Samboeren som har helt hetta får slike op.sår satte på teipen igår etter at han grundig sjekket hvordan de så ut. Er pittelitt skorpe på den ene siden, og har alltid tatt den av såpass forsiktig den teipen, at de har fått være helt til det har løsnet uten å blitt dratt av ved teipbytte. Nå måtte jeg ha hjelp pga jeg hadde store vanskeligheter med å se hvor jeg har blitt skåret i, og enkelte steder midt i såret er det en marginal tynn lys stripe. Merker at når han satte den på, så sitter også teipen bedre og merker ikke at den er på lengre.

Dette med super overfølsomme pupper har gitt seg, og det er normale nå. Blitt mer følsom etter op, og var ganske følsom før op. Sånn at jeg før op lett fikk brystorgasmer, nå er de orgasmene blitt såpass digg at det tar nesten kaka! :P

Ligger mye på siden, men ikke lagt meg på magen enda. Kjenner de er blitt mer og mer en del av meg, og føles ikke som to klumper som er puttet inn der. Veldig glad for det, for det var ikke en spes deilig akkurat å kjenne implantatene så godt.

Mykere og dropper sakte men sikkert for hver dag som går. Kun en uke til lg jeg kan bruke alle de fine bhene jeg har kjøpt. Det gleder jeg meg til.

Hvordan har det gått med dere andre nyop da?

Skrevet

Første dagen etter op. går også veldig bra. Litt værre å komme seg opp av sengen, men går helt fint når jeg først har fått reist meg. Var en tur ute å handlet inn noen digge puter i dag, så jeg får sove litt bedre :D

Føler også at mine bryster er ganske spisse, litt sånn trekant aktig, men kommer seg vel som jeg ser dere skriver.

Skrevet

Heihei. Bare lurte på hvilken dag dere følte dere bedre på? Altså ikke var så øm og var lettere å komme seg rundt? :)

Her var det vel dag 5, før jeg følte meg nogelunde oppegående:)

Skrevet

Første dagen etter op. går også veldig bra. Litt værre å komme seg opp av sengen, men går helt fint når jeg først har fått reist meg. Var en tur ute å handlet inn noen digge puter i dag, så jeg får sove litt bedre :D

Føler også at mine bryster er ganske spisse, litt sånn trekant aktig, men kommer seg vel som jeg ser dere skriver.

Jøss skal si du er flink som handler første dag etter op! :) jeg følte meg mer eller mindre ubrukelig og holdt sengen den dagen :P idag er 2. dag etter op for meg, jeg har ingen direkte smerter med mindre jeg bruker armene for mye.. Har ubehag noen cm fra såret, mot ribbeina. Og jeg føler jeg må gå krummet i ryggen og holder på puppene for jeg er reddd de skal "dette av" :P

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg hiver meg med ettersom jeg føler et ENORMT behov for litt lufting av tanker og ikke minst råd & tips. Denne tråden er veldig bra, har fått masse tips allerede.

Jeg er 32 år, 172 høy og 56 kg. Ferdig med å amme mine 2 fantastisk søte barn og har mistet ALL form for pupp etter sistemann ble ferdig i høst...! Jeg har alltid vært slank og har alltid hatt små pupper (type 75A), men har vært veldig fornøyd med de hele livet for de var søte og små, stod rett ut, hang aldri og var aldri i veien!............ inntil jeg ble ferdig med å amme andremann. Da var det seriøst null pupp igjen. Og for første gang i livet har jeg fått dårlig selvfølelse pga en "kroppslig greie". Det er utrolig rart og en helt ny følelse å kjenne på!

Jeg er fortsatt godt fornøyd med hele resten av kroppen etter 2 graviditeter, gjør mitt beste for å trene jevnlig og komme tilbake til mitt gamle "jeg", men skjønner jo at det er grenser for hvor mye puppene kan vokse kun ved å trene brystmuskulatur... ;-)

Så nylig tok jeg avgjørelsen: Jeg tenkte at jeg kan velge å gå gjennom resten av livet og syte over mine minimale pupper (fyller ikke en A-cup en gang!) og prøve å gjemme de bort (hjelper ikke lenger med bomb shell fra VS engang!!), ELLER ta saken i egne hender: Jeg har bestemt meg for å ta silikon i puppene og har bestilt time til konsultasjon på Fornebuklinikken hos Marius Barstad om 2 uker.

GLEDER MEG MAX!! Og er faktisk helt sikker på at jeg kommer til å bli veldig fornøyd etterpå! Men gruer meg. og tenker på alle mulige komplikasjoner. og gruer meg til narkose...

Får 100% støtte fra min mann hvis det er det jeg virkelig ønsker, men han ble nok litt overrasket over at jeg virkelig har bestemt meg for det, for har aldri vært en sånn "silikon-type".. (hva nå enn det er..!) Han liker jo mine små pupper også han, men nå er det jo en gang sånn at jeg føler det ikke lenger er noen "små pupper" der en gang, og jeg merker at det har gjort skikkelig mye med selvfølelsen min!

Men setter pris på å høre fra andre som har vært hos Barstad på Fornebu, og andre som er ca min størrelse (altså 172 høy, 56 kg). Jeg tenker at jeg ønsker meg en C-cup, og forventer å få råd om å legge dette under muskelen ettersom jeg har veldig lite underhudsfett på overkroppen og minimalt med eget kjertelvev (kan seriøst bare være 15 g på hver side igjen...)

Ønsker i utgangspunktet ikke under muskelen pga at jeg ønsker å trene litt overkropp/bryst senere, men tror jeg må det for å få det til å se fint og nokså naturlig ut.

Lurer på om det er andre som har noen erfaringer med det?? Skyver innleggene seg da til siden hvis man tar en armheving??!? Gjør det vondt? Gjorde det veldig vondt (og hvor lenge!) etter at du fikk lagt inn silikon under muskelen? Mengde? Jeg har tenkt 300-350g, runde, men usikker på hvor mye som egentlig trengs for å oppnå mine "wish boobs"... Funnet en del fine eksempler på realself.com -en utrolig bra side for de som drømmer og vurderer!

Håper på tilbakemeldinger!! Klem fra en som gleder seg og virkelig håper hun ikke blir skuffet! :romeo:

Jeg har operert på Fornebuklinikken hos Barstad, og har bare positive ting å si om han. Resultatet ble så bra som det kunne ha blitt. I begynnelsen var jo puppene kjempeharde "ballonger" men nå har de droppet og blitt så godt som perfekte i mine øyne. Er 3 mnd siden min operasjon nå:) Jeg er 180 cm høy og veier 65 kg, har lagt inn 375 cc under muskel i moderat+ profil, og det passer kroppen min veldig bra. Ser ikke unaturlig ut, men i og med at jeg har litt hofter er det nå mer symetri og jeg er veldig fornøyd. Jeg sa til Dr. Barstad at han fullt og helt bestemmer hva han synes jeg burde legge inn, jeg ønsket bare litt mer pupp, og angrer ikke ett sekund på at jeg stolte på han. Jeg var også skeptisk til å legge under muskel, men nå som jeg ser hvor fint og naturlig det er, så angrer jeg ikke. (hadde vel heller ikke muligheten til å legge over) Det var litt ekkelt i begynnelsen når jeg skulle trene igjen, men jeg må si at det eneste jeg kan merke litt nå, er nedtrekk, ikke vondt, bare en litt merkelig følelse, men det blir bedre å bedre. Så det at mange tror at å legge under muskel ødelegger helt for styrketrening vil jeg vel si ikke stemmer helt, men har man et mål om å løfte tungt og feks stille, så kan det vel hende det tar litt lenger tid å komme seg oppover på vektene ettersom brystmusklene er litt svekket.. Vet det er veldig induviduelt hva man trenger for å oppnå en størelse.. Jeg var en 70b cup før jeg la inn silikon, og nå er jeg en 70 E i Hm/cubus str. Min venninne derimot som var en A-cup, la inn under 300 cc og ble en stor c/liten d cup, så her kan "alt" skje:) hehe. Masse lykke til iallefall, du er i trygge hender!!:)

Skrevet

Spennende :) har du tenkt noe på hva du vil ha ?

Skal operere med ei som heite margit hammerstad :)

Så gøy :) Jeg skal på konsultasjon til uken nå og er utrolig spent . Hva slags klinikk skal du operere p?

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Du har blitt anbefalt nøyaktig det samme som jeg har tatt! Jeg har 300 anatomisk, over muskel. Jeg hadde VONDT dag 2, eller ikke annet en lett smerte. Ikke noe problem med bilkjøring etter en uke:) mulig jeg er veldig heldig, men jeg kan både ligge på magen, og støvsuge nå.. Alt er som før. jeg har lagt ut "før"-bilde tidligere, ta en titt og se om det er litt likt med ditt utgangspunkt. Her kommer et bilde fra i dag,13 dager siden op. De har ramlet ned på plass, er myke og fine:)

Så flott résultat du fikk! Og tusen takk for svar.

Litt panikk nå, men det går seg vel til. De ringte fra Stokkan klinikken og sa at operasjonen blir utsatt, og at en annen kirurg på gjøre jobben. PK hadde knekt foten sin.

Typisk min flaks!

Kathrin Sneve skal utføre operasjonen. Noen som har erfaringer med henne?

Hvilken sports BH anbefales? Fikk beskjed om å kjøpe FILS sin med åpning forann i 75 c. Virker veldig liten synes jeg og trang over skuldreme

Skrevet

Dag 3 etter op å kjenner at det skjer mye i puppene :P forskjellige lyder og litt press.. Lettere å gå oppreist idag og får til mer og mer selv :) men-hadde aldri klart meg alene disse dagene...aldri! Takk gud for samboere :)))

Skrevet

:) Jeg har fortsatt ikke helt klart å bli enig med meg selv om hva jeg vil ha, men det står mellom enten noe rundt 300/350 cc eller mer 450 cc. Jeg er 166, 53 kilo og har en B cup i dag, og håper på å få en stor D :) hvor opererte du deg?

Skrevet

Jeg har operert på Fornebuklinikken hos Barstad, og har bare positive ting å si om han. Resultatet ble så bra som det kunne ha blitt. I begynnelsen var jo puppene kjempeharde "ballonger" men nå har de droppet og blitt så godt som perfekte i mine øyne. Er 3 mnd siden min operasjon nå :) Jeg er 180 cm høy og veier 65 kg, har lagt inn 375 cc under muskel i moderat+ profil, og det passer kroppen min veldig bra. Ser ikke unaturlig ut, men i og med at jeg har litt hofter er det nå mer symetri og jeg er veldig fornøyd. Jeg sa til Dr. Barstad at han fullt og helt bestemmer hva han synes jeg burde legge inn, jeg ønsket bare litt mer pupp, og angrer ikke ett sekund på at jeg stolte på han. Jeg var også skeptisk til å legge under muskel, men nå som jeg ser hvor fint og naturlig det er, så angrer jeg ikke. (hadde vel heller ikke muligheten til å legge over) Det var litt ekkelt i begynnelsen når jeg skulle trene igjen, men jeg må si at det eneste jeg kan merke litt nå, er nedtrekk, ikke vondt, bare en litt merkelig følelse, men det blir bedre å bedre. Så det at mange tror at å legge under muskel ødelegger helt for styrketrening vil jeg vel si ikke stemmer helt, men har man et mål om å løfte tungt og feks stille, så kan det vel hende det tar litt lenger tid å komme seg oppover på vektene ettersom brystmusklene er litt svekket.. Vet det er veldig induviduelt hva man trenger for å oppnå en størelse.. Jeg var en 70b cup før jeg la inn silikon, og nå er jeg en 70 E i Hm/cubus str. Min venninne derimot som var en A-cup, la inn under 300 cc og ble en stor c/liten d cup, så her kan "alt" skje:) hehe. Masse lykke til iallefall, du er i trygge hender!! :)

Tusen takk for bra svar!! Veldig betryggende å høre! Å, nå gleder jeg meg skikkelig til konsultasjon & operasjon!

Skrevet (endret)

Aha :) jeg er og en b cup, skal ha 300-350g , har ammet to barn så har litt løs hud så dem skulle prøvde under opr å se hva som passet best ! Er 167 høg å 58 kg :) da ville jeg bli en d cup igjen meinte kirurgen :)

:) Jeg har fortsatt ikke helt klart å bli enig med meg selv om hva jeg vil ha, men det står mellom enten noe rundt 300/350 cc eller mer 450 cc. Jeg er 166, 53 kilo og har en B cup i dag, og håper på å få en stor D :) hvor opererte du deg?

Endret av Fourboobies
Skrevet (endret)

Aha jeg er og en b cup, skal ha 300-350g , har ammet to barn så har litt løs hud så dem skulle prøvde under opr å se hva som passet best ! Er 167 høg å 58 kg da ville jeg bli en d cup igjen meinte kirurgen

Endret av Fourboobies
Skrevet

Aha :) jeg er og en b cup, skal ha 300-350g , har ammet to barn så har litt løs hud så dem skulle prøvde under opr å se hva som passet best ! Er 167 høg å 58 kg :) da ville jeg bli en d cup igjen meinte kirurgen :)

Ser vi har veldig lik kroppstype :) Men for deg så hadde du en D før ammingen? Jeg er mer usikker på størrelsen, men tror det blir til at jeg velger 450. Jeg vil ha et resultat som ikke sier silikon, men mer at jeg er veldig "heldig", er bare ikke så lett å velge

Jeg skal ha konsultasjon neste uke så er ekstremt spent :)

Skrevet

Var en c da , så ble jeg en d under svangerskap å amming og vAr veldig fornøyd me den størelsen ! Skal operere fredag å eeeeer så spent ☺️👍

Ser vi har veldig lik kroppstype :) Men for deg så hadde du en D før ammingen? Jeg er mer usikker på størrelsen, men tror det blir til at jeg velger 450. Jeg vil ha et resultat som ikke sier silikon, men mer at jeg er veldig "heldig", er bare ikke så lett å velge

Jeg skal ha konsultasjon neste uke så er ekstremt spent :)

Gjest Myflower
Skrevet

Det er nå over 3 mnd siden operasjonen og jeg har nå vært på 3-mnd kontroll. Var inne hos PK i 2 minutter tror jeg :laugh: Alt så helt perfekt ut. Jeg har ingen plager (annet enn svak brystmuskulatur på trening enda - opererte jo under muskel så det er helt normalt).

Elsker brystene mine, men kan lett se at det er lett for enkelte å ta mer og mer silikon... man venner seg til størrelsen veeeldig fort ;) Jeg er nå en E-cup og fornøyd med det.

Har fått tilbake nesten all følelse på undersiden av brystene også, og brystene er myke å ta på. PK sa det var ekstrem liten sjanse for komplikasjoner fremover når alt har gått så bra til nå. Alt i alt veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...