Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei!

Lurer på en ting. Håper noen kan hjelpe meg:)

Denne mnd er det 6 mnd siden jeg opererte inn silikon under muskelen. Har gått kjempe fint, helt til nå. Jeg har fulgt alt til punkt og prikke. Men i den venstre puppen, nederst mot høyre ca 2 cm fra arret, mot brystskilleveggen, så kjenner jeg en klump. Kan dytte på den og den er veldig ekkel å ta på. Ganske ille når kjæresten min sier det samme. Må jo si jeg blir veldig bekymret!

Noen som vet hva det er eller hva det kommer av? Redd jeg må operere på nytt eller noe.. Fordi det vil jeg så absolutt ikke! :(

Hilsen en bekymret jente!

Hei! Det er ikke protesekanten du kjenner? Den er ofte bølgete når du står, og en sånn bølge kan jo oppfattes som en kul.

Ellers så burde ALLE som oppdager/mistenker kuler i brystet ta kontakt med lege for å ta en sjekk. Og helst mammografi eller ultralyd.

Det er helt sikkert en enkel forklaring.

:)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt off topic men:

Klinikken jeg skal operere på skriver at jeg skal ha med kvittering på at jeg har betalt, men at internettkvittering ikke gjelder? Mener de at man må i banken for å få en utskrift da?

Endret av smurfinee
Skrevet

Heihei. Bare lurte på hvilken dag dere følte dere bedre på? Altså ikke var så øm og var lettere å komme seg rundt? :)

Skrevet

Jeg tok bare med meg kopi fra nettbanken, altså trykket 'fler detaljer' på overføringa og printa ut denne. Men de spurte aldri om det, jeg betalte en og en halv uke før. Så da var nok alt i orden uansett:)

Litt off topic men:

Klinikken jeg skal operere på skriver at jeg skal ha med kvittering på at jeg har betalt, men at internettkvittering ikke gjelder? Mener de at man må i banken for å få en utskrift da?

Skrevet

Jeg tok bare med meg kopi fra nettbanken, altså trykket 'fler detaljer' på overføringa og printa ut denne. Men de spurte aldri om det, jeg betalte en og en halv uke før. Så da var nok alt i orden uansett:)

Ok, takk. Regner med at det går å skrive det ut som du gjorde. De bør jo uansett kunne sjekke det opp. Betalte også over en uke i for veien :)

Skrevet

Ja er nesten akkurat det samme som meg, ble 345 i venstre og 370 i høyre tror jeg på samme klinikk:) Er du fornøyd med størrelsen din eller? Og hvilken dag begynte du å føle deg bedre på? :)

Er absolutt fornøyd med størrelsen :) Har egentlig ikke hatt noe særlig vondt siden dag to... Men har vært veldig øm og veldig følsom enkelte steder.. Men de siste 3 dagene har det blitt veldig bra.. ( Opererte 14jan) Begynner å føle at dem er mine. Blir nok en del mykere vil jeg tro, men er veldig fornøyd så langt :) Har faktisk kjøpt meg ny bh og bikini allerede. Bare måtte :) :)

Hvordan er det med deg??

Skrevet

Litt off topic men:

Jeg bare ringte inn noen dager før operasjonen og spurte om betalingen var i orden. Det var den, og jeg trengte ikke å tenke på å ordne noen kvittering.. Veldig greit :)
Skrevet

Hei! Da var regningen betalt, og bare en uke igjen til operasjon! Gruer og gleder meg om hverandre.

Jeg lurte litt på hvordan formen til dere som har operert var en uke etter op? Jeg skal nemlig ha eksamen 6 dager etter, og er litt spent på om jeg skyter meg selv i foten her. Vil det være mulig for meg å sitte å lese før eksamen og sånt? Er ganske viktig at jeg står, så leser jo masse nå før operasjonen også altså.

Ellers veldig gøy å lese om andres erfaringer, håper det går bra med alle sammen :)

Skrevet

Da har jeg nettopp dusjet med Hibiskrub, og er snart klar for å legge meg ååååååååå op i morgen !! Gru-gleder meg.. Er det noe spesielt jeg bør huske? Skal bo på hotell 1 natt. Uansett så er det for sent å få tak i det jeg har glemt til nå..he...heeeee

• Liker 2
Skrevet

Hei! Hvordan går det med dere alle? Er dere like fornøyde enda me puppene ? Skal operere neste fredag , grugleder meg å er sååååå spent. 😊😊

Skrevet

Da har jeg nettopp dusjet med Hibiskrub, og er snart klar for å legge meg ååååååååå op i morgen !! Gru-gleder meg.. Er det noe spesielt jeg bør huske? Skal bo på hotell 1 natt. Uansett så er det for sent å få tak i det jeg har glemt til nå..he...heeeee

Åå så spennende!!

Huske...hmmm. Cola og sjokolade til du er ferdig med op.

Og husk å ta FØR bilder! Utrolig hvor fort man glemmer. Jeg skulle ønske jeg tok flere før-bilder. Men nå et det for sent for min del :P

Masse lykke til! Du kan bare glede deg ;)

Skrevet

Hei! Hvordan går det med dere alle? Er dere like fornøyde enda me puppene ? Skal operere neste fredag , grugleder meg å er sååååå spent. 😊😊

Hei! Her går det strålende! Er i min uke nr 3. Og jeg har ikke vondt, de er mykere, og kjennes ut som en naturlig del av meg selv. Og de ser flotte ut ;)

Bare positivitet her i fra!

Da nærmer det seg operasjon med stormskritt! Gled deg!!

• Liker 1
Skrevet

Hei! Da var regningen betalt, og bare en uke igjen til operasjon! Gruer og gleder meg om hverandre.

Jeg lurte litt på hvordan formen til dere som har operert var en uke etter op? Jeg skal nemlig ha eksamen 6 dager etter, og er litt spent på om jeg skyter meg selv i foten her. Vil det være mulig for meg å sitte å lese før eksamen og sånt? Er ganske viktig at jeg står, så leser jo masse nå før operasjonen også altså.

Ellers veldig gøy å lese om andres erfaringer, håper det går bra med alle sammen :)

Opererte på en torsdag og leste over helgen og var tilbake på skolen mandagen etter :) nå hadde jeg også nesten ingen smerter (trengte ikke paracet engang) så var maksimalt heldig. Men hvis du bare leser forsiktig burde det gå bra.. Man må jo gjøre noe for å få tiden til å gå ;)

Skrevet

Så spennende å følge alle dere her inne,

Da er det straks 11 uker siden min operasjon å alt har gått supert.

Jeg la inn 350 cc under muskel dråpeformede.

Jeg er 174 og 53 kg.

Kjenner litt på den at jeg angrer på at jeg hørte på pk og tok anatomiske proteser...

Var lenge i tvil på runde eller anatomiske.

Grunnen til misnøyen er at det er lite oppe om dere skjønner hva jeg mener...Synes de har litt hengepupp form selv om de er veldig faste. Siden jeg er ganske tynn kjenner jeg protesen ganske godt utenpå huden, litt ekklere enn jeg hadde trodd. (viste det på forhånd siden pk sa det)

Har fått målt bh størrelse til 65 e/f så jeg burde jo være fornøyd..

Noen andre med sammen høyde/vekt protese størrelse og form som vil dele litt med meg?

Skrevet

Lykke til i morgen, selv om du sikkert ikke trenger det! Går så bra så, føles nok kjempebra å bli ferdig med det :D

Skrevet

Lykke til! Er min tur snart også så føler med deg. Kommer til å gå bra, spent på update etter operasjonen :)

Skrevet

Nå er jeg ferdig operert!! :) Alt gikk kjempefint! Kan fortelle sånn det jeg husker fra operasjonen :D

Da jeg ble kallt inn, ble jeg ført inn på et lite rom med en seng og et skap der jeg skulle låse inn tingene mine :) anestesilegen spurte meg noen spørsmål om jeg hadde tatt tablettene mine å når jeg spiste osv.

Så skulle jeg skifte til en søøt drakt og en slags badehette.

Etter det kom pk inn å vi så på bilder, han tok bilde av meg å målte avstand osv osv. Så gikk han igjen. Å jeg ble sittende å vente.. :P

Så kom det en søøøøt dansk dame inn å fortalde hva som skulle skje, hun førte meg inn på operasjonsbordet noe som var veldig skummelt!

Det var to damer der som la et deilig pledd over meg og la veneflonen inn. Etter det ble jeg veeeldig tung i kroppen å det var deilig. Ble plutselig veldig avslappet :P

Så voknet jeg i et helt annet rom og var totalt rusa av narkosen :P jeg hadde visst fast bestemt at navlepiercingen måtte inn med en gang og så mista jeg kula til den. Da løfta jeg meg selv opp etter armene for å lete å sykepleier ble hysterisk for jeg måtte iiiiikke bruke armene :P hehe dette kan jeg nesten ikke huske. Så fikk jeg saft å ostesmørbrød noe som smakte uuuuutroooolig godt :))

Jeg kjenner ikke puppene for de er så bedøvde men de er steinharde og føles som om noen sitter på meg :P men alt i alt en kjempefin opplevelse å ingenting å grue seg for :)!

Jeg fikk forresten 300 over muskel! :) er 172høy og 63kg

Skrevet

Nå er jeg ferdig operert!! :) Alt gikk kjempefint! Kan fortelle sånn det jeg husker fra operasjonen :D

Da jeg ble kallt inn, ble jeg ført inn på et lite rom med en seng og et skap der jeg skulle låse inn tingene mine :) anestesilegen spurte meg noen spørsmål om jeg hadde tatt tablettene mine å når jeg spiste osv.

Etter det kom pk inn å vi så på bilder, han tok bilde av meg å målte avstand osv osv. Så gikk han igjen. Å jeg ble sittende å vente.. :P

Så kom det en søøøøt dansk dame inn å fortalde hva som skulle skje, hun førte meg inn på operasjonsbordet noe som var veldig skummelt!

Det var to damer der som la et deilig pledd over meg og la veneflonen inn. Etter det ble jeg veeeldig tung i kroppen å det var deilig. Ble plutselig veldig avslappet :P

Så voknet jeg i et helt annet rom og var totalt rusa av narkosen :P jeg hadde visst fast bestemt at navlepiercingen måtte inn med en gang og så mista jeg kula til den. Da løfta jeg meg selv opp etter armene for å lete å sykepleier ble hysterisk for jeg måtte iiiiikke bruke armene :P hehe dette kan jeg nesten ikke huske. Så fikk jeg saft å ostesmørbrød noe som smakte uuuuutroooolig godt :))

Jeg kjenner ikke puppene for de er så bedøvde men de er steinharde og føles som om noen sitter på meg :P men alt i alt en kjempefin opplevelse å ingenting å grue seg for :)!

Takk for at du ville dele din opplevelse :)

Hvor lang tid tok det før du kunne dra etter operasjonen? Har hørt at folk er der alt fra 1 til 3-4 t.

Skrevet

Wii! Gratulerer med overstått, hihi! Nå er det jo nesten det beste igjen - å se forandringene og forbedringene etterhvert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...