Gudinnen82 Skrevet 12. februar 2014 #30801 Skrevet 12. februar 2014 Hun før jul tok 250 under muskel å jeg 300 over muskel.. Hvor høg vekt er du? Barn? Hvilken størelse var du før op å nå etter du la inn 300? Jeg er har ammet så har litt løs hud så er veldig spent på resultat Jeg er 168 cm og ca 68-70 kg da jeg opererte meg, gikk fra en liten B til en stor C ved å legge inn 300cc over muskel. Hadde ammet 1 barn, men pga få mnd med amming viste dette igrunnen ikke . Tror ikke det at du har litt løs hud vil ha noen påvirkning, du har valgt runde proteser ? 300 cc er n fin str- jeg er veldig fornøyd med mine
Fourboobies Skrevet 12. februar 2014 #30802 Skrevet 12. februar 2014 Da er vi samme høyd, jeg er ca 58-69 kg. Håper det skal bli et pent resultat, skal ha over muskel, runde høyprofil.. Har en b cup nå å håper jeg skal bli en d slik jeg hadde før.. Hva jobber du med ? Jobber i helsevesen og er spent på ka tid jeg kommer meg ut i arbeid igjen med tanke på løft å slikt . Du her ikke bilder vell ? Jeg er 168 cm og ca 68-70 kg da jeg opererte meg, gikk fra en liten B til en stor C ved å legge inn 300cc over muskel. Hadde ammet 1 barn, men pga få mnd med amming viste dette igrunnen ikke . Tror ikke det at du har litt løs hud vil ha noen påvirkning, du har valgt runde proteser ? 300 cc er n fin str- jeg er veldig fornøyd med mine
Fourboobies Skrevet 12. februar 2014 #30803 Skrevet 12. februar 2014 Da er vi samme høyd, jeg er ca 58-69 kg. Håper det skal bli et pent resultat, skal ha over muskel, runde høyprofil.. Har en b cup nå å håper jeg skal bli en d slik jeg hadde før.. Hva jobber du med ? Jobber selv i helsevesen og er Spent på ka tid jeg kommer meg i arbeid etter på, med tanke på løft og slikt.. Du har ikke bilder vell? Jeg er 168 cm og ca 68-70 kg da jeg opererte meg, gikk fra en liten B til en stor C ved å legge inn 300cc over muskel. Hadde ammet 1 barn, men pga få mnd med amming viste dette igrunnen ikke . Tror ikke det at du har litt løs hud vil ha noen påvirkning, du har valgt runde proteser ? 300 cc er n fin str- jeg er veldig fornøyd med mine
Gudinnen82 Skrevet 12. februar 2014 #30804 Skrevet 12. februar 2014 Da er vi samme høyd, jeg er ca 58-69 kg. Håper det skal bli et pent resultat, skal ha over muskel, runde høyprofil.. Har en b cup nå å håper jeg skal bli en d slik jeg hadde før.. Hva jobber du med ? Jobber i helsevesen og er spent på ka tid jeg kommer meg ut i arbeid igjen med tanke på løft å slikt . Du her ikke bilder vell ? Da vil du nok få en liten D tenker jeg, fin str det til vår høyde. Jeg har kontorjobb , tok ut ferie 14 dager etter OP- men kunne nok ha gått på jobb etter 7-10 dager uten problem. har du en jobb med løft ol, vil jeg anbefale deg 14 dager før jobb igjen. Har ikke bilderher ( på jobb ) men skal se om jeg har hjemme
Fourboobies Skrevet 12. februar 2014 #30805 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Sender det pm Da vil du nok få en liten D tenker jeg, fin str det til vår høyde. Jeg har kontorjobb , tok ut ferie 14 dager etter OP- men kunne nok ha gått på jobb etter 7-10 dager uten problem. har du en jobb med løft ol, vil jeg anbefale deg 14 dager før jobb igjen. Har ikke bilderher ( på jobb ) men skal se om jeg har hjemme Endret 12. februar 2014 av Fourboobies
Pixy Skrevet 12. februar 2014 #30806 Skrevet 12. februar 2014 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig spart til å få brystforstørrelse tok litt tid og nå gleder jeg meg. Lurer på en del spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg bor i Bergen og vill helst ta det her.. Har noen erfaringer med aleris i Bergen ? Venter med å få konsultasjonstime der. Veldig usikker på størrelsen og over\under musklen og hvilken silikon, hørt at runde er billigst men er de finest ? men det får jeg sikkert mer info om også.. Jeg er 163cm og 62kg og vill ha bryster som passer min kropp, men vill heller ha mer enn forlite.. Denne siden her er bare super bra! Heihei ! Ville bare si at vi er ca lik på høyde og vekt. Og jeg er strålende fornøyd med mitt resultat. 335g runde over muskel
whysoserious Skrevet 12. februar 2014 #30807 Skrevet 12. februar 2014 Hej på er! Tiden går så fort, i morgon är det 3 veckor sedan op för mig. Brösten är ganska känsliga och huden är spänd och torr, smörjer med mandelolja varje dag. De är fina, men sitter fortsatt högt uppe. De har blivit lite mjukare på dessa veckor och det händer nog mycket nu och tiden framåt. Jag har ingen känsel i en liten triangel under bröstvårtan mot ärret. Inget jag tänker på. Jag tycker väldigt mycket om dem, storleken gör att jag kan dölja dem om jag vill men de ser tydligt större ut i bikini Köpt en ny en idag ^^ Bytte tapen på ärren för 2 dagar sedan för andra gången, de ser fina ut Lite skorpa kvar på vänster sida men annars väldigt fina för att vara så tidigt. I helgen ska jag på SPA, och ville höra om någon av er badat ca 3 veckor efter op? Det står i papperna att jag kan börja med lätt simning, men vill ju inte att tapen ska lossna :o
Gjest Kaie Skrevet 12. februar 2014 #30808 Skrevet 12. februar 2014 (endret) I morgen skal jeg opereres!!! Jeg merker jeg er ganske nervøs, men gleder meg masse. Det hele føles veldig uvirkelig. Har så mange ganger drømt om at jeg bare skal våkne opp med større pupper, og i morgen skjer det! Gleder meg til å bli en del av klubben I helgen ska jag på SPA, och ville höra om någon av er badat ca 3 veckor efter op? Det står i papperna att jag kan börja med lätt simning, men vill ju inte att tapen ska lossna :o Jeg jobber som svømmeinstruktør, så spurte om når det var greit å være i vannet igjen. Kirurgen sa det var greit så lenge såret ikke vesker, men har blitt tørt. Og det ville ta 2,5-3 uker. Endret 12. februar 2014 av Kaie
Fourboobies Skrevet 12. februar 2014 #30809 Skrevet 12. februar 2014 I morgen skal jeg opereres!!! Jeg merker jeg er ganske nervøs, men gleder meg masse. Det hele føles veldig uvirkelig. Har så mange ganger drømt om at jeg bare skal våkne opp med større pupper, og i morgen skjer det! Gleder meg til å bli en del av klubben Jeg jobber som svømmeinstruktør, så spurte om når det var greit å være i vannet igjen. Kirurgen sa det var greit så lenge såret ikke vesker, men har blitt tørt. Og det ville ta 2,5-3 uker. jeg fikk ikke låv å bade i offentlige basseng før såret var skikklig grodd, pga stor infeksjonsfare som det er i slike basseng. nå hadde jeg en streng kirurg,og har ikke fått treningstilatelse enna heller..kankje en grunn til at hun til nå ikke har hatt inn kunder med kapsling/infeksjon o.l ..
Mibe Skrevet 12. februar 2014 #30810 Skrevet 12. februar 2014 I morgen skal jeg opereres!!! Jeg merker jeg er ganske nervøs, men gleder meg masse. Det hele føles veldig uvirkelig. Har så mange ganger drømt om at jeg bare skal våkne opp med større pupper, og i morgen skjer det! Gleder meg til å bli en del av klubben Jeg jobber som svømmeinstruktør, så spurte om når det var greit å være i vannet igjen. Kirurgen sa det var greit så lenge såret ikke vesker, men har blitt tørt. Og det ville ta 2,5-3 uker. Hei igjen Kaie! Det er en stund siden jeg var inne og skrev her sist, men det er jo også min tur i morgen. Verken gleder eller gruer meg egentlig, har ventet så lenge på dette at jeg har gledet meg for mye tror jeg. Det er som du sier, ganske uvirkelig. Nå sitter jeg i stua, nettopp tatt en full runde med hibiscruben. Jeg skal operere ganske tidlig, så er det slik at jeg MÅ dusje både kropp og hår i morgen før op også? Jeg har så langt hår, og det kommer ikke til å tørke ordentlig. Så lurer på om noen vet om jeg i så fall kan føne det? Vi får iallfall holde hverandre oppdatert Kaie! Lykke til
Gjest Kaie Skrevet 12. februar 2014 #30811 Skrevet 12. februar 2014 Hei igjen Kaie! Det er en stund siden jeg var inne og skrev her sist, men det er jo også min tur i morgen. Verken gleder eller gruer meg egentlig, har ventet så lenge på dette at jeg har gledet meg for mye tror jeg. Det er som du sier, ganske uvirkelig. Nå sitter jeg i stua, nettopp tatt en full runde med hibiscruben. Jeg skal operere ganske tidlig, så er det slik at jeg MÅ dusje både kropp og hår i morgen før op også? Jeg har så langt hår, og det kommer ikke til å tørke ordentlig. Så lurer på om noen vet om jeg i så fall kan føne det? Vi får iallfall holde hverandre oppdatert Kaie! Lykke til Lurte faktisk på det samme. Skal møte opp 07.15, og håret mitt bruker en halv evighet på å tørke. Så slenger meg på det spørsmålet der. Ja, fint å ha noen man kan sammenligne seg litt med, så skal holde deg oppdatert. Masse lykke til!
Gjest Wallet Skrevet 12. februar 2014 #30812 Skrevet 12. februar 2014 (endret) I dag er det 3 uker siden operasjonen. Har begynt så smått å ligge på siden når jeg sover, og det er så digg! Har aldri satt pris på det så mye som jeg gjør nå. Kan legge ved et bilde som jeg tok i dag.[Fjernet] Endret 13. februar 2014 av Wallet 3
silkhand Skrevet 12. februar 2014 #30813 Skrevet 12. februar 2014 Lurte faktisk på det samme. Skal møte opp 07.15, og håret mitt bruker en halv evighet på å tørke. Så slenger meg på det spørsmålet der. Ja, fint å ha noen man kan sammenligne seg litt med, så skal holde deg oppdatert. Masse lykke til! Jeg dusjet håret kvelden før, og morningen på op-dagen vasket jeg bare kroppen, det gikk helt fint! Masse lykke til i morgen, det kommer til å gå sååå bra!! 1 uke siden min op nå
Charlotte* Skrevet 12. februar 2014 #30814 Skrevet 12. februar 2014 Ønsker å dele min historie med dere. Snart er det 2 år siden jeg opererte inn 350g i hver av brystene. Bakgrunn for operasjon: Jeg er ganske høy, og naturlig tynn. Har fine former på hofter og rumpe, men på brystet var det tomt. Valgte derfor å operere meg. Jeg gikk fra en 75A (nada-null-nix) til en 80C idag og er veldig veldig fornøyd idag med utseende, form og størrelse. Fortsatt den dag i dag er det små områder under puppen som har nedsatt følsomhet, men uansett er jeg mer lykkelig, mer selvsikker og fornøyd med kroppen min. 1
Amyful Skrevet 12. februar 2014 #30815 Skrevet 12. februar 2014 Har mer eller mindre bestemt meg for å prøve å få til en konsultasjon hos et par klinikker i Oslo april. Skal være der et par dager, og siden jeg bor langt unna så passer det veldig greit! Må bare få bestemt meg ordentlig (hjelp, litt skummelt) og ringe rundt for å se om noen kan ta meg i mot. Det er ikke så veldig kort frist, så jeg håper det går! I dag er det 3 uker siden operasjonen. Har begynt så smått å ligge på siden når jeg sover, og det er så digg! Har aldri satt pris på det så mye som jeg gjør nå. Kan legge ved et bilde som jeg tok i dag. Oi, kjempeflott! Også ser de naturlige ut, slik resultat jeg også håper på! Hvordan var utgangspunktet ditt? Står jo kanskje et sted i tråden, men her går postene så fort unna
Gjest Wallet Skrevet 12. februar 2014 #30816 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Oi, kjempeflott! Også ser de naturlige ut, slik resultat jeg også håper på! Hvordan var utgangspunktet ditt? Står jo kanskje et sted i tråden, men her går postene så fort unna Tusen takk, så kjekt å høre! Synes selv at de ser veldig naturlige ut, og er glad for at kirurgen valgte denne størrelsen. Har anatomiske proteser, 255 gram under muskel. Litt pinlig, men kan legge ut hvordan puppene mine såg ut før. [Fjernet] Endret 13. februar 2014 av Wallet 1
Amyful Skrevet 12. februar 2014 #30817 Skrevet 12. februar 2014 Tusen takk, så kjekt å høre! Synes selv at de ser veldig naturlige ut, og er glad for at kirurgen valgte denne størrelsen. Har anatomiske proteser, 255 gram under muskel. Litt pinlig, men kan legge ut hvordan puppene mine såg ut før. Ser du var nesten samme størrelse som meg ca., men jeg er enda mindre. Du ser kjempeflott ut da (både før og etter)! :D 1
Gjest Wallet Skrevet 12. februar 2014 #30818 Skrevet 12. februar 2014 Ser du var nesten samme størrelse som meg ca., men jeg er enda mindre. Du ser kjempeflott ut da (både før og etter)! :D Takk for det:-D
sukkerpia Skrevet 13. februar 2014 #30819 Skrevet 13. februar 2014 Beklager, jeg må ha surret litt med forrige innlegg. Ser at det var en annen som hadde skrevet at hun hadde valgt maks. Hmm, ja, ser vi er rimelig like i størrelsen. Hva slags cup fikk du med 325 gram? Jeg er også redd for at andre skal kunne se at jeg har operert meg, det er ikke det som er poenget med dette, føler du det sånn? Eller er du langt unna sånn som du ble Jeg hadde litt pupper fra før av, men etter amming og svangerskap så forsvant puppene:-/ så jeg har nok ca samme str som jeg hadde før, så ingen som har merket så mye av det.. Men i bikini vises det jo kjempe godt da, for jeg brukte kun super push up før, å det finnes jo ikke i bikini så ;-) er kjempe fornøyd med str jegm har nok en stor C, liten D. Vet ikke helt, har bh både i C og D:-)
Mibe Skrevet 13. februar 2014 #30820 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Da var jeg hjemme og har allerede vært hjemme i noen timer. Føler meg i overraskende fin form, har ikke tatt noe smertestillende etter op som var ferdig kl 11.00, har ikke vondt i det hele tatt, kun litt øm. Da jeg ankom klinikken var jeg ikke nervøs. Alle var så hyggelige der, virkelig. Ble møtt av kirurg og sykepleiere som satte narkosen. Husker ikke at jeg sovnet, men plutselig var jeg våken. Fikk frokost, faktisk nypresset appelsinjuice og ferskt brød. Det var så godt. Husker jeg tenkte at det var skikkelig luksus, haha. Ser ut som puppene ligger ganske mye til siden. Så lurer på om noen vet om de vil gå mer inn etterhvert? Vil jo ha litt kløft hvert fall. Endret 13. februar 2014 av Mibe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå