Fourboobies Skrevet 15. februar 2014 #30861 Skrevet 15. februar 2014 Ja, de eneste som plager meg er denne Sveiien på arret , håper de går fort over, kjenne de heldivis kun når jeg er i bevegelse. Ellers er formen helt fin , tar paralgin kvar 6 time og oxynorm til kvelden Hvordan er din da? Jeg har ikke dette støttebande , kun sportbh Jeg la inn 430 over muskel Nå har det begynt å klø skikkelig der bandasjen er også, skikkelig irriterende når man ikke kan klø. Føler den sportsbh jeg fikk på klinikken presser skikkelig på arra der det svir, gjør iallefall vondt i ha den på. Hvordan er formen din i dag? Gleder meg til å bli ferdig med dette!!
strawberrybrunette Skrevet 15. februar 2014 #30862 Skrevet 15. februar 2014 Hvor lang tid tok det før før puppene deres slappet av/ikke presset etter operasjon? Er en uke siden min op. nå og de er fortsatt veldig stramme/harde og sprengende. *bump* noen som kan svare på dette?
titaxx Skrevet 15. februar 2014 #30863 Skrevet 15. februar 2014 Ja, de eneste som plager meg er denne Sveiien på arret , håper de går fort over, kjenne de heldivis kun når jeg er i bevegelse. Ellers er formen helt fin , tar paralgin kvar 6 time og oxynorm til kvelden Hvordan er din da? Jeg har ikke dette støttebande , kun sportbh Formen min har vært litt verre i dag. Hatt litt stikking i brystet og svie i arret. Sliter veldig med å klare å reise meg opp Jeg har fått tramadol og pinex, så tar en av hver på morningen, midt på dagen og kvelden. Åh, du burde være glad for at du ikke har støttebåndet!! Har begynt å få gnagsår i armhulene og rundt brystet av det. Ikke noe godt å ha på med andre ord.
Fourboobies Skrevet 15. februar 2014 #30864 Skrevet 15. februar 2014 Jeg ligger for de neste i ro, da kjenner jeg ingenting🙈 press å svir kommer med en gong ej beveger meg... De var domt at formen er verre, svir du Idag og ?😁 satser på du kommer deg fort i form igjen Formen min har vært litt verre i dag. Hatt litt stikking i brystet og svie i arret. Sliter veldig med å klare å reise meg opp Jeg har fått tramadol og pinex, så tar en av hver på morningen, midt på dagen og kvelden. Åh, du burde være glad for at du ikke har støttebåndet!! Har begynt å få gnagsår i armhulene og rundt brystet av det. Ikke noe godt å ha på med andre ord.
titaxx Skrevet 15. februar 2014 #30865 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Jeg ligger for de neste i ro, da kjenner jeg ingenting press å svir kommer med en gong ej beveger meg... De var domt at formen er verre, svir du Idag og ? satser på du kommer deg fort i form igjen Jeg prøver også å ligge i ro, men er så vanskelig å komme seg opp av senga uten å få skikkelig vondt. Til morningen i dag brukte jeg en halvtime på å komme meg opp av senga Er også alene med en hund, som kanskje ikke var så smart etter op.. Svir i dag og ja, og mye press når man beveger seg som du sier. Men er bare det støttebåndet som gnager så Sover du også oppreist? Endret 15. februar 2014 av titaxx
Fourboobies Skrevet 15. februar 2014 #30866 Skrevet 15. februar 2014 Såpass!Har to barn å dei har jeg sendt vekk i helgen ja , har bygt meg opp med to tre puter igår slet jeg litt med å røyse meg fra senga men Idag går det grett. Håper formen fortsetter slik å ikke blir noe dårligere Jeg prøver også å ligge i ro, men er så vanskelig å komme seg opp av senga uten å få skikkelig vondt. Til morningen i dag brukte jeg en halvtime på å komme meg opp av senga Er også alene med en hund, som kanskje ikke var så smart etter op.. Svir i dag og ja, og mye press når man beveger seg som du sier. Men er bare det støttebåndet som gnager så Sover du også oppreist?
Gjest Wallet Skrevet 15. februar 2014 #30867 Skrevet 15. februar 2014 *bump* noen som kan svare på dette? Tror det er individuelt, men for meg så tok det rundt 2 uker. og etter 3 uker så kunne jeg ligge på siden når jeg skulle sove.
silkhand Skrevet 15. februar 2014 #30868 Skrevet 15. februar 2014 *bump* noen som kan svare på dette? Hei:) jeg er på dag 9 og mine er begynt å bli veldig myke allerede, huden slapper bedre av nå.men kan ikke ligge på siden enda.. Smører du dine med fuktighetskrem?jeg føler at det hjelper
strawberrybrunette Skrevet 15. februar 2014 #30869 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Hei:) jeg er på dag 9 og mine er begynt å bli veldig myke allerede, huden slapper bedre av nå.men kan ikke ligge på siden enda.. Smører du dine med fuktighetskrem?jeg føler at det hjelper Jeg kan ligge på siden uten smerter, men puppene føles veldig harde og har fortsatt trekant form. Huden er veldig strukket og siden de er så harde, har de ikke naturlig fall og er helt "oppreiste". Synes de ser veldig unaturlige ut, men er jo bare 8 dager siden jeg fikk dem så skal ikke begynne å bekymre meg helt enda. Skal prøve ut tipset ditt for har ikke gjort det Er det en spesiell krem du bruker? Endret 15. februar 2014 av strawberrybrunette
strawberrybrunette Skrevet 15. februar 2014 #30870 Skrevet 15. februar 2014 Tror det er individuelt, men for meg så tok det rundt 2 uker. og etter 3 uker så kunne jeg ligge på siden når jeg skulle sove. Ok, får bare satse på at det kommer seg For slik de er nå kjennes de og ser de unaturlige ut.
Fourboobies Skrevet 16. februar 2014 #30871 Skrevet 16. februar 2014 Hei! Når jeg reiser meg føler det ut som stinga på høyre side skal rivne og svir en del.. Noen andre som har hatt denne følelsen ? Hvor lenge gjekk de før dere var bra igjen i stinga ? 😊
Fourboobies Skrevet 16. februar 2014 #30872 Skrevet 16. februar 2014 Hei! Når jeg reiser meg føler det ut som stinga på høyre side skal rivne og svir en del.. Noen andre som har hatt denne følelsen ? Hvor lenge gjekk de før dere var bra igjen i stinga ? 😊
silkhand Skrevet 16. februar 2014 #30873 Skrevet 16. februar 2014 Jeg kan ligge på siden uten smerter, men puppene føles veldig harde og har fortsatt trekant form. Huden er veldig strukket og siden de er så harde, har de ikke naturlig fall og er helt "oppreiste". Synes de ser veldig unaturlige ut, men er jo bare 8 dager siden jeg fikk dem så skal ikke begynne å bekymre meg helt enda. Skal prøve ut tipset ditt for har ikke gjort det Er det en spesiell krem du bruker? Jeg bruker Biotherm lait corporel (tror det er det den heter) pass på å ikke smør selve sårene
strawberrybrunette Skrevet 16. februar 2014 #30874 Skrevet 16. februar 2014 Hei! Når jeg reiser meg føler det ut som stinga på høyre side skal rivne og svir en del.. Noen andre som har hatt denne følelsen ? Hvor lenge gjekk de før dere var bra igjen i stinga ? Følte det slik til dag 7 ca. fortsatt kan jeg føle det av og til. Tror det avtar gradvis
strawberrybrunette Skrevet 16. februar 2014 #30875 Skrevet 16. februar 2014 Jeg bruker Biotherm lait corporel (tror det er det den heter) pass på å ikke smør selve sårene Takk, har faktisk den kremen fra før av så skal testes ut!
Pix1234 Skrevet 16. februar 2014 #30876 Skrevet 16. februar 2014 Noen som har prøvd kelo cote(?) nesten 5 mnd siden op men syntes arrene er stygge (var finere de første ukene etter op!)
-LM- Skrevet 17. februar 2014 #30877 Skrevet 17. februar 2014 Noen som har prøvd kelo cote(?) nesten 5 mnd siden op men syntes arrene er stygge (var finere de første ukene etter op!) Jeg fikk nettopp svar fra klinikken om arrdannelse for arrene mine er litt rødlilla isj og jeg opererte i august. Jeg har smurt med aloevera hver dag og de anbefalte at jeg bare fortsatte med det. De sa at det er individuelt hvor fort arrene gror.. Men har ikke hørt noe om det produktet du nevner..
puppguri Skrevet 17. februar 2014 #30878 Skrevet 17. februar 2014 Hei alle sammen! Har fulgt med her i over et halvt år og nå er det endelig min tur På torsdagen legger jeg meg under kniven og jeg gleeeder meg. Har ønsket å gjøre dette lenge, på grunn av tubulær form på brystene. Noen andre her inne som har operert for dette før? Er så utrolig spent på hva slags resultat jeg kan forvente meg! Skal opereres av dr.Barstad på fornebuklinikken og håper og tror jeg er i gode hender. Hvis det er noen her som har blitt operert av han, kom gjerne med erfaringer! Også var det dette med størrelse... Herregud, jeg er så bekymra for å ende opp med for store pupper. På det jeg har lest her inne virker det som om de fleste heller angrer på at dem ikke tok mer, så jeg får vel bare stole på pk. Skal legge inn 335cc over muskel og er 1.63 høy og ca 60kg. Andre som har hatt ca samme utgangspunkt? Veit det er veldig individuelt hvordan det blir, med tanke på hva størrelse man har fra før og sånn, men jeg trenger virkelig noen som kan roe ned bekymringene mine litt! Hehe SÅ, til slutt. Jeg har en sønn på 2,5 år og jeg lurer fælt på hvordan det har gått med dere som har barn i ettertid? Jeg har en herlig samboer som hjelper til det han kan, men jeg har en kosesyk mammadalt som elsker henge oppå meg Så, har det gått greit med dere andre som har små barn?? Hilsen ei som er VELDIG klar for operasjon!
ellebelle Skrevet 17. februar 2014 #30879 Skrevet 17. februar 2014 Noen andre her inne som har utrolig ømme brystvorter etter operasjon? Det er nå snart 3 uker siden jer opererte, og jeg klarer ikke ta på dem uten det gjør vondt.. De "klumpene" rundt brystvorten er også kjempevonde å ta på, og de har blitt myye større, har bare på halve siden av puppen av en eller merkelig grunn.. Off, kjenner jeg blir så paranoid når det gjør så vondt
Avalon Skrevet 17. februar 2014 #30880 Skrevet 17. februar 2014 Noen andre her inne som har utrolig ømme brystvorter etter operasjon? Det er nå snart 3 uker siden jer opererte, og jeg klarer ikke ta på dem uten det gjør vondt.. De "klumpene" rundt brystvorten er også kjempevonde å ta på, og de har blitt myye større, har bare på halve siden av puppen av en eller merkelig grunn.. Off, kjenner jeg blir så paranoid når det gjør så vondt Helt normalt. Jeg kunne ikke ta i puppene i det hele tatt på nesten 2mndr. Og hvis en vannstråle i dusjen kom rett på en brystvorte kunne jeg nesten begynne å grine. Det gikk over, og nå er det null problem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå