Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann Jenter :)

Nå er det 4 uker siden min operasjon. Er KJEMPE fornøyd! Jeg la inn 325 cc under muskel, gikk fra 75A til ca 75C.

Etter 1,5 uke fikk jeg noen rare "Striper" under det ene brystet (kunne minne, og kjennes ut som en sen), fant ut at dette var en blodåre. Etter noen dager fikk jeg på andre siden også, og de ble bare mer og mer synlige og kom flere og flere.

Etter at jeg kontaktet fastlegen min, og hun tok kontakt med klinikken jeg hadde operert meg på ble det endelig fortgang på ting og jeg fikk time hos kirurgen min.

Han hadde bare opplevd dette 1 gang tidligere i løpet av hans 24 år som kirurg.

Fikk pencelin kur som jeg har gått på i 3 dager nå ca, og merker allerede forskjell (mindere synlige blodårer under brystene).

Før jeg begynte på pencelin kur klarte jeg ikke ligge strekt ut på siden, eller og løfte armene bakover (strekke meg), uten at det kjentes ut som at noe under brystene hold igjen/ holdt på og slitne.

Nå krysser jeg fingrene for at det forsvinner helt med denne kuren. :)

Ønsket og skrive om dette da det tydligvis ikke er så "normalt", litt greit dersom andre skulle oppleve samme sitvasjon :) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Dere som har 300 cc- Har dere diameter på protesene deres ? :)

12,4 diameter og 3,9 høyde :-)

Skrevet

12,4 diameter og 3,9 høyde :-)

Takk for svar :) Har du mentor - moderat profil ? Jeg skal over fra moderat til høyprofil og prøver å finne ut diameter på de jeg har i dag kontra de nye .. for vil ha litt bredere protese neste gang ;)

Skrevet

Hei :) Dere som har 300 cc- Har dere diameter på protesene deres ? :)

11.1 cm bredde & 4.4 cm høyde :)

Skrevet

11.1 cm bredde & 4.4 cm høyde :)

Du har høyprofil ? :blomst:

Skrevet

Heisann Jenter :)

Nå er det 4 uker siden min operasjon. Er KJEMPE fornøyd! Jeg la inn 325 cc under muskel, gikk fra 75A til ca 75C.

Etter 1,5 uke fikk jeg noen rare "Striper" under det ene brystet (kunne minne, og kjennes ut som en sen), fant ut at dette var en blodåre. Etter noen dager fikk jeg på andre siden også, og de ble bare mer og mer synlige og kom flere og flere.

Etter at jeg kontaktet fastlegen min, og hun tok kontakt med klinikken jeg hadde operert meg på ble det endelig fortgang på ting og jeg fikk time hos kirurgen min.

Han hadde bare opplevd dette 1 gang tidligere i løpet av hans 24 år som kirurg.

Fikk pencelin kur som jeg har gått på i 3 dager nå ca, og merker allerede forskjell (mindere synlige blodårer under brystene).

Før jeg begynte på pencelin kur klarte jeg ikke ligge strekt ut på siden, eller og løfte armene bakover (strekke meg), uten at det kjentes ut som at noe under brystene hold igjen/ holdt på og slitne.

Nå krysser jeg fingrene for at det forsvinner helt med denne kuren. :)

Ønsket og skrive om dette da det tydligvis ikke er så "normalt", litt greit dersom andre skulle oppleve samme sitvasjon :) .

Hei! Det jeg tror du har fått heter Mondors Cord. Det er en tilstand som kan oppstå i kortere tid etter opr og forsvinner av seg selv. Jeg hadde også det og de kom Ca 3-4 uker etter opr og forsvant etter cirka samme tidsrom. Ser ut som små "strenger" og de strammes når du løfter armene etc. Det er visstnok blodårer som tilstoppes, likt en venetrombose ("blodpropp"), men er ikke farlig. Prøv å google Mondors Cord og se om det ser ut som det som du har/hadde :-)

Skrevet

Jeg fikk også 255 av Barstad. Det stod i mellom det og 275 og føler godt kunne godt for 275, men turte ikke fordi de så så store it da jeg prøvde løse implantater i BHen. Puppene ble mindre enn forventet, men jeg er veldig fornøyd med størrelsen fordet! Er ca 70D - C og var en 70A før op.

Takk for svarene deres! Er betryggende. Har dere moderat profil eller høyprofil?

Tenker også å høre på PK og gå for moderat profil som han mente ble penest på meg.. Dvs enten 295 el 275... Blir sikkert ikke megaboobs men viktigst at d blir fint,

Skrevet

Hei, Han opererte meg. Veldig tynn og smal, fikk Max 255cc er C eller D cup nå.. Var vel 70B/75A før. Syns de kunne vert større men vet jo ikke om det hadde blitt noe fint, de er veldig stramme nå så hadde kansje sett fake ut.. Han var veldig flink syntes jeg da så hadde stolt på han :)

Takk for svarene deres! Er betryggende. Har dere moderat profil eller høyprofil?

Tenker også å høre på PK og gå for moderat profil som han mente ble penest på meg.. Dvs enten 295 el 275... Blir sikkert ikke megaboobs men viktigst at d blir fint,

Skrevet

Noen som har erfaring med at protesene har grodd fast på feil plass? Kjenner og ser på brystene mine at protesen på det ene brystet har festet seg lenger nede, og mer ut til siden enn det andre..

Skal på kontroll i slutten av mars, så kommer til å ta det opp da, men tenkte kanskje å høre om noen hadde opplevd det? Og hva som eventuelt ble gjort for å fikse det, OG om det ble dekka av klinikken? :)

Vet jeg har spurt om dette før, men aldri fått noen svar. Men prøver igjen :-)

Skrevet

Jepp, UTEN TVIL! Det er nok Mondors Cord ja. Tusen takk! Kirurgen min (som du ser over) husket ikke hva det heter, så greit og få et "navn" på det, så jeg kan google og lese litt mer om det! ::) Igjen, TUSEN TAKK :)

Skrevet

Noen som har erfaring med at protesene har grodd fast på feil plass? Kjenner og ser på brystene mine at protesen på det ene brystet har festet seg lenger nede, og mer ut til siden enn det andre..

Skal på kontroll i slutten av mars, så kommer til å ta det opp da, men tenkte kanskje å høre om noen hadde opplevd det? Og hva som eventuelt ble gjort for å fikse det, OG om det ble dekka av klinikken? :)

Vet jeg har spurt om dette før, men aldri fått noen svar. Men prøver igjen :-)

Dette hørtes rart ut! Lenge siden operasjonen din?

Jeg ville nok ringt til klinikken, er "lenge" til slutten av mars. Skader nok ikke og ringe og bare høre med de :laugh: .

Skrevet

Nå har jeg vært på 14-dagers kontroll og fikk vite at sårene ser veldig bra ut. Det eneste var at jeg må gå uten teip (men med kompress) i to dager siden teipen holdt på å lage sår på huden. Det ene brystet har helt klart slappet mer av en det andre, men det et ikke så rart i og med at jeg har 40g mer i det ene en det andre. Men det mest irriterende nå for tiden er at de har blitt så såre, men de er så fine så det er verdt det :D

Ellers så ble jeg i går fint nødt til å se på 2 busser kjøre fra meg siden jeg ikke turte å løpe. Gleder meg veldig til å bli helt mobil igjen :-D

Skrevet

Tre uker siden min op idag, og jeg eeeeeelsker puppene mine :D :D kjenner nesten ingen ubehag nå, bortsett fra at de er såre :-) sårene ser kjempebra ut også! Gleder meg til å gå i vanlig bh igjen..

Skrevet

Nå er det 6 uker siden min operasjon, kan jeg begynne å trene som normalt da eller bør jeg kutte ut brystøvelser som f.eks benkpress, armhevinger osv?

Og til dere som har hatt silikon en stund, når dere gikk med bh uten spiler, kan man ta en gammel bh og bare rive ut spilene på den og gå med den eller?

Har bestilt en bh uten spiler på Dick and Daisy men får den ikke inn før om en måneds tid, og er såå lei av å gå med denne sportsbhen nå..

Skrevet

Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt. Er nå over 2 måneder siden min operasjon. De har blitt mye mykere, og helt uten smerter. Jeg kan stramme brystmusklene som før (ikke at de var noe godt trent i utgangspunktet :P )

Desverre er det en del negative ting som har oppstått føler jeg. Mye er bare småtteri, men likevel. Først av alt. Jeg er fortsatt ikke fornøyd med størrelsen. De ser stoore ut foran, men ser jeg de fra siden stikker de nesten like lite ut som før operasjonen. Jeg ønsket meg ikke brede pupper liksom..

Følelsen er fortsatt borte på undersiden av puppene. I dag kjente jeg litt småstikking når jeg strekte hendene i været, så kanskje det er håp for at nervene våkner til live igjen :P I tillegg KLØR puppene så sinnsykt mye i perioder. Jeg smører med fuktigshetskrem. Kløen er verst der jeg ikke har følelse. Utrolig merkelig å klø seg som bare det, men det hjelper ingenting og jeg merker ikke at jeg klør meg..

Formen på puppene er ikke som jeg håpte på, men det er nok pga av de grusomme brystvortene jeg er født med..

Brystvortene mine er ikke på samme høyde, og jeg synes den ene puppene er større enn den andre. Har de virkelig ikke droppet på plass enda?

Haha, ikke meningen å spy ut bare negativt her altså :P

Skrevet

Dette hørtes rart ut! Lenge siden operasjonen din?

Jeg ville nok ringt til klinikken, er "lenge" til slutten av mars. Skader nok ikke og ringe og bare høre med de :laugh: .

Er 2 måneder siden :P ER veldig rart. Og irriterende, for armen på den ene siden kan jeg ikke få helt inntil kroppen uten at jeg kjenner ubehag siden puppen "stikker ut" der :P

Skrevet

Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt. Er nå over 2 måneder siden min operasjon. De har blitt mye mykere, og helt uten smerter. Jeg kan stramme brystmusklene som før (ikke at de var noe godt trent i utgangspunktet :P )

Desverre er det en del negative ting som har oppstått føler jeg. Mye er bare småtteri, men likevel. Først av alt. Jeg er fortsatt ikke fornøyd med størrelsen. De ser stoore ut foran, men ser jeg de fra siden stikker de nesten like lite ut som før operasjonen. Jeg ønsket meg ikke brede pupper liksom..

Følelsen er fortsatt borte på undersiden av puppene. I dag kjente jeg litt småstikking når jeg strekte hendene i været, så kanskje det er håp for at nervene våkner til live igjen :P I tillegg KLØR puppene så sinnsykt mye i perioder. Jeg smører med fuktigshetskrem. Kløen er verst der jeg ikke har følelse. Utrolig merkelig å klø seg som bare det, men det hjelper ingenting og jeg merker ikke at jeg klør meg..

Formen på puppene er ikke som jeg håpte på, men det er nok pga av de grusomme brystvortene jeg er født med..

Brystvortene mine er ikke på samme høyde, og jeg synes den ene puppene er større enn den andre. Har de virkelig ikke droppet på plass enda?

Feel you! Mine brystvorter er heller ikke helt på samme høyde, og det er en del forskjell på størrelsen. Sykt irriterende. Men jeg har fått følelsen igjen over alt da!

Gjest Monicaeh
Skrevet

Føler med deg, jeg har også litt "komplikasjoner" etter operasjon! Syns det er bra at det kommer fram negative ting også, sånn at man ikke bare legger seg under kniven uten og tenke at slike ting kan skje!

Jeg har heller ikke følelse på undersiden av puppene ( 1 år siden operasjon ). Så jeg har vel funnet ut at det sikkert aldri vil bli helt bra! Mine er mye ømme da også, ++

Du er "heldigvis" ikke så langt i healing prosessen så jeg håper du blir mer fornøyd etterhvert :-) Man får ikke gjort så mye med utseende på brystvortene og sånn, men vi alle har noe vi er misfornøyd med :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...