Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

De er veldig fine men kunne kansje vært større.. De så større ut på 3D og alt det.. Og de dekker ikke arret slik jeg ble fortalt at den skulle...

Men har også tenkt på det med barn... Hvis brystene forandrer seg veldig da er det bedre å vente til etter man har de... Eller om man må operere på nytt etter barn? Masse å tenke på.. Ikke noe som trenger å bli gjort med det første men tror jeg fortsatt får bruke push up om jeg ikke gjør noe med de.. Noe jeg ville unngå

Ah, skjønner hva du mener. Tok 255 jeg også, og det hadde ikke skada om de var litt større nei. Problemet var at jeg ikke fikk plass til mer, så jeg får vel bare tenke at jeg fikk det jeg fikk plass til.

Er så kjipt det der, så utrolig dyr med ny operasjon og. Sikkert lurt å vente til du eventuelt har fått barn ja, itilfelle du må ut med mer penger etter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

5 dager siden OP og jeg føler meg frisk og flott.

Men jeg har likevel noen spørsmål på lur:-)

Hvor lenge ventet du før du kjørte bil?

Før du lå på sia i senga?

Før du gikk tur ?

Før du begynte å trene?

Før puppene ble myke?

Før hevelsen gikk ned ?

Før trykket/melkspreng følelsen gikk over?

Skrevet

Heisann!

Før du gikk tur ?

Før du begynte å trene?

Før puppene ble myke?

Før hevelsen gikk ned ?

Hvor lenge ventet du før du kjørte bil? 6 dager

Før du lå på sia i senga? 10 dager

Før du gikk tur ? Ca 10 dager tror jeg

Før du begynte å trene? Har ikke begynt enda,15dager siden op:)

Før puppene ble myke? Mine er ikke helt myke enda

Før hevelsen gikk ned ? En uke

Skrevet

Hei :)

Jeg skal ikke bruke samme kirurg som sist gang. Får ingen rabatt på OP nr 2- Men er jo 5 år siden jeg tok min første, og skal man ha rabatt må man vel gjerne utføre ny OP innen et år ?

Sjekk litt rundt, noen tar ikke spesielt mye ekstra for å fjerne gamle implantat, mens andre klinikker tar 10-12.000 for det- stor variasjon der.

Har i samråd med kirurg bestemt å gå ned til 550 cc moderat pluss - tenker dette vil holde lenge og jeg vil havne på en 80DD :) Er spent på ny OP, men de jeg vet som har gjort det igjen sier at OP nr 2 er bedre og mindre smertefull :) )

Hvor mye tenker du legge inn ? :smilorange:

Nei da får du nok ikke noe avslag nei :P

Om jeg ikke får noe avslag vil det koste rundt en 40k+ (7k mer enn første gang) å legge inn nye.. Litt usikker på hvor mye, men tror ikke jeg ville nøyd meg med mindre enn 450, og forhåpentligvis gå opp en cup :)

Hvor lenge er det siden du opererte? Opererte i oktober 255cc og vurderer også ny men usikker på om jeg skal gjøre det med det samme...

Ikke så lenge siden, la inn i desember. Nei det er ikke ett lett valg, vi har jo tross alt brukt en god sum penger allerede.. Hvilken str er du nå? :)

Skrevet

Heisann!

Før du gikk tur ?

Før du begynte å trene?

Før puppene ble myke?

Før hevelsen gikk ned ?

Hvor lenge ventet du før du kjørte bil? 1 dag (automat, litt lettere da vil jeg tro)

Før du lå på sia i senga? Ca 3 uker, men ikke behagelig. Nå etter 2,5 mnd kjenner jeg ingenting.

Før du gikk tur ? 4 dager.

Før du begynte å trene? 2 mnd.

Før puppene ble myke? Ca 1 mnd.

Før hevelsen gikk ned ? 1 uke.

Før trykket/melkspreng følelsen gikk over? 1 uke.

Skrevet

Ikke så lenge siden, la inn i desember. Nei det er ikke ett lett valg, vi har jo tross alt brukt en god sum penger allerede.. Hvilken str er du nå? :)

Litt usikker,, kjøpte en 75c fra Cubus men den er for stor rundt.. Har en 70D fra Victoria secret.. Målte meg på change og var en 60E/65DD men det var rett etter op så må kansje måle meg igjen.. Hva landet du på etter op?

Skrevet

Ah, skjønner hva du mener. Tok 255 jeg også, og det hadde ikke skada om de var litt større nei. Problemet var at jeg ikke fikk plass til mer, så jeg får vel bare tenke at jeg fikk det jeg fikk plass til.

Er så kjipt det der, så utrolig dyr med ny operasjon og. Sikkert lurt å vente til du eventuelt har fått barn ja, itilfelle du må ut med mer penger etter det.

Ja det de sa til meg også. At det ville tyte for mye ut i armhulene men tror kansje 300cc hadde vert ok, får se hva de sier under Check up :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge ventet du før du kjørte bil? 1 dag (automat, litt lettere da vil jeg tro)

Før du lå på sia i senga? Ca 3 uker, men ikke behagelig. Nå etter 2,5 mnd kjenner jeg ingenting.

Før du gikk tur ? 4 dager.

Før du begynte å trene? 2 mnd.

Før puppene ble myke? Ca 1 mnd.

Før hevelsen gikk ned ? 1 uke.

Før trykket/melkspreng følelsen gikk over? 1 uke.

Gleder meg sånn til å ligge på siden i senga og til å trene:-)

Skrevet

Hei igjen alle sammen,

Var nylig hos Barstad på Fornebuklinikken på konsultasjon. Han anbefalte meg max 275 (evt 295 hvis d går i bredden under op) moderat profil under muskel fordi jeg er såpass tynn, spess overkroppen med veldig lite subcutant fett og minimalt med eget kjertelvev (173 høy, 55 kg, ammet 2 og er nå ikke engang 75A..)

Han mente høyprofil ikke ville bli så bra på meg for øvre kant ville bli unaturlig, men kunne seff gå med f.eks 335 høyprofil, men da måtte jeg være sikker på at det var dette utseende jeg ville ha (altså litt åpenbart at jeg har silikonpupper..)

Noen som har innspill på dette? Tenkte først at det var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men er jo smal i overkroppen og skjønner hva han mener med moderat vs høyprofil. Blir dette bra?? Vil ha fine/naturlige pupper, ca en fin C-cup, og tenker at det er best å følge hans råd om valg av profil (moderat) og da er de største jeg kan få plass til 275 el 295. Blir det bare en B-cup av dette? Har nesten ingenting fra før, men ikke noe heng. På 3D-recon syntes jeg puppene virket veldig små.....

Hva skal jeg gå for?? Følge hans råd, han vet vel best?? Håper på svar og eksempler!! Klem fra meg

Skrevet

Hei igjen alle sammen,

Var nylig hos Barstad på Fornebuklinikken på konsultasjon. Han anbefalte meg max 275 (evt 295 hvis d går i bredden under op) moderat profil under muskel fordi jeg er såpass tynn, spess overkroppen med veldig lite subcutant fett og minimalt med eget kjertelvev (173 høy, 55 kg, ammet 2 og er nå ikke engang 75A..)

Han mente høyprofil ikke ville bli så bra på meg for øvre kant ville bli unaturlig, men kunne seff gå med f.eks 335 høyprofil, men da måtte jeg være sikker på at det var dette utseende jeg ville ha (altså litt åpenbart at jeg har silikonpupper..)

Noen som har innspill på dette? Tenkte først at det var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men er jo smal i overkroppen og skjønner hva han mener med moderat vs høyprofil. Blir dette bra?? Vil ha fine/naturlige pupper, ca en fin C-cup, og tenker at det er best å følge hans råd om valg av profil (moderat) og da er de største jeg kan få plass til 275 el 295. Blir det bare en B-cup av dette? Har nesten ingenting fra før, men ikke noe heng. På 3D-recon syntes jeg puppene virket veldig små.....

Hva skal jeg gå for?? Følge hans råd, han vet vel best?? Håper på svar og eksempler!! Klem fra meg

Hei :)

Stol på PK. Du skal tross alt betale mye penger for dette :) Han har gjort det mange mange ganger før, og kan sakene sine (forhåpentligvis) masse lykke til,håper du blir fornøyd! :)

Skrevet

Hei igjen alle sammen,

Hei, Han opererte meg. Veldig tynn og smal, fikk Max 255cc er C eller D cup nå.. Var vel 70B/75A før. Syns de kunne vert større men vet jo ikke om det hadde blitt noe fint, de er veldig stramme nå så hadde kansje sett fake ut.. Han var veldig flink syntes jeg da så hadde stolt på han :)

Skrevet

Hei, Han opererte meg. Veldig tynn og smal, fikk Max 255cc er C eller D cup nå.. Var vel 70B/75A før. Syns de kunne vert større men vet jo ikke om det hadde blitt noe fint, de er veldig stramme nå så hadde kansje sett fake ut.. Han var veldig flink syntes jeg da så hadde stolt på han :)

Jeg fikk også 255 av Barstad. Det stod i mellom det og 275 og føler godt kunne godt for 275, men turte ikke fordi de så så store it da jeg prøvde løse implantater i BHen. Puppene ble mindre enn forventet, men jeg er veldig fornøyd med størrelsen fordet! Er ca 70D - C og var en 70A før op.

Skrevet

Hei dere :)

Jeg tok silikon (300cc over muskel) og brystløft for 4 mnd siden, hos Barstad, på Fornebuklinikken og er kjempefornøyd!!!

Jeg har et spørsmål til dere der ute angående det å sove med sportsbh. Dette brukte jeg selvfølgelig dag og natt de første 6 ukene som legen sa, i tillegg til at jeg sov med denne i enda 4 uker til ettersom jeg rett og slett syntes det var ubehagelig å sove uten. Den siste tiden har jeg ikke brukt bh om natten i det hele tatt. Spørsmålet mitt er: Vil det ha en positiv effekt å sove med bh enda lengre i forhold til formen på brystene, eller har dette ingenting å si? Mn værste frykt er jo at de skal endre form.. Hehe. Håper noen kan svare meg på dette :)

Skrevet

Idag er det 1 uke siden OP og jeg har tatt av den store bandasjen som lå over brystvorta. Fikk sett mere av brystet nå føler jeg.

Men…. Jeg synes brystvortene er for langt nede på puppen i forhold til hvodan de har lagt inn implantatet. Får håpe puppen er skikkelig hoven enda slik at dette retter seg etterhvert.

Flere med samme erfaring?

Skikkelig uvant med så store pupper. Ser mange kunne tenkt seg enda større. Jeg kjenner på det motsatte nå, kanskje 300 cc ble for mye.

Er det stor forskjell på puppene etter noen måneder?

Jeg er vel over gjennomsnittet utålmodig nå med tanke på at det har gått bare 7 dager ;):fnise:

Skrevet

Idag er det 1 uke siden OP og jeg har tatt av den store bandasjen som lå over brystvorta. Fikk sett mere av brystet nå føler jeg.

Men…. Jeg synes brystvortene er for langt nede på puppen i forhold til hvodan de har lagt inn implantatet. Får håpe puppen er skikkelig hoven enda slik at dette retter seg etterhvert.

Flere med samme erfaring?

Skikkelig uvant med så store pupper. Ser mange kunne tenkt seg enda større. Jeg kjenner på det motsatte nå, kanskje 300 cc ble for mye.

Er det stor forskjell på puppene etter noen måneder?

Jeg er vel over gjennomsnittet utålmodig nå med tanke på at det har gått bare 7 dager ;):fnise:

Det er snart 5 uker siden min operasjon, og jeg føler også at nippelen er langt nede på brystet, og stikker litt utover.. Men tror det er ganske normalt, har snakket med en venninne som tok silikon for 1 år siden og hun sa ihvertfall det var normalt! :)

De kommer nok til å se litt mindre ut når hevelsen går ut, mine har blitt mindre føler jeg. Tok også 310 gram, ca like mye som deg, over muskel.

Skrevet

Hvor lang tid tok det før sårheten gikk bort hos dere?

Niplene mine er så utroooolig sår.... Og den ene mer en den andre :P ekkelt!

Skrevet

Her også. Skikkelig øm og følsom

Skrevet

Det er snart 5 uker siden min operasjon, og jeg føler også at nippelen er langt nede på brystet, og stikker litt utover.. Men tror det er ganske normalt, har snakket med en venninne som tok silikon for 1 år siden og hun sa ihvertfall det var normalt! :)

De kommer nok til å se litt mindre ut når hevelsen går ut, mine har blitt mindre føler jeg. Tok også 310 gram, ca like mye som deg, over muskel.

Da satser jeg på at puppene blir mindre på oversiden slik at nippelen peker mer oppover etterhvert

Skrevet

4-5 veker😜
Skrevet

Hei :) Dere som har 300 cc- Har dere diameter på protesene deres ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...