ellebelle Skrevet 17. februar 2014 #30881 Skrevet 17. februar 2014 Helt normalt. Jeg kunne ikke ta i puppene i det hele tatt på nesten 2mndr. Og hvis en vannstråle i dusjen kom rett på en brystvorte kunne jeg nesten begynne å grine. Det gikk over, og nå er det null problem Tusen takk for svar!
Gjest Sfl Skrevet 17. februar 2014 #30882 Skrevet 17. februar 2014 Om 1,5 uke er det endelig min tur å operere. Jeg har hatt lyst til dette i så mange år nå fordi jeg har et så dårlig frontparti, jeg kan jo dele min historie: Jeg ble bitt av en hest i den ene puppen da jeg var 13 og siden da har ikke dette brystet vokst. Det andre brystet er "tubular breast" i tillegg og 1 størrelse større enn det andre. Jeg skal dermed ta brystløft i dette brystet, samt legge inn silikon i begge (rundt 300 gram). Har noen her tatt brystløft i det ene brystet og har noen erfaringer å dele? Jeg gleder meg så mye til å få symmetriske-pupper samt slippe å tenke på ulike ting som har hemmet hverdagen min hittil. Det jeg faktisk gleder meg mest til er å kunne bruke trekant-bikini! :D Tilstanden min er såpass av PK'en min gir meg 3 uker sykemelding fordi det blir medisinsk begrunnet og er såpass sjenerende. 40 000 kroner fattigere blir jeg, men jeg har tro på at dette kan bedre hverdagen min betraktelig.
Pix1234 Skrevet 17. februar 2014 #30883 Skrevet 17. februar 2014 Jeg fikk nettopp svar fra klinikken om arrdannelse for arrene mine er litt rødlilla isj og jeg opererte i august. Jeg har smurt med aloevera hver dag og de anbefalte at jeg bare fortsatte med det. De sa at det er individuelt hvor fort arrene gror.. Men har ikke hørt noe om det produktet du nevner.. Takk for svar, prøver aloe da.. Den andre er dyr og vil ikke kaste bort masse penger... Går også på medisiner som gjør at ting gror 5x saktere men håper de ikke er lilla lenge.. Ikke pent og man ser det veldig.. Brystet henger ikke over det eller noe...
Sjokoladenøtt Skrevet 17. februar 2014 #30884 Skrevet 17. februar 2014 Jeg fikk nettopp svar fra klinikken om arrdannelse for arrene mine er litt rødlilla isj og jeg opererte i august. Jeg har smurt med aloevera hver dag og de anbefalte at jeg bare fortsatte med det. De sa at det er individuelt hvor fort arrene gror.. Men har ikke hørt noe om det produktet du nevner.. Jeg opererte den 8. august, mine er litt rødlilla Jeg prøver å la dem være mest mulig i fred, smører dem etter jeg har dusjet osv. De blir ofte litt mer lilla når det har gått en stund fordi det begynner å komme blod til den delen av huden igjen, du har sikkert merka at det enda er litt numment rundt arrene? Det sa PK at det var helt normalt, det er ikke helt stabilt før det er gått ett års tid ca, så de holder jo enda på å hele seg Jeg er ikke noe fan av aloe vera, det tørker ut så innmari på min hud.. Det er vel litt individuelt, men man kan bruke olje osv også så lenge man holder huden myk
Trønderstudenten Skrevet 18. februar 2014 #30885 Skrevet 18. februar 2014 Heisann! Da har jeg endelig fått nye pupper! Dette var jo ingenting å grue seg til. Jeg hadde gruet meg så innmari til narkose, men alt jeg husker nå, er når jeg våknet og plutselig var blitt større under haka:-) Var i super form etter OP. Ble kanskje sendt hjem litt tidlig, fordi jeg husker så vidt bilturen hjem. Hihi.. Blid og fornøyd og ingen smerter. Kjenner at det presser mere idag. Skikkelig melkespreng følelse i tillegg til at det sildrer på et vis i puppen. Og de er STORE. Veldig hoven vil jeg tro. Jeg fikk lagt inn 300 g i hvert bryst. Runde/ru over muskelen og med snitt rundt brystvorta. Men jeg aner ikke om de har høy profil eller lav. Står det på lappen? Ser bare masse koder. Eurosilicon står det også. Flere som har det? Håper dagen idag blir like smertefri som igår. Klem!
silkhand Skrevet 18. februar 2014 #30886 Skrevet 18. februar 2014 Heisann! Da har jeg endelig fått nye pupper! Dette var jo ingenting å grue seg til. Jeg hadde gruet meg så innmari til narkose, men alt jeg husker nå, er når jeg våknet og plutselig var blitt større under haka:-) Var i super form etter OP. Ble kanskje sendt hjem litt tidlig, fordi jeg husker så vidt bilturen hjem. Hihi.. Blid og fornøyd og ingen smerter. Kjenner at det presser mere idag. Skikkelig melkespreng følelse i tillegg til at det sildrer på et vis i puppen. Og de er STORE. Veldig hoven vil jeg tro. Jeg fikk lagt inn 300 g i hvert bryst. Runde/ru over muskelen og med snitt rundt brystvorta. Men jeg aner ikke om de har høy profil eller lav. Står det på lappen? Ser bare masse koder. Eurosilicon står det også. Flere som har det? Håper dagen idag blir like smertefri som igår. Klem! hei og gratulerer med nye pupper jeg har også fra eurosilicone og det står bare masse tall! tenkte jeg skulle prøve og google det men glemmer det hele tiden.hehe
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2014 #30887 Skrevet 18. februar 2014 Ettersom jeg planlegger operasjon litt frem i tid (Mars/April) lurer jeg på en ting som kanskje dere vet: Hvor lang tid tok det før du var i jobb igjen etter operasjon? Selvsagt er det jo individuelt i forhold til type jobb, og eventuelle smerter o.l Selv har jeg kontorjobb - hvor lang tid tar det før man er i stand til det? Det innebærer selvsagt bilkjøring til/fra jobb etc også.
silkhand Skrevet 18. februar 2014 #30888 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Ettersom jeg planlegger operasjon litt frem i tid (Mars/April) lurer jeg på en ting som kanskje dere vet: Hvor lang tid tok det før du var i jobb igjen etter operasjon? Selvsagt er det jo individuelt i forhold til type jobb, og eventuelle smerter o.l Selv har jeg kontorjobb - hvor lang tid tar det før man er i stand til det? Det innebærer selvsagt bilkjøring til/fra jobb etc også. jeg opererte på en torsdag, og var tilbake på jobb på onsdagen etterpå.. da var jeg ganske støl og fikk vondt i ryggen etter noen timer, så var der bare 5timer. men på torsdagen gikk det helt fint. har en jobb der jeg er litt i butikk og litt på kontoret. kjørte bil etter 6 dager. men det var litt vondt å gire, så jeg var glad jeg ikke skulle så langt jeg tok silikon over muskel hvis det har noe å si Endret 18. februar 2014 av silkhand
silkhand Skrevet 18. februar 2014 #30889 Skrevet 18. februar 2014 Heisann! Da har jeg endelig fått nye pupper! Dette var jo ingenting å grue seg til. Jeg hadde gruet meg så innmari til narkose, men alt jeg husker nå, er når jeg våknet og plutselig var blitt større under haka:-) Var i super form etter OP. Ble kanskje sendt hjem litt tidlig, fordi jeg husker så vidt bilturen hjem. Hihi.. Blid og fornøyd og ingen smerter. Kjenner at det presser mere idag. Skikkelig melkespreng følelse i tillegg til at det sildrer på et vis i puppen. Og de er STORE. Veldig hoven vil jeg tro. Jeg fikk lagt inn 300 g i hvert bryst. Runde/ru over muskelen og med snitt rundt brystvorta. Men jeg aner ikke om de har høy profil eller lav. Står det på lappen? Ser bare masse koder. Eurosilicon står det også. Flere som har det? Håper dagen idag blir like smertefri som igår. Klem! ja nå har jeg endelig googlet det å hvis det står ref 81 på din lapp så er det høyprofil 1
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2014 #30890 Skrevet 18. februar 2014 jeg opererte på en torsdag, og var tilbake på jobb på onsdagen etterpå.. da var jeg ganske støl og fikk vondt i ryggen etter noen timer, så var der bare 5timer. men på torsdagen gikk det helt fint. har en jobb der jeg er litt i butikk og litt på kontoret. kjørte bil etter 6 dager. men det var litt vondt å gire, så jeg var glad jeg ikke skulle så langt jeg tok silikon over muskel hvis det har noe å si Takker så mye for svar. Om det blir over eller under muskel er ennå ikke avklart, men godt å vite. Bra jeg har automatgir på bilen
Avalon Skrevet 18. februar 2014 #30891 Skrevet 18. februar 2014 Gratulerer til dere med nye pupper! Og er imponert over at flere av dere er i så god form. Jeg var invalid i nesten 3 uker
Trønderstudenten Skrevet 18. februar 2014 #30892 Skrevet 18. februar 2014 ja nå har jeg endelig googlet det å hvis det står ref 81 på din lapp så er det høyprofil Nå har jeg funnet ut det. 801 er medium profil :-) Stor form jeg. Dagen etter OP og jeg har ryddet litt og vært mye på føttene. Er forsiktig med å løfte å bruke hendene, for å holde puppene mest mulig i ro. Kan ikke klage på formen. Fortsatt ikke antydning til smerter :-) Merker at jeg har MYE vann i kroppen. Bh'n blir bare trangere å trangere. Og på do har jeg ikke vært. Er det narkosen og tablettene som gjør det mon tro? Jeg ser rett og slett oppblåst ut
Gjest Kaie Skrevet 18. februar 2014 #30893 Skrevet 18. februar 2014 Nå har jeg funnet ut det. 801 er medium profil :-) Stor form jeg. Dagen etter OP og jeg har ryddet litt og vært mye på føttene. Er forsiktig med å løfte å bruke hendene, for å holde puppene mest mulig i ro. Kan ikke klage på formen. Fortsatt ikke antydning til smerter :-) Merker at jeg har MYE vann i kroppen. Bh'n blir bare trangere å trangere. Og på do har jeg ikke vært. Er det narkosen og tablettene som gjør det mon tro? Jeg ser rett og slett oppblåst ut Heldig du er som tar det så bra! Vært delvis handicapa de første dagene, men nå klarer jeg meg selv (opererte på torsdag). Sånn jeg har skjønt det ut i fra de andre jentene her inne er det helt normalt å være en del oppblåst etter opr. Er det selv, så håper bare det går vekk snart Ligger du litt oppreist om natta? For om puppene dine blir mer hovne, kan det være fordi du liker flatt om natta, for da samler det seg opp. Ellers sleit ikke jeg med å gå på do, men det er tidligere nevnt at svisker skal gjøre susen, evt dra en tur innom apoteket
-LM- Skrevet 18. februar 2014 #30894 Skrevet 18. februar 2014 Jeg opererte den 8. august, mine er litt rødlilla Jeg prøver å la dem være mest mulig i fred, smører dem etter jeg har dusjet osv. De blir ofte litt mer lilla når det har gått en stund fordi det begynner å komme blod til den delen av huden igjen, du har sikkert merka at det enda er litt numment rundt arrene? Det sa PK at det var helt normalt, det er ikke helt stabilt før det er gått ett års tid ca, så de holder jo enda på å hele seg Jeg er ikke noe fan av aloe vera, det tørker ut så innmari på min hud.. Det er vel litt individuelt, men man kan bruke olje osv også så lenge man holder huden myk Betryggende å høre at ikke bare mine som er rødlilla og at det er vanlig! Det har gått veldig greit med aloevera på meg, er ikke blitt tørr:) men bruker du bh med spiler nå? For det er vel pga arrene at man ikke skal gjøre det de første 6mnd?
silkhand Skrevet 18. februar 2014 #30895 Skrevet 18. februar 2014 Nå har jeg funnet ut det. 801 er medium profil :-) Stor form jeg. Dagen etter OP og jeg har ryddet litt og vært mye på føttene. Er forsiktig med å løfte å bruke hendene, for å holde puppene mest mulig i ro. Kan ikke klage på formen. Fortsatt ikke antydning til smerter :-) Merker at jeg har MYE vann i kroppen. Bh'n blir bare trangere å trangere. Og på do har jeg ikke vært. Er det narkosen og tablettene som gjør det mon tro? Jeg ser rett og slett oppblåst ut står det 801 på ref hos deg?
Sjokoladenøtt Skrevet 18. februar 2014 #30896 Skrevet 18. februar 2014 Betryggende å høre at ikke bare mine som er rødlilla og at det er vanlig! Det har gått veldig greit med aloevera på meg, er ikke blitt tørr:) men bruker du bh med spiler nå? For det er vel pga arrene at man ikke skal gjøre det de første 6mnd? Ja, er vel igrunn mest pga arrene man må det Jeg har brukt spiler i en mnd nå, spilene ligger ikke på arrene i det hele tatt da jeg har fått tilpassa bh i helt riktig størrelse Arrene mine ligger ikke helt i folden heller, de er litt mer under, men spilene kommer ikke borti dem, så ser egentlig ikke faren med det. Jeg bytter litt på med spileløs og med, men føler ikke brystene får nok støtte uten spilene. Har heldigvis funnet meg en fin spileløs bh som faktisk gir litt støtte og passet meg fint! Jeg sover ikke med bh heller, mine pupper har det i alle fall helt fint! PK sa jeg hadde fått veldig fine arr og et flott resultat, og at de bare kom til å bli bedre når jeg var på kontroll for en liten stund siden! Jeg er meget happy i alle fall. 1
Trønderstudenten Skrevet 18. februar 2014 #30897 Skrevet 18. februar 2014 står det 801 på ref hos deg? Jepp:-)
Trønderstudenten Skrevet 18. februar 2014 #30898 Skrevet 18. februar 2014 Heldig du er som tar det så bra! Vært delvis handicapa de første dagene, men nå klarer jeg meg selv (opererte på torsdag). Sånn jeg har skjønt det ut i fra de andre jentene her inne er det helt normalt å være en del oppblåst etter opr. Er det selv, så håper bare det går vekk snart Ligger du litt oppreist om natta? For om puppene dine blir mer hovne, kan det være fordi du liker flatt om natta, for da samler det seg opp. Ellers sleit ikke jeg med å gå på do, men det er tidligere nevnt at svisker skal gjøre susen, evt dra en tur innom apoteket Jeg delvis sitter i sofaen. Ligg-sitter ;-) Svisker kan vel funke ja. Lage meg sviskegrøt da kanskje.
Gudinnen82 Skrevet 19. februar 2014 #30899 Skrevet 19. februar 2014 Til alle dere med nye pupper.. Gratulerer såå mye!!! Hvilken sports bh har dere valgt? Jeg skal utføre ny OP om litt tid og er begynt å kikke litt på sportsbh. Ser at mange velger Triumph sin triaction, jeg brukte den sist og syns ikke den var noe god :-( Tynt stoff og lite støtte og nå som jeg skal legge inn relativt store proteser ser jeg for meg at den vil være enda værre.. Tips til type og butikker taes imot med takk :-)
silkhand Skrevet 19. februar 2014 #30900 Skrevet 19. februar 2014 Til alle dere med nye pupper.. Gratulerer såå mye!!! Hvilken sports bh har dere valgt? Jeg skal utføre ny OP om litt tid og er begynt å kikke litt på sportsbh. Ser at mange velger Triumph sin triaction, jeg brukte den sist og syns ikke den var noe god :-( Tynt stoff og lite støtte og nå som jeg skal legge inn relativt store proteser ser jeg for meg at den vil være enda værre.. Tips til type og butikker taes imot med takk :-) Pierre Robert!!! Bruker bare den! har kjøpt flere andre merker og typer men syns definitivt pierre robert er best 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå